2019-08-10, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Någon borde skriva en anonym orosanmlälan till det sociala att det står inte rätt till hos mamma Book. Något har gått väldigt fel i familjen. Bara min åsikt
Då borde du, om du gör anspråk på att vara ansvarstagande, själv göra en soc-anmälan. Och jag förstår inte grejen med att den skulle vara anonym. Men ok, om du inte vill stå för din anmälan så var anonym.

Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tycker företaget är oseriös som har samarbete med henne med tanke på sonens alla domar i synnerhet våldtäkten och sexuellt ofredande med detta i bagaget så är jag frågande på att de har inlett ett samarbete med henne. Att Tunnan och dess make har sex på ICA och hennes önskan om trekant som hon talar öppet om hur kan man som företag vilja ha henne som reklampelare?
Jag tycker iofs inte att sonens och dotterns kriminella leverne ska avgöra om någon vill samarbeta med henne eller inte. Däremot anser jag att Annas egna agerande i samband med detta borde få varje seriös samarbetspartner att dra öronen åt sig.
Citera
2019-08-10, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Hon når fortfarande ut till nästan 60000 följare så det kan väl vara värt bikiniföretaget ett par gratisbikinis. Se bara så många härifrån som engagerat sig i varumärket.

En fråga: alla som lägger värderingar i företags val av samarbeten pga sonens dom etc. Var har andra influncers för lik i bagaget? Ser ingen annan tråd på Flashback med så hög etik och moral. 🤔👹
Håller med! Sen så når ju hon ut till alla som läser flashbacks största tråd. Tror att det är så hon säljer in sig.
Citera
2019-08-10, 14:53
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Hundratusentals kvinnor är i klimakteriet, varje dag, året runt, år ut och år in, men jag har aldrig sett någon göra det Anna gör i länkarna nedan och observera, själv lägga ut det till hela världen.

https://www.youtube.com/watch?v=CJZLOsDW0h4

https://www.youtube.com/watch?v=wV1sw8SLJKQ
Jag förmodar att du är äldre kvinna och vill berätta om att du minsann inte upplevt besvär.

https://www.1177.se//liv--halsa/sa-f.../klimakteriet/
Förut tog hon varje tillfälle att gråta ut i pressen. Numera verkar hon mest arg och har slutat gråta.

Ähhh. Jag vetefan.
Tack för länkarna. Jag får se när jag får tid att kolla på dom.
Kram
Citera
2019-08-10, 15:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Hon når fortfarande ut till nästan 60000 följare så det kan väl vara värt bikiniföretaget ett par gratisbikinis. Se bara så många härifrån som engagerat sig i varumärket.

En fråga: alla som lägger värderingar i företags val av samarbeten pga sonens dom etc. Var har andra influncers för lik i bagaget? Ser ingen annan tråd på Flashback med så hög etik och moral. 🤔👹

Minst 50 000 följare har hon köpt. Så många idioter finns inte som skulle välja att följa henne, inte minst som hennes konto också är offentligt. Och det måste det vara för att hon ska kunna köpa kommentarerna som hon själv går in och skriver. Jag följer henne inte och det gör inte merparten av andra här inne heller, särskilt som hon blockar allt som rör sig och andas. Anna är känd som en extremt otrevlig människa, inte minst efter Arga snickaren. Inget seriöst företag skulle vilja förknippas med henne, alldeles oavsett om hon har kriminella barn eller inte.
Citera
2019-08-10, 15:57
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Jag förmodar att du är äldre kvinna och vill berätta om att du minsann inte upplevt besvär.

https://www.1177.se//liv--halsa/sa-f.../klimakteriet/
Förut tog hon varje tillfälle att gråta ut i pressen. Numera verkar hon mest arg och har slutat gråta.

Ähhh. Jag vetefan.
Tack för länkarna. Jag får se när jag får tid att kolla på dom.
Kram

Jag är en man!

När du har tittat på länkarna och skrattat färdigt, då kommer du förstå att Anna Books problem inte är klimakteriet.
Citera
2019-08-10, 21:39
Medlem
Butteris avatar
Jag fungerar på varför denna tråden är så lång.

