2019-10-11, 01:41
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Jag har läst mycket psykologi i mina dagar genom mitt arbete.

En sak är forskningen glasklar på; folk har en stor förmåga att förlåta nästan allt - UNDER FÖRUTSÄTTNING att den skyldige står för vad den gjort och ber om ursäkt.
Vidare; nästan ingen person förlåter en person som förnekar och försvarar ett felaktigt/kriminellt beteende.

Hade Anna haft en professionell rådgivare hade denne
Erkänn allt! Erkänn dina barns snedsteg. Erkänn att alla tre i familjen är kriminella. Säg att våldtäkten var fel. Säg att stölderna var fel. Säg att narkotika är fel. Säg att ni gjorde totalfel! Att ni ångrar er, har lärt er en läxa, ber om förlåtelse och kommer göra allt i er makt att bättra er och leva laglydigt framöver!

Anna däremot; hon har gjort precis tvärtom.
Lågintelligent!
Vill nog rätta till dig lite där även om du är påläst inom psykologin. JAG är folk och jag förlåter inte vissa saker som jag råkat ut för...Vidare så finns det såna "personer"
Citera
2019-10-11, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Vill nog rätta till dig lite där även om du är påläst inom psykologin. JAG är folk och jag förlåter inte vissa saker som jag råkat ut för...Vidare så finns det såna "personer"

Därför jag skrev "de flesta" =)

Kan dock tillägga att det är för sent för Anna att komma med sådana ursäkter och bikter nu. Alldeles för sent. Det tåget har gått för länge sedan.
Citera
2019-10-11, 02:10
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Därför jag skrev "de flesta" =)

Kan dock tillägga att det är för sent för Anna att komma med sådana ursäkter och bikter nu. Alldeles för sent. Det tåget har gått för länge sedan.
Ja okej
Citera
2019-10-11, 04:41
Medlem
Skottihuvets avatar
Ett utdrag ur presentationen av AB på hennes blogg, skrevs nog någon gång 2018. Människan verkar synsk...

” Jag är även känd för att jag visar mycket känslor, vilket stämmer. Jag är en känslomänniska och det är jag väldigt glad för faktiskt. Jag ser det som något positivt. Min förhoppning är att ni ska få lära känna mig. Det kanske många tror att dom redan gör, men jag har så många fler sidor och egenskaper som jag vill dela med er! Hoppas ni kommer tycka det är roligt att följa med i min fartfyllda vardag tillsammans med familjen, det kommer hända mycket roligt! Med kärlek, Anna”
Citera
2019-10-11, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet
Ett utdrag ur presentationen av AB på hennes blogg, skrevs nog någon gång 2018. Människan verkar synsk...

” Jag är även känd för att jag visar mycket känslor, vilket stämmer. Jag är en känslomänniska och det är jag väldigt glad för faktiskt. Jag ser det som något positivt. Min förhoppning är att ni ska få lära känna mig. Det kanske många tror att dom redan gör, men jag har så många fler sidor och egenskaper som jag vill dela med er! Hoppas ni kommer tycka det är roligt att följa med i min fartfyllda vardag tillsammans med familjen, det kommer hända mycket roligt! Med kärlek, Anna”

Gillar man Efterlyst och Lyxfällan så är familjen Book underhållande =)
Citera
2019-10-11, 06:36
Medlem
Undra när de korrigerar räkneverket på bloggportalen som Anna skriver på och som hon enl henne ligger på plats nummer 1🤣, den på plats nr 7 stängde sin blogg i januari i år och på plats nr 5 och 6 ligger My Martens och Åsa Brennander.
Anna tror på 100% att detta är rätt räknat och att hon ligger på nr 1, den plats hon förtjänar är sist eller ej med på listan alls, för hur kan det vara tillåtet att just hon har en blogg på Allt för föräldrar hon som förälder är totalt misslyckad!
Om den bloggportal tog sitt ansvar och gjorde det rätta och uteslöt henne, det är det enda rätta!
Ska vi kanske ta och Maila dem och påtala detta, vad sägs?
Citera
2019-10-11, 07:06
Medlem
Det finns en ny artikel på Nerikes Allehanda men jag sumpade länken och nu är den låst.
https://www.na.se/logga-in/heta-ordk...nte-hela-vagen

Anna menar att Mokhtar Bennis ljuger är vad jag tolkar det som.
Senast redigerad av Typ3 2019-10-11 kl. 07:35.
Citera
2019-10-11, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta

Jag förstår precis hur du tänker fast lite lindrande är det om de ändå erkänner att det blev fel än som Anna gör förneka i sten och hävdar att det är någonannas fel osv då drar det igång så mycket ilska i kroppen
Citera
2019-10-11, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typ3
Det finns en ny artikel på Nerikes Allehanda men jag sumpade länken och nu är den låst.

Kan du kopiera texten? Det hade varit intressant att läsa, undra vem som saknar ryggrad
Citera
2019-10-11, 08:06
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:

I skuggan av hennes egna barns göranden bör hon lägga ned sina korståg mot andras. Otroligt att hon lägger energi på att gasta om hur kränkt hon är. Även om jag är road av hennes fartfyllda vardag, tycker jag att det vore klädsamt om hon höll käften framöver.
Citera
2019-10-11, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Kan du kopiera texten? Det hade varit intressant att läsa, undra vem som saknar ryggrad

Jag har bett en kompis som bor i örebro att hjälpa mig så hoppas kunna lägga ut texten snart
Citera
2019-10-11, 08:18
Medlem
Citat:

Ja, Mokhtar (och de fyra rektorerna) ljuger som en häst travar. Som vanligt är det bara Anna som håller sig till sanningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Texten finns skärmdumpad några få sidor tillbaka i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in