2016-01-24, 13:33
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jodå, Anna Book ska vara med i Arga snickaren VIP.

http://www.mynewsdesk.com/se/kanal-5...en-vip-1273443

Det bekräftar bara att Anna ständigt är efterfrågad till nya program. Hon radar upp starka prestationer år efter år.

Hon är inte bara en Book, hon är stabil som en norrländsk tall.
Citera
2016-01-24, 14:58
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Fy satan. Det lär bli en gråtfest utan dess like. Det är med "utan omsvep och krusiduller syna deras brister" lär inte falla i god jord hos Tunnan.

Å så det är därför hon fått vardagsrummet hel renoverat men har inte skrivit eller lagt upp några bilder på detta... Man ser bara att det kommit nya tapeter mm på korten hon lägger upp. Även dotterns rum blev fixat också tror jag enligt hennes instagram....
Citera
2016-01-24, 15:58
Medlem
emma80s avatar
Vilken jackpot för Anna Book!

Få gråta i tv efter att arge snickaren blivit lite arg, sedan få hemmet uppfräschat på köpet. Allt på en bra sändningstid och en hygglig skara tittare, bara för att få lite sympati inför melodifestivalen som är på ännu bättre sändningstid och lockar ännu fler tittare.

Det blir nog löpsedlar non stop hela våren nu i Aftonbladet, Se & Hör, Expressen och resten av skvallerpressen. 99% nonsens och dårskap, som vanligt, och 1% om musikkarriären (som ändå hade bäst-före-stämpel 1986).
Citera
2016-01-24, 20:11
Medlem
Och? Blev någon förvånad? Tunnan ser till att skaffa sig saker gratis och pressar fram några tårar.... Allt är precis som vanligt då!
Citera
2016-01-24, 23:21
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Och? Blev någon förvånad? Tunnan ser till att skaffa sig saker gratis och pressar fram några tårar.... Allt är precis som vanligt då!

Vad är oddsen att hennes mamma kommer att nämnas i programmet, med tillhörande tårar förstås?
Citera
2016-01-25, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon kan ha gått några kilometer av tjejmilen. På sin höjd. Men även det kan förstås vara skadligt.

Hon fick panikångest på McDonalds en gång...glöm aldrig det
http://www.hant.se/anna-book-brot-ih...t-som-en-gris/
Citera
2016-01-25, 14:57
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, såg det jag med, och fick fundera länge på hur i helsike de valt just henne som sin reklampelare. Sen slog det mig:
Lotteriet heter Kosing, KO-SING, en sjungande kossa helt enkelt. Och då förstår man tankegången direkt
Hon brukar dyka upp i mobilen då och då. Ko sing var rätt kul.

Får säga att hon är rätt driftig ändå. Hon har mutat in sitt lilla "ABC-snyft-buhäää-jag är stark-pöka-mat-mannen-barnen-you name it"-segment av marknaden, och hon lyckas ju profitera på det periodvis vad det verkar. Piffiga kläder brukar hon ha.
Citera
2016-01-25, 17:09
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Leibstandarte
Hahahahahahaha. Det där är det sjukaste jag läst. Va i helvete??
Citera
2016-01-25, 18:01
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Hon brukar dyka upp i mobilen då och då. Ko sing var rätt kul.

Får säga att hon är rätt driftig ändå. Hon har mutat in sitt lilla "ABC-snyft-buhäää-jag är stark-pöka-mat-mannen-barnen-you name it"-segment av marknaden, och hon lyckas ju profitera på det periodvis vad det verkar. Piffiga kläder brukar hon ha.

Anna Book är verkligen driftig och framåt. Hon har egenskaper som många på FB helt saknar.

Citera
2016-01-25, 19:00
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Leibstandarte
Påhoppen fick fruktansvärda konsekvenser.

– Jag fick en panikångestattack inne på McDonalds. Trodde att någon skulle sprida att ”nu är Anna Book inne på McDonalds – hon käkar säkert tio hamburgare!”.

Det är väl elakt att skratta åt det där citatet, men det är svårt att låta bli.
Citera
2016-01-28, 14:44
Medlem
Pippirayas avatar
Nu har hon lagt upp några bilder på instagram där hennes ena hand är lindad. Varför har det inte kommit några artiklar om skadan? Hon berättar inte vad det är heller!
Citera
2016-01-28, 14:52
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Nu har hon lagt upp några bilder på instagram där hennes ena hand är lindad. Varför har det inte kommit några artiklar om skadan? Hon berättar inte vad det är heller!

Hon råkade väl ta en tugga av sig själv i något matfrosseri. Om hon inte gråter i massmedia om det måste skadan vara mikroskopisk; tunnan brukar annars prata om nära döden-upplevelse om hon fått en tova i håret
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in