Jag kikade på Anna Books hemsida, vilken komedi.

Men när jag kikar vidare och läser mellan raderna så ser jag en tragedi. Då tycker jag riktigt synd om henne!

Jag förstår kommedin, Anna skapar ju den själv med sin brist på självinsikt. (Sen stötte jag på novellen om Anna Book, hopppas hon inte läser den, jag gjorde

Jag läser vidare och fascineras!
Senast redigerad av Butteri 2019-08-10 kl. 21:41.
Citera
2019-08-11, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon är för rolig, igår på periscope frågade nån hur ofta de var i sitt "andra hem". Hon svarade att det varierade, ibland sju ggr/år och ibland två ggr/år. Det kortaste de varit där var 3 veckor och det längsta 13 veckor. Varför lägger hon enbart ut bilder från sommarsemestern om de är där andra tider också? Undrar vad familjen tänker när hon ljuger så förbannat och de är i närheten och hör henne?

Kan inte påminna mig att de någonsin lagt ut bilder mer än 1ggr/år när de är där. Detta inlägg är från 2016, nr 5374 av alla inlägg, någon annan som sett något annat typ som när de var där 13gånger?!
Senast redigerad av Bettybobs 2019-08-11 kl. 10:39.
Citera
2019-08-11, 11:06
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Kan inte påminna mig att de någonsin lagt ut bilder mer än 1ggr/år när de är där. Detta inlägg är från 2016, nr 5374 av alla inlägg, någon annan som sett något annat typ som när de var där 13gånger?!

Timeshare?

Bara en gång per år, alltid ungefär samma veckor, aldrig under tex barnens höstlov eller påsk, aldrig spontant, Anna har aldrig åkt till lägenheten med sina väninnor över en långhelg. Lägenheten ser helt död ut inuti, europas fulaste och billigaste möbler, helt utan hemtrevnad, polområdet ser ut som en bakgård till ett fängelse, allt är sterilt utan personlighet, etc, etc

Allt, precis allt tyder på att det är en timeshare, en ekonomiskt helt värdelös nyttjanderätt till en lägenhet en viss tidsperiod varje år, att köpa en timeshare är bland det dummaste man kan göra, man betalar för något men man äger ingenting.

Att lägenheten till 100% ägs av familjen Book och att den står tom när familjen inte är där, som Anna påstår, det tror ingen på!

https://www.konsumenteuropa.se/sv/am...-av-timeshare/

Snart kommer familjen hem när andelsveckorna är över, hem till efterspelet av husrannsakan och polisutredningar.
Senast redigerad av trottwell 2019-08-11 kl. 11:24.
Citera
2019-08-11, 11:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Timeshare?

Bara en gång per år, alltid ungefär samma veckor, aldrig under tex barnens höstlov eller påsk, aldrig spontant, Anna har aldrig åkt till lägenheten med sina väninnor över en långhelg. Lägenheten ser helt död ut inuti, europas fulaste och billigaste möbler, helt utan hemtrevnad, polområdet ser ut som en bakgård till ett fängelse, allt är sterilt utan personlighet, etc, etc

Allt, precis allt tyder på att det är en timeshare, en ekonomiskt helt värdelös nyttjanderätt till en lägenhet en viss tidsperiod varje år, att köpa en timeshare är bland det dummaste man kan göra, man betalar för något men man äger ingenting.

Att lägenheten till 100% ägs av familjen Book och att den står tom när familjen inte är där, som Anna påstår, det tror ingen på!

https://www.konsumenteuropa.se/sv/am...-av-timeshare/

Snart kommer familjen hem när andelsveckorna är över, hem till efterspelet av husrannsakan och polisutredningar.

Det är klart det är en timeshare, svärfadern bor ju i Stockholm och står bara för själva ägandet av lägenheten. Han hyr väl ut den några veckor till familjen troligen för ett lägre pris och sedan har han andra bättre betalande gäster där resten av tiden. Så skulle jag göra åtminstone. Roberto är väl inte född i Spanien utan har väl i princip bott i Sverige hela sitt liv?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-