2014-04-30, 13:03
Medlem
Tagelapas avatar
I denna veckas Hänt i Veckan så står följande på Tissel och Tasselsidan:

"Tissel & Tassel höjer INTE på ögonbrynen när vi hör att den välkända artisten är allmänt hatad av kollegor och numera före detta vänner. Personen har bland annat tagit dyrbara föremål och pantsatt dem. Relationerna är nu minst sagt frostiga och artisten kan förvänta sig polisanmälan, om vi fattat saken rätt......"

Hänt i Veckan är en skittidning och inte seriös för fem öre. Men kan det här ha något att göra med vad som skrivits om tidigare i den här tråden?
Citera
2014-04-30, 14:59
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa

"Tissel & Tassel höjer INTE på ögonbrynen när vi hör att den välkända artisten är allmänt hatad av kollegor och numera före detta vänner. Personen har bland annat tagit dyrbara föremål och pantsatt dem. Relationerna är nu minst sagt frostiga och artisten kan förvänta sig polisanmälan, om vi fattat saken rätt......"

Hänt i Veckan är en skittidning och inte seriös för fem öre. Men kan det här ha något att göra med vad som skrivits om tidigare i den här tråden?

Låter onekligen som Booken. Skrev inte DL något i sitt öppna brev om att vederbörande stal från vänner också?

Med ett sånt beteende borde hon sannolikt finnas i polisens register. Någon som har någon koll på det? Man kanske borde slänga iväg ett mail till lämplig tingsrätt och se om det finns någonting på henne
Citera
2014-04-30, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Låter onekligen som Booken. Skrev inte DL något i sitt öppna brev om att vederbörande stal från vänner också?

Med ett sånt beteende borde hon sannolikt finnas i polisens register. Någon som har någon koll på det? Man kanske borde slänga iväg ett mail till lämplig tingsrätt och se om det finns någonting på henne

Jo då, Denise skrev om stölder och ryktet säger även att både Tunnan och äldsta dottern torskat på NK ett antal gången. Mycket bra idé att kolla hennes register, alla domar är väl offentliga handlingar?
Hamnar kanske den självpåtagna glorian lite på sned då !
Jan Johansens frus diamantörhängen hade tydligen också försvunnit i Tunnans närvaro......
Citera
2014-04-30, 15:45
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa

Det låter som att skvallertidningar har kapat trådens innehåll rakt av
Citera
2014-04-30, 18:23
Medlem
Det står inte i öppna brevet som vännerna skrev någon om stöld. Vart har ni fått det ifrån? Denise har väl inte någonsin skrivit att Anna stulit av henne! Sen var det ju inte ett brev med elakheter, utan en vädjan från alla vännerna där de inte avslöjar något om vad orsaken till deras uppbrott är. Dock verkar brevet ha gett resultat! Anna har vad jag kan se inte skrivit något om sina fd vänner sen brevet publicerades, eller har jag missat något?
Citera
2014-04-30, 19:01
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Det låter som att skvallertidningar har kapat trådens innehåll rakt av

Ja men det gör skvallertidningarna ju! Hänt i veckan och allt vad skräptidningarna heter brottas med ekonomiska problem och det som de är tvungna att fokusera på i första hand är hovet och vad dom pysslar med. Det kostar pengar för dem naturligtvis eftersom dom då måste ha en viss research och "journalister" som verkligen gör namn för sitt yrke.

Men för resten av kändispatrasket så är det hur enkelt som helst för dem att scanna av Flashback, allt finns ju här! Ett par hundringar eller tre till en skolunge så har hon/han fixat det på ett par minuter. Sen om det är sant eller inte skiter väl den pressen i.

Och Anna Book med flera njuter av att synas ett tag till.
Citera
2014-05-01, 10:43
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saysayme
Det står inte i öppna brevet som vännerna skrev någon om stöld. Vart har ni fått det ifrån? Denise har väl inte någonsin skrivit att Anna stulit av henne! Sen var det ju inte ett brev med elakheter, utan en vädjan från alla vännerna där de inte avslöjar något om vad orsaken till deras uppbrott är. Dock verkar brevet ha gett resultat! Anna har vad jag kan se inte skrivit något om sina fd vänner sen brevet publicerades, eller har jag missat något?

En av vännerna som skrev under det öppna brevet, Pether Garcia Hernandez, skrev detta på sin blogg den 3 april:

"Jag är dödstrött på ditt skitsnack dina lögner och hur jag hör hur folk blir av med saker, dina vänner jobbar inte Röven av sig för att få råd till sina egna grejer för att du sedan ska sno det,.Ja eller LÅNA som du själv uttrycker det, Usch."

Här är hela det numera borttagna inlägget:

Citera
2014-05-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
En av vännerna som skrev under det öppna brevet, Pether Garcia Hernandez, skrev detta på sin blogg den 3 april:

"Jag är dödstrött på ditt skitsnack dina lögner och hur jag hör hur folk blir av med saker, dina vänner jobbar inte Röven av sig för att få råd till sina egna grejer för att du sedan ska sno det,.Ja eller LÅNA som du själv uttrycker det, Usch."

Igår skrev samme Pether Garcia Hernandez ett nytt inlägg om Tunnan, där han förespår en framtid som gatsopare för Tunnan Denne Pether är mycket god vän med Tunnans helsyster Pia Book

http://www.finest.se/userBlog/?uid=29363
Citera
2014-05-01, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Igår skrev samme Pether Garcia Hernandez ett nytt inlägg om Tunnan, där han förespår en framtid som gatsopare för Tunnan Denne Pether är mycket god vän med Tunnans helsyster Pia Book

http://www.finest.se/userBlog/?uid=29363

Mycket bra skrivet av Peter! Men har Tunnan verkligen några helsyskon?
Citera
2014-05-01, 17:18
Medlem
Pippifinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Tack för att du återger detta. Vill minnas att inlägget ovan hade en rubrik som "timmen e´ slagen, nu slutar vi för dagen..." , ganska uppenbart vem som åsyftades, mao.
Citera
2014-05-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Mycket bra skrivet av Peter! Men har Tunnan verkligen några helsyskon?

Felskrivet av mig. Menade givetvis halvsyster. Susanne som Tunnan kallar sin syster är egentligen hennes kusin.

I detta inlägget beskriver hon sin familj http://annabook.spotlife.se/2013/03/21/lite-mer-bilder/
Citera
2014-05-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Felskrivet av mig. Menade givetvis halvsyster. Susanne som Tunnan kallar sin syster är egentligen hennes kusin.

I detta inlägget beskriver hon sin familj http://annabook.spotlife.se/2013/03/21/lite-mer-bilder/
. Det var väl det jag tänkte att pappan inte varit dum nog att göra samma misstag och svika sin riktiga familj två gånger!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in