2015-01-11, 22:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Jag går lite hastigare och brukar göra halvmilen på ca 45 minuter om jag inte maxar.

90 min tar milen då. Då går tunnan fortare än dig.
Citera
2015-01-12, 07:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
90 min tar milen då. Då går tunnan fortare än dig.

Glöm inte att hon har sina Bungy Pump stavar. Med dem liksom studsar hon fram
Citera
2015-01-12, 14:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Glöm inte att hon har sina Bungy Pump stavar. Med dem liksom studsar hon fram

Ja likt en hare över fältet. Hade velat sett Tunnan med sina bungy pump stavar studsa fram längs motionsspåren i ilfart, fortare än de med god kondis som springer samma sträcka
Citera
2015-01-12, 18:12
Medlem
Ännu fler bilder på hennes svettiga dukningar. Men det bästa är ju hennes #tag på dom #annabookdukarfint. Där kan ni alla gå in och få fantastisk dukupplevelser!
Citera
2015-01-12, 19:49
Medlem
Jag måste skaffa mig ett liv, sen jag hittade den här tråden är någon annans tragiska livsöde mitt största nöje. Hur nu en vuxen människa kan vara road av ett språk värdigt en fjortonåring och delade värderingar och hjärtan/smilysar som hos en fjortonåring... Stort tack till er som delar från IG!
Citera
2015-01-12, 23:06
Medlem
Jag blir dum i huvudet av alla filmklipp där hon filmat radion i bilen eller tvn där hemma.
Sluta!
Eller än värre när hon tar foto på tvn, en suddig jävla bild och sen en massa tyckande.
Heeeeela tiden.
Citera
2015-01-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Jag måste skaffa mig ett liv, sen jag hittade den här tråden är någon annans tragiska livsöde mitt största nöje. Hur nu en vuxen människa kan vara road av ett språk värdigt en fjortonåring och delade värderingar och hjärtan/smilysar som hos en fjortonåring... Stort tack till er som delar från IG!

Åh, känn dej inte ensam och udda på den fronten! Vi är många med fascination av denna människa. När alla andra bästa och finaste väninnor festar, reser och minglar på premiärer sitter hon hemma och är tv-komentator och har inte aaaalls lust att få va med utan har mycket hellre myskväll med mi Amor plus nära o kära & en jävla massa fet mat framför tvn
Citera
2015-01-13, 00:41
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Jag måste skaffa mig ett liv!

Hela poängen med att skriva i skvallertrådar på FB är att man inte har ett liv och är skamlös kring detta faktum.

Välkommen!
Citera
2015-01-13, 18:46
Medlem
ebba112s avatar
Lite nytt från Annas instagram idag : Tänk att hon klarade av att Springa den där milen med skador i hennes knä. Tycker jag är duktigt gjort

annatoledanobookFick ett litet nedslående besked om mitt sedan tidigare skadade knä & min ena axel idag 😟 känns lite oroande. MEN inte omöjligt, kanske liiiite jobbigare & liiiite tuffare ~ Men det är ju för sjutton jag van vid! Så DET ska & kommer inte hindra mig. Vill man så kan man 👊👊👊 & jag säger det igen & igen......JAG VILL😀 #trorpåmigsjälv #träna #tahandomsig #hälsa #haroligt #harbarabörjat #skaöverraskamigsjälvmerännågonannan #menväntanimed 😉

_ulrikawallin_Så vacker. Och din positiva energi 👌💕

krodan@annatoledanobook Klart du kan!! 💪💪💗Vad vägde du före och efter operationen?☺Du kämpade så hårt i Let's Dance, du kan vad du vill 👍👍✌

rdsj4Fina Anna ❤️❤️❤️

linaodSå fint hår/färg på höger bild!! Är det ditt eller extensions?

