2016-01-28, 16:56
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Nu har hon lagt upp några bilder på instagram där hennes ena hand är lindad. Varför har det inte kommit några artiklar om skadan? Hon berättar inte vad det är heller!

Vill ha lite uppmärksamhet kanske, "Åååå gumman vad har du gjort?".
Citera
2016-01-28, 19:16
Medlem
Tunnan tigger redan röster till Mello. "Ta mig som vinnare direkt till finalen så jag får förverkliga min stora, viktiga dröm" osv. Så jävla motbjudande!
Citera
2016-01-28, 20:07
Medlem
Pippirayas avatar
Hon brer på om hur hon har jättebra chanser internationellt eftersom hon kan spanska. Känns som en helt avgörande faktor!
Citera
2016-01-28, 20:16
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Tunnan tigger redan röster till Mello. "Ta mig som vinnare direkt till finalen så jag får förverkliga min stora, viktiga dröm" osv. Så jävla motbjudande!

Motbjudande? Då har du uppenbart inte sett Lets Dance. Perspektiv, för helvete!
Citera
2016-01-28, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Motbjudande? Då har du uppenbart inte sett Lets Dance. Perspektiv, för helvete!
Ha ha, jo det har jag faktiskt.....
Citera
2016-01-31, 09:21
Medlem
Jag försökte komma henne närmare in på livet genom att följa henne på insta. Dum som man är, gav jag henne tips på hur hon kunde laga lite mer sund kost, som skulle ge henne ännu bättre träningsresultat i framtiden. Det är ju en del gratänger, rödvin och gräddtårtor som florerar på hennes insta. Reffererade ju också här, till hennes fantastiska insats på 1 mil. Hon blev så klart skitsur, blockade mig på sekunden med kommentaren: "tack för uppmärksamheten, men jag behöver inte dina tips och negativitet". Slut citat. Så jävla bra 😂😂 fan att man inte har skärmdump av detta...
Citera
2016-01-31, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimmelbreuten
Jag försökte komma henne närmare in på livet genom att följa henne på insta. Dum som man är, gav jag henne tips på hur hon kunde laga lite mer sund kost, som skulle ge henne ännu bättre träningsresultat i framtiden. Det är ju en del gratänger, rödvin och gräddtårtor som florerar på hennes insta. Reffererade ju också här, till hennes fantastiska insats på 1 mil. Hon blev så klart skitsur, blockade mig på sekunden med kommentaren: "tack för uppmärksamheten, men jag behöver inte dina tips och negativitet". Slut citat. Så jävla bra 😂😂 fan att man inte har skärmdump av detta...

Hahahaha, ja nu har du lärt dig en sak om tunnan: bara hålla med, stryka medhårs..kostråd? Då åker du ut i kylan.
Citera
2016-01-31, 10:20
Medlem
Citat:
Det behövs ingen skärmdump för att vi ska tro dig!
Citera
2016-01-31, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
"En kalv man kan mjölka av"?

Anna, raring, det finns en anledning varför du inte har släppt en skiva på åtta år. Snarare så ser skivbolagen Anna som urmjölkad.

Anna ska snart släppa en platta, har hört två låtar från den. Den svänger.
Citera
2016-01-31, 15:45
Medlem
Jag vet att vi tidigare vart inne på möjliga tänkbara psykiska sjukdomar som kan förklara hennes ständiga avvik. Jag är lite inne på en form av narsisistisk störning/biopolar lidning. Nån som har inspel till detta? Helt klart måste d ju vara nåt man kan se på en ct scan. Hennes desperata och destruktiva livsstil är ju helt klart en diagnos värdig....
Citera
2016-01-31, 16:52
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
"En kalv man kan mjölka av"?

Anna, raring, det finns en anledning varför du inte har släppt en skiva på åtta år. Snarare så ser skivbolagen Anna som urmjölkad.

Det har inte Mozart heller.

Dessutom satsar Anna mer på kvalitet än kvantitet.
Senast redigerad av Moltas666 2016-01-31 kl. 16:54.
Citera
2016-01-31, 16:58
Medlem
Citat:
Jag vet att vi tidigare vart inne på möjliga tänkbara psykiska sjukdomar som kan förklara hennes ständiga avvik. Jag är lite inne på en form av narsisistisk störning/biopolar lidning. Nån som har inspel till detta? Helt klart måste d ju vara nåt man kan se på en ct scan. Hennes desperata och destruktiva livsstil är ju helt klart en diagnos värdig....

Vad är biopolar lidning och narsisistisk störning? Låter ju riktigt allvarligt..
Mig veterligen så heter det bipolär och narcissism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in