2015-09-28, 14:31
Medlem
William Hainess avatar
"En kalv man kan mjölka av"?

Anna, raring, det finns en anledning varför du inte har släppt en skiva på åtta år. Snarare så ser skivbolagen Anna som urmjölkad.
Citera
2015-09-28, 17:23
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
Råkade snubbla över denna DN-intervju med allas vår bokstavskombinationssångerska och kan inkte låta bli att gapskratta åt följande uttalande:

Återigen ställer jag mig starkt frågande till vad hon menar. Fattar hon dessutom inte att ko-liknelsen är som mest träffande om den tillämpas på hennes kroppshydda?
Nu har hon sagt sig varit nära döden så många gånger så det är tjatigt. Hon måste toppa det om tidningarna ska skriva. Ser framför mig nästa rubrik: "Anna Book var död - återvände mirakulöst till livet." Får vi se den under 2016?
Citera
2015-09-28, 21:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Tvivlar innerligt på det, i synnerhet efter hennes utspel om att hon har usel ekonomi etc. Men kom gärna med något som bevisar ditt påstående.

Jag tänkte också på det, evt kan ju hennes fingrar ha en sådan häpnadsväckande omkrets att d och m för henne sitter oroväckande nära varandra. Annars det väl vara så att hon är så sanslöst självupptagen att hon instinktivt skriver "mig" när hon menar "dig". Det sitter troligen i muskelminnet.

Var och när har hon beklagat sig över sin ekonomi?
Citera
2015-09-28, 23:30
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Var och när har hon beklagat sig över sin ekonomi?

http://mobil.dn.se/kultur-noje/anna-...it-nara-doden/

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...er-mig-totalt/

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...h-mina-tuttar/

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14724990.ab

Notera att hon i den sista klargör att hon är känslomässigt jätteledsen, i motsats till fysiskt jätteledsen (eller vad hon nu kan tänkas mena).
Citera
2015-09-29, 07:48
Medlem
Citat:
Råkade snubbla över denna DN-intervju med allas vår bokstavskombinationssångerska och kan inte låta bli att gapskratta åt följande uttalande:

Återigen ställer jag mig starkt frågande till vad hon menar. Fattar hon dessutom inte att ko-liknelsen är som mest träffande om den tillämpas på hennes kroppshydda?

Oavsett hur enerverande hon är har jag iaf svårt att inte tänka på pattknull när jag ser den bilden.
Citera
2015-09-29, 08:36
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luton
Oavsett hur enerverande hon är har jag iaf svårt att inte tänka på pattknull när jag ser den bilden.

Både Filip och Fredrik påpekade ju att hela "ABC-videon" bara skrek "PAAATTKNUUUULLLLL"

Har hon gjort något mer sen dess?
Citera
2015-09-29, 10:01
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Råkade snubbla över denna DN-intervju med allas vår bokstavskombinationssångerska och kan inte låta bli att gapskratta åt följande uttalande:

Intervjun är ett tydligt exempel på Anna Books popularitet. Det visar också tydligt att välbyggda kvinnor med trevliga kvinnliga attribut alltid är populära. Anna Book är ett exempel, Carola ett annat, Sarah Dawn Finer ett tredje.

Anna for President!
Citera
2015-09-29, 17:00
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Andra intressen: ”Jag älskar att baka och laga mat, jag bygger egna sängar, målar om möbler, syr egna gardiner.”
http://www.dn.se/kultur-noje/anna-bo...it-nara-doden/

Haha, enda sättet att hitta en säng som håller

Citat:
Så du gick ut nian och hoppade av sedan?

– Ja, jag klarade det med nöd och näppe.
Tidigare har hon alltid påstått att hon gick ut med 5:a i alla ämnen (vilket var det högsta man kunde få i den tidens betygssystem). Jävla äckliga mytomankärring!
Senast redigerad av Flor-Ida 2015-09-29 kl. 17:18.
Citera
2015-09-29, 18:49
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tidigare har hon alltid påstått att hon gick ut med 5:a i alla ämnen (vilket var det högsta man kunde få i den tidens betygssystem). Jävla äckliga mytomankärring!

Skulle gärna se en källa på det, inte för att jag tvivlar, men för att hennes patetik är extra underhållande när det är så enkelt att hänvisa till motsägelserna.
Citera
2015-09-30, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
http://www.dn.se/kultur-noje/anna-bo...it-nara-doden/

Haha, enda sättet att hitta en säng som håller

Och i flera intervjuer har hon sagt att hon var tvingad att hoppa av Grundskolan pga karriären,
Får man slutbetyg då? Som vanligt hon är en Mytoman av Rang,Mycket sjukligt att höja sig själv till skyarna och faktiskt inte gjort något alls som är värt att lägga tid och energi på att se eller höra.
Citera
2015-09-30, 14:47
En gång i en liten by för många år sedan uppträdde Anna Book med sin hit. Jag tror att det var för att fira 1:a maj. Det var mycket populärt och till och med pensionärerna stod och gungade framme vid scen. Barnen åt korv som ledarna grillat, Anna Book stannande till och med och åt några. Trots att hon hade mycket bråttom, jag hörde henne säga att hon hade ett fullspäckat schema för kommande sommar. Lät inte alls som hon ljög eller överdrev.

Anna är populär! Men jag tror inte hennes målgrupp är män, utan barn, unga tjejer och äldre damer. Hon är mest populär i små samhällen där livskraven är låga och tiden stått lite stilla. Anna Book och brännboll går alltid hem där.

Dock ska jag tillägga att jag personligen aldrig har gillat den typen av musik.
Citera
2015-09-30, 19:40
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
En gång i en liten by för många år sedan uppträdde Anna Book med sin hit. Jag tror att det var för att fira 1:a maj. Det var mycket populärt och till och med pensionärerna stod och gungade framme vid scen. Barnen åt korv som ledarna grillat, Anna Book stannande till och med och åt några. Trots att hon hade mycket bråttom, jag hörde henne säga att hon hade ett fullspäckat schema för kommande sommar. Lät inte alls som hon ljög eller överdrev.

Anna är populär! Men jag tror inte hennes målgrupp är män, utan barn, unga tjejer och äldre damer. Hon är mest populär i små samhällen där livskraven är låga och tiden stått lite stilla. Anna Book och brännboll går alltid hem där.

Dock ska jag tillägga att jag personligen aldrig har gillat den typen av musik.

Är hon verkligen Populär?? Kan tänka mig att i en liten by så tycker befolkningen mest det är kul att det är en känd person från TV som är där. Sen är det skitsamma vem det än är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in