moyee48Du klarar det

emmakgunnarsson🙏

sigridd@fridarybo

catarinahurtigKram på dig ❤❤❤❤

maritafriberg1Du klarar det, kramar"

eemmaroseenDu är stark Anna, du klarar detta, de är många som tror på dig❤️❤️❤️

sofiaahultinHar hört att för såna som dig, Book, för er är inget omöjligt! ❤️

petronellapaasoDu är en stark, positiv och inspirerande kvinna @annatoledanobook 😀

annatoledanobook@linaod Det är mitt hår blandat & utfyllt med bästa håret ifrån @rapunzelofsweden mest för att få håret fylligare 👍 and i Love IT ❤️❤️❤️@krodan Jag har tappat 50kg & ska tappa nånstans mellan 12 & 20 kg till. MEN VIKTEN & KILON hit & dit är faktiskt oviktigt & jag kommer sluta mer eller mindre med vägningar eftersom muskler väger mer än fett. Jag kommer jobba mer med mina mått & storlekar & enbart nån gång rapportera med kg. Jag kommer KÄNNA när jag är NÖJD med min kropp & då kommer inga kilon, tider, längder, avstånd att vara viktiga egentligen. Utan det viktiga är hälsan & orken, så att man kan leva just det livet man vill leva. Så kommer nog jag göra, för jag gillar inte sifferhetsen speciellt mycket & vill inte låsa mig vid det & tråkiga siffror utan gå på känsla & styrka & kärlek & glädje istället👍💞🙏 @sofiaahultin förstår inte vad du menar med såna som dig Book 😳😳😳?!?!? Märklig kommentar som är dubbel....

annelilallaDu är stark och positiv @annatoledanobook så du kommer att klara dig!! Jag har hållit på i snart 25-år med allt från cancer till proteser MEN JAG LEVER!! Lycka till ❤️❤️❤️

sofiaahultinMenar såna som är villiga att kämpa och inte ger upp!!😃 @annatoledanobook

annatoledanobookOkej

krodan@annatoledanobook Nä, jag håller helt och hållet med dig. Vikten är sekundär till hur man mår, orkar och att kläderna sitter skönt. Men jag är nyfiken för jag lider också av PCO och dessutom hypoterios, så ämnesomsättningen är ganska dålig. Men jag är oerhört tacksam över att jag med kemisk hjälp fått tre barn. Det yngsta fyller 1 år på fredag och jag är så tacksam 😙😙 Jag tränar bodypump 2 ggr och går ca 3 mil i veckan, men det är den träning jag hinner med, plus jaga barn då och skotta snö 😁😁💪👍

veronicakurbaHej Anna. Har du kikat in på kostdoktorn.se ? Det är en hemsida om lchf. Att utesluta kolhydraterna (socker) ur min kost har revolutionerat mitt liv. Äter mig mätt varje dag och hälsan har återvänt. Tack för ett bra konto, V

3terpayImponerande.

momto4_Med din positiva syn så är jag övertygad att du klarar allt 👍😄 Ibland blir man tilltufsad av livet men det gäller att ta sig igenom och det underlättar om man har förmågan att se ljusglimtarna. Själv har jag haft ett tufft år med jobbiga besked och händelser och tyvärr har det fortsatt in på det nya året 😐 Någon gång vänder det och det gäller bara att inte tappa fotfästet. Måste säga att du är en humörhöjare och genom att titta på dina fina bilder och läsa dina positiva kommentarer så glömmer jag bekymren för en stund och livet känns lite lättare att leva. Tack fina du 🙏😊🌹
Citera
2015-01-13, 19:12
Medlem
"Bra" ursäkt med ont knä för att slippa träna.......Btw så har Tunnan nu under tre dagar lagt ut inte mindre än fyra stycken "före och efterbilder". Det blir ju liite missvisande eftersom de bilder där hon är ännu större är tagna innan hon gjorde sin fettoperation vilken för övrigt betalades via våra skattsedlar.
Citera
2015-01-14, 11:40
Medlem
ebba112s avatar
Annas instagram igår kväll. Ett kollage på familjen i spanien och texten som följer :

annatoledanobook💞 TBT!!!! Åhhhh vad jag vill tillbaka till vårt 2a hem i 🇪🇸 & snart blir det 👍💞🙏😉👍💞😉🙏 bien bien . Lite mer tålamod bara 😊 Godnatt nu & sov med änglarna💞

Sen blir det lite kommentarer sinsemellan följarna och Anna får gå on och styra upp lite, är väl endå inte hon som bestämmer vilka dom ska följa eller inte....

sanne76Önskar oxå vi hade haft ekonomisk möjlighet att ha ett andra hem i varmare land😢

sanne76Har aldrig ens varit utomlands tillsammans med mannen jag levt med i 20 år😢😢

juliaeksEn dag kommer ni också åka iväg, bara att ha tålamod💕🙏👼 @sanne76

susannewollterGodnatt/Godmorgon finaste @annatoledanobook är precis hemkommen natt vandring kram ♡

alicehelenejohansson@sanne76 Vet den känslan när man ser semesterbilder på människor och dom se sååå glada ut! Jag är iofs bara 17 år men min familj har inte heller det ekonomiskt möjligt att åka utomlands och vi har inte heller råd att lägga undan pengar åh spara 😔😢

sanne76@alicehelenejohansson nä det e skiter bit å se alla bilder. Men kanske dags å börja sålla bland "vänner" här på insta för kändisarna matar på med bilder från Thailand å Spanien just nu 😢😢

maritafriberg1Godmorgon finaste Anna!

annatoledanobook@alicehelenejohansson En dag så lovar jag att du & familjen för uppleva en fin resa tillsammans 🙏 och kanske blir det du som bjuder hela familjen på en fin resa tillsammans ~ När du själv fått jobb och kan ta med din älskade familj, jag önskar dig allt gott kram 🌸🌺🌸 @sanne76 Jag önskar naturligtvis dig detsamma förstår att det är tufft jag har också gått på mina knän men jag tycker din sista kommentar lite märklig 😳sålla bland vänner säger du?!? Du bara kanske inte ska följa en massa " kändisar " som har råd att åka på semester och som ibland kanske inte ens behöver betala för sina semestrar själva överhuvudtaget ~ utan de blir sponsrade på hela kalaset & sådant är väldigt svårt att jämföra sin egen livssituation med och det tycker jag verkligen inte att du borde göra. Sedan blir det ju lite dubbelt för mig eftersom jag som skriver om mina önskemål och min längtan just nu och så refererar du till kändisar du borde " sålla " i bland 😳 jag tycker det känns lite märkligt faktiskt & jag skulle uttrycka mig så. Vet inte om du följer mig eller bara är inne och tittar på mina bilder ibland?!? men som sagt så önskar jag alla all lycka & hoppas folk får uppleva sina drömmar en dag på något sätt. Men jag kan ju tex. ALDRIG jämföra mig med världsstjärnor & kungligheter, men jag går inte in på deras Instagram tex. & uttrycker det jag aldrig kan köpa, göra eller uppleva där. Det är ju liksom inte DERAS FEL & jag anser att Vi ansvarar alla för vår egen lycka & jag missunnar ingen något. Däremot är jag för, respekt gentemot mina medmänniskor. JAG vet verkligen hur det känns att vara utan pengar efter ett par riktigt vidriga ekonomiska smällar där jag blivit lurad & bedragen & även utnyttjad på fruktansvärda sätt & vis😔 som jag inte önskar någon annan ~ Så jag VET vad jag pratar & skriver om. Kämpar för allt jag haft, har & kommer få i framtiden ~ Tack för mig 🌺

lisastarckTack för att du tog bort min blockning Anna & jag ber verkligen om ursäkt fall min kommentar verkade ironisk eller oseriös för det var verkligen inte mening! För mig är du verkligen en förebild & det är mycket tack vare dig som jag också orkar träna och äta nyttigt! Jag tror på dig Anna & du kommer lyckas. Kram 💕
Citera
2015-01-14, 13:19
Medlem
William Hainess avatar
Vem är Marita?

Är det bisarra Annas nya bästis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem