2019-08-10, 10:56
Hon är nog i klimakteriet.
Citera
2019-08-10, 11:12
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Hon är nog i klimakteriet.

Hundratusentals kvinnor är i klimakteriet, varje dag, året runt, år ut och år in, men jag har aldrig sett någon göra det Anna gör i länkarna nedan och observera, själv lägga ut det till hela världen.

https://www.youtube.com/watch?v=CJZLOsDW0h4

https://www.youtube.com/watch?v=wV1sw8SLJKQ
Citera
2019-08-10, 11:17
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
gick in på love by lolas hemsida, är det My Martens som är modell där? tyckte jag kände igen henne. ingenstans finns dock som jag såg bilder på Anna ,
Jag tror att hennes ”samarbeten” går till så att hon tjatar hål i huvudet på någon firma om att få något gratis. Att en bikinimakare skulle få den briljant idén att på allvar använda henne som reklampelare tror jag inte på. Tror inte att varken Bobby eller Lola har fått särskilt många beställningar via Anna. (Nja inte är det My?)
Citera
2019-08-10, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Jag tror att hennes ”samarbeten” går till så att hon tjatar hål i huvudet på någon firma om att få något gratis. Att en bikinimakare skulle få den briljant idén att på allvar använda henne som reklampelare tror jag inte på. Tror inte att varken Bobby eller Lola har fått särskilt många beställningar via Anna. (Nja inte är det My?)

Jo, My har gjort massor med reklam för Lola!
Citera
2019-08-10, 11:23
Medlem
Citat:

Tycker företaget är oseriös som har samarbete med henne med tanke på sonens alla domar i synnerhet våldtäkten och sexuellt ofredande med detta i bagaget så är jag frågande på att de har inlett ett samarbete med henne. Att Tunnan och dess make har sex på ICA och hennes önskan om trekant som hon talar öppet om hur kan man som företag vilja ha henne som reklampelare?
Citera
2019-08-10, 11:30
Medlem
Citat:

detta trodde jag var My men kan ha fel

https://postimg.cc/ppgF2Gmh
Citera
2019-08-10, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
detta trodde jag var My men kan ha fel

https://postimg.cc/ppgF2Gmh

Det är rätt det är My
Citera
2019-08-10, 12:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag har inte förstått konceptet med "samarbete" på en blogg. Om vi tar Annas samarbete nu då, vad får hon och vad är det som ska beskattas?
Citera
2019-08-10, 12:52
Medlem
Citat:

Hon når fortfarande ut till nästan 60000 följare så det kan väl vara värt bikiniföretaget ett par gratisbikinis. Se bara så många härifrån som engagerat sig i varumärket.

En fråga: alla som lägger värderingar i företags val av samarbeten pga sonens dom etc. Var har andra influncers för lik i bagaget? Ser ingen annan tråd på Flashback med så hög etik och moral. 🤔👹
Citera
2019-08-10, 13:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Hon når fortfarande ut till nästan 60000 följare så det kan väl vara värt bikiniföretaget ett par gratisbikinis. Se bara så många härifrån som engagerat sig i varumärket.

En fråga: alla som lägger värderingar i företags val av samarbeten pga sonens dom etc. Var har andra influncers för lik i bagaget? Ser ingen annan tråd på Flashback med så hög etik och moral. 🤔👹
Det är ju just det. Andra s k influencers lik känner vi/allmänheten inte till. Då finns inget att anmärka på.

Annas många lik är allmänt kända och borde därmed vara en faktor för varje seriöst företag som söker samarbetspartners.
Citera
2019-08-10, 13:26
Medlem
karlsoons avatar
Citat:

Problemet är väl att hon officiellt försvarat våldtäkter och smutskastar brottsoffer.

Finns väl knappast någon annan människa än Anna som skulle få för sig att göra det.
Citera
2019-08-10, 13:31
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:

Fast hur många av dessa ”följare” ser Anna som en förebild, någon man Bill efterlikna? Inte många positiva kommentarer eller ”gillanden”! Förut skickade företaget gratisbaddräkter till Kissie vilket jag tycker är mer förståeligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in