2020-06-08, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon ser ju fan inte verklig ut. Är väl tio filter på det kortet.

Anna ”Jaganvänderingafilter” Toledano Book 😂😂😂
Citera
2020-06-08, 08:52
Medlem
Men alltså jag vaknar nu på morgonen o är fortfarande bedrövad över hennes beteende i liven igår!!! Vilket jag förstår inte är något undantag utan hennes normala utgångsläge liksom!!!

Det finns ju ett helt gäng med kurviga tjejer/kvinnor mer eller mindre kända influensers som jobbar aktivt med att hylla kvinnokroppen hur den än må se ut, o utmana det sjuka kroppsideal vi hela tiden matas med från alla håll, vilket jag tycker är fantastiskt!!

Men det Anna gör är nått helt annat!! Halvnakna bilder/filmsekvenser där hon gränslöst fläker ut sig i tid o otid, gärna med kommentarer som inte på något sätt är sund utmanande utan raka motsatsen!!

Det är en sak om man vid nått tillfälle flamsar en kväll, eller är ironisk o folk inte hajjar grejjen, men det här är en sjuk människa som gör sig själv illa....

Så nu har jag öst färdigt min ångest för idag!!
Citera
2020-06-08, 09:31
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nya bilder från insta på filterdrottningen utav märsta

https://postimg.cc/gallery/T1dtZVC

Filtret räcker inte till för hals (och ögon på första bilden) ... dålig produkt.
Citera
2020-06-08, 09:44
Medlem
Det var intressant att se då Tunnan har hävdat att hon gått ned i vikt osv, men det som visades på liven igår var totalt raka motsatsen! Och i någon live för någon dag sedan pratade hon om att ta ur bröstimplantateten då hon är så nätt, jag undrar bara vart är hon nätt!
Citera
2020-06-08, 10:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Det var intressant att se då Tunnan har hävdat att hon gått ned i vikt osv, men det som visades på liven igår var totalt raka motsatsen! Och i någon live för någon dag sedan pratade hon om att ta ur bröstimplantateten då hon är så nätt, jag undrar bara vart är hon nätt!

I hjärnan!
Senast redigerad av cece123 2020-06-08 kl. 10:23.
Citera
2020-06-08, 10:54
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nya bilder från insta på filterdrottningen utav märsta

https://postimg.cc/gallery/T1dtZVC
Snygg filtret är på klart och tydligt, var det inte så att hon aldrig använde filter?
Citera
2020-06-08, 11:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Snygg filtret är på klart och tydligt, var det inte så att hon aldrig använde filter?

Anna är ju världens ärligaste, hon ljuger aldrig!
Fy skäms att komma med sådana fula anklagelser, då blir Anna ledsen förstår du och kommer att tappa matlusten(i 2 sekunder)
Citera
2020-06-08, 11:15
Medlem
Citat:
Hon har inte sagt att hon aldrig använder filter. Hon har sagt att hon inte använde filter på vissa specifika bilder som diskuterats och att hon ofta kör utan filter, hon har inte sagt att hon aldrig gör det. Hon har däremot sagt att hon inte redigerar sina bilder, att hon ö h t inte vet hur man gör.
Citera
2020-06-08, 11:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon har inte sagt att hon aldrig använder filter. Hon har sagt att hon inte använde filter på vissa specifika bilder som diskuterats och att hon ofta kör utan filter, hon har inte sagt att hon aldrig gör det. Hon har däremot sagt att hon inte redigerar sina bilder, att hon ö h t inte vet hur man gör.

Klart hon gör det dvs redigerar, inga problem med skönhetsappar, fast om Felicia gör det åt
Anna, är det på sätt och vis sant att Anna inte gör det.. Själv alltså.
Citera
2020-06-08, 13:05
Medlem
Anna hänger i en hammock på Bauhaus och filmar och poserar och tar selfies.
Citera
2020-06-08, 13:07
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/kdh4mGT

Sa att hon även är kåt emellanåt.
Stackars barn som hör sin 50-åriga mamma sitta så här

Det var nog ett försök till vink till maken.
Citera
2020-06-08, 13:54
Medlem
Citat:
Nä precis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in