Lite nytt från Annas instagram idag : Tänk att hon klarade av att Springa den där milen med skador i hennes knä. Tycker jag är duktigt gjort
annatoledanobookFick ett litet nedslående besked om mitt sedan tidigare skadade knä & min ena axel idag 😟 känns lite oroande. MEN inte omöjligt, kanske liiiite jobbigare & liiiite tuffare ~ Men det är ju för sjutton jag van vid! Så DET ska & kommer inte hindra mig. Vill man så kan man 👊👊👊 & jag säger det igen & igen......JAG VILL😀 #trorpåmigsjälv #träna #tahandomsig #hälsa #haroligt #harbarabörjat #skaöverraskamigsjälvmerännågonannan #menväntanimed 😉
_ulrikawallin_Så vacker. Och din positiva energi 👌💕
krodan@annatoledanobook Klart du kan!! 💪💪💗Vad vägde du före och efter operationen?☺Du kämpade så hårt i Let's Dance, du kan vad du vill 👍👍✌
rdsj4Fina Anna ❤️❤️❤️
linaodSå fint hår/färg på höger bild!! Är det ditt eller extensions?
moyee48Du klarar det
emmakgunnarsson🙏
sigridd@fridarybo
catarinahurtigKram på dig ❤❤❤❤
maritafriberg1Du klarar det, kramar"
eemmaroseenDu är stark Anna, du klarar detta, de är många som tror på dig❤️❤️❤️
sofiaahultinHar hört att för såna som dig, Book, för er är inget omöjligt! ❤️
petronellapaasoDu är en stark, positiv och inspirerande kvinna @annatoledanobook 😀
annatoledanobook@linaod Det är mitt hår blandat & utfyllt med bästa håret ifrån @rapunzelofsweden mest för att få håret fylligare 👍 and i Love IT ❤️❤️❤️@krodan Jag har tappat 50kg & ska tappa nånstans mellan 12 & 20 kg till. MEN VIKTEN & KILON hit & dit är faktiskt oviktigt & jag kommer sluta mer eller mindre med vägningar eftersom muskler väger mer än fett. Jag kommer jobba mer med mina mått & storlekar & enbart nån gång rapportera med kg. Jag kommer KÄNNA när jag är NÖJD med min kropp & då kommer inga kilon, tider, längder, avstånd att vara viktiga egentligen. Utan det viktiga är hälsan & orken, så att man kan leva just det livet man vill leva. Så kommer nog jag göra, för jag gillar inte sifferhetsen speciellt mycket & vill inte låsa mig vid det & tråkiga siffror utan gå på känsla & styrka & kärlek & glädje istället👍💞🙏 @sofiaahultin förstår inte vad du menar med såna som dig Book 😳😳😳?!?!? Märklig kommentar som är dubbel....
annelilallaDu är stark och positiv @annatoledanobook så du kommer att klara dig!! Jag har hållit på i snart 25-år med allt från cancer till proteser MEN JAG LEVER!! Lycka till ❤️❤️❤️
sofiaahultinMenar såna som är villiga att kämpa och inte ger upp!!😃 @annatoledanobook
annatoledanobookOkej
krodan@annatoledanobook Nä, jag håller helt och hållet med dig. Vikten är sekundär till hur man mår, orkar och att kläderna sitter skönt. Men jag är nyfiken för jag lider också av PCO och dessutom hypoterios, så ämnesomsättningen är ganska dålig. Men jag är oerhört tacksam över att jag med kemisk hjälp fått tre barn. Det yngsta fyller 1 år på fredag och jag är så tacksam 😙😙 Jag tränar bodypump 2 ggr och går ca 3 mil i veckan, men det är den träning jag hinner med, plus jaga barn då och skotta snö 😁😁💪👍
veronicakurbaHej Anna. Har du kikat in på kostdoktorn.se ? Det är en hemsida om lchf. Att utesluta kolhydraterna (socker) ur min kost har revolutionerat mitt liv. Äter mig mätt varje dag och hälsan har återvänt. Tack för ett bra konto, V
3terpayImponerande.
momto4_Med din positiva syn så är jag övertygad att du klarar allt 👍😄 Ibland blir man tilltufsad av livet men det gäller att ta sig igenom och det underlättar om man har förmågan att se ljusglimtarna. Själv har jag haft ett tufft år med jobbiga besked och händelser och tyvärr har det fortsatt in på det nya året 😐 Någon gång vänder det och det gäller bara att inte tappa fotfästet. Måste säga att du är en humörhöjare och genom att titta på dina fina bilder och läsa dina positiva kommentarer så glömmer jag bekymren för en stund och livet känns lite lättare att leva. Tack fina du 🙏😊🌹