2019-03-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är tillträdet 1 april? Oj, då måste de skynda på med flytten och så ska det ju flyttstädas också.

Städningen lejer de säkert bort...funkar inte att tvätta fönster, skura golv och rensa silen i badrummet med Annas lösnaglar!

För övrigt antar jag att inventarierna flyttas av dem själva, för det finns nog ingen upplyst flyttfirma idag som vågar stå för transporten med tanke på eftermälet med krav på miljontals kronor för "förstörda" kartonger, innehållande kära mors urna med aska från huskatten, utslitet löshår, gamla tidningsartiklar skrivna av Oxblod, osålda VIP-trosor, barnteckningar från sonens första skolår med jättekukar och annat viktigt skit....

Näe, den flytten får de nog fixa själva
Citera
2019-03-27, 18:35
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Är tillträdet 1 april? Oj, då måste de skynda på med flytten och så ska det ju flyttstädas också.
Jag tror den blir senare.
Vanessa skrev någonstans att de skulle flytta precis efter hon slutat vårterminen.
Citera
2019-03-27, 19:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Jo om man ska göra Big Brother.... the V.I.P series
Ponera A.B:s familj i en Big Brother-produktion......

Ja tror det skulle vara riktigt underhållande 😁
Citera
2019-03-27, 20:36
Medlem
Citat:
Jo om man ska göra Big Brother.... the V.I.P series
Ponera A.B:s familj i en Big Brother-produktion......

Jag kan nästan garantera att så är inte fallet. Svenska tv-produktioner har väldigt lite pengar att röra sig med rent generellt. Men det finns undantag, Filip och Fredrik till exempel. Men dom har ju en större budget av en anledning. Deras produktioner lockar många tittare vilket genererar stora reklampengar.

Dessutom tror jag inte att det finns någon producent som vill ta risken att exponera Anna Books familj i en tv-serie. Framförallt hur hon hanterade våldtäkten som hennes son är skyldig till. Mediebranschen är oerhört PK och Anna Book är en stor risk. Skulle en producent pitcha en realityserie med hennes familj och sedan bli bränd av media så skulle producenten inte få några fler jobb i Sverige. Det är en nyckfull bransch.
Citera
2019-03-27, 21:10
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Dessutom tror jag inte att det finns någon producent som vill ta risken att exponera Anna Books familj i en tv-serie. Framförallt hur hon hanterade våldtäkten som hennes son är skyldig till. Mediebranschen är oerhört PK och Anna Book är en stor risk. Skulle en producent pitcha en realityserie med hennes familj och sedan bli bränd av media så skulle producenten inte få några fler jobb i Sverige. Det är en nyckfull bransch.

Precis!

Det skulle inte förvåna mig om Anna själv har försökt pitcha en tv-serie till ointresserade produktionsbolag, speciellt nu när Wahlgrens och Hyséns har gjort hyfsad succé. Men det är som sagt en alltför stor risk, om inte annat med tanke på domarna mot hennes son. Det skulle aldrig flyga helt enkelt, speciellt efter #metoo (och då har jag inte ens lagt i åtanke saker som hennes medverkan i Arga snickaren...).
Citera
2019-03-27, 21:49
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Städningen lejer de säkert bort...funkar inte att tvätta fönster, skura golv och rensa silen i badrummet med Annas lösnaglar!

För övrigt antar jag att inventarierna flyttas av dem själva, för det finns nog ingen upplyst flyttfirma idag som vågar stå för transporten med tanke på eftermälet med krav på miljontals kronor för "förstörda" kartonger, innehållande kära mors urna med aska från huskatten, utslitet löshår, gamla tidningsartiklar skrivna av Oxblod, osålda VIP-trosor, barnteckningar från sonens första skolår med jättekukar och annat viktigt skit....

Näe, den flytten får de nog fixa själva
Haha så rätt🙂 Fast jag fattar inte varför jag bryr mig överhuvudtaget. Måste fått någon sorts beroende eller för mycket dötid.
Citera
2019-03-28, 00:05
Medlem
morbrostewarts avatar
Alltså vafan, har Booken någonsin varit en sån stor artist som hon säger?
Jag minns mitt 80-tal och de svenska tjejartisterna enl. följande:
Pernilla Wahlgren- söt tjej, hyfsad musik, duktig artist.
Lena Philipsson (ja faktiskt)- Söt tjej, hyfsad musik, duktig artist.
Carola- söt tjej, lite "familjetöntig" dock, musiken sådär, duktig artist.
Booken- kanske söt, men isåfall söt på ett barns solstolle-vis, duktig barnartist absolut! Musiken katastrof, barnsligt och intetsägande nästan i klass med detta https://www.youtube.com/watch?v=rWylIgw2Mkw

Eller inte vet jag.
Citera
2019-03-28, 04:10
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
Booken- kanske söt, men isåfall söt på ett barns solstolle-vis, duktig barnartist absolut! Musiken katastrof, barnsligt och intetsägande nästan i klass med detta https://www.youtube.com/watch?v=rWylIgw2Mkw

Eller inte vet jag.

Hon hade EN låt, som väl ingen egentligen gillade heller på riktigt. Efter det, ingenting. Nu är hon känd för att hon är Sveriges gräsligaste person.
Citera
2019-03-28, 04:51
Medlem
morbrostewarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon hade EN låt, som väl ingen egentligen gillade heller på riktigt. Efter det, ingenting. Nu är hon känd för att hon är Sveriges gräsligaste person.

Just så tänker jag med. Låten vände sig till en vuxenpublik, men med barnsligt innehåll, så vuxna tyckte inte om den, i alla fall inte något som jag någonsin hörde någon vuxen spela, den flög över huvudet på barn, som kanske hade varit rätt målgrupp, och ungdomar, som ju ändå var de som konsumerade mest musik, satte ju knappast på ABC på festerna. Fattar inte riktigt vitsen och målgruppen med den låten.
Citera
2019-03-28, 06:44
Medlem
Bavaros avatar
Citat:

Eller inte vet jag.

Du glömde Lili&Sussie bland de svenska så man tänkte överhuvudtaget inte på AB då hon jämfört med dessa såg ut som en liten flicka och de andra hade en helt annan framtoning. Det var ju inte en jävel som hade AB på väggen som man hade på den tiden.
Citera
2019-03-28, 07:35
Medlem
Citat:

Eller inte vet jag.

Jag har funderat likadant som du , jag var 15 år när Anna var med i mello och jag minns så väl att vi skulle göra ett arbete var i klassen i skolan om någon artist vi gillade mycket, de flesta valde Pernilla, Carola, Herreys, Lena, Morden talking och jag som valde Bobbysocks haha, men ingen valde Anna Book, hon var aldrig på tapeten någon gång och de flesta minns jag tyckte att hon var töntig.
Citera
2019-03-28, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Precis!

Det skulle inte förvåna mig om Anna själv har försökt pitcha en tv-serie till ointresserade produktionsbolag, speciellt nu när Wahlgrens och Hyséns har gjort hyfsad succé. Men det är som sagt en alltför stor risk, om inte annat med tanke på domarna mot hennes son. Det skulle aldrig flyga helt enkelt, speciellt efter #metoo (och då har jag inte ens lagt i åtanke saker som hennes medverkan i Arga snickaren...).

För nåt halvår sen gick hon ut och sa att hon fått erbjudande om en reality-serie men tvingats tacka nej. HON ville tacka ja, det är en dröm för henne, men det passade inte familjen att släppa in ett tv-team så hon fick stå tillbaka för sin älskade familjs skull.
Men hon lovar att det kommer bli en realityserie senare i livet. Så kanske tanken att den kommer i samband med flytten inte är så fel ute. Kanske också därför de köper så mkt nytt... TV betalar.

Artikeln är rätt underhållande, bla att hon absolut tyckte att hon borde vunnit Årets Personlighet - "Det var nog svårt för juryn". Haha...

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...e-for-ekonomin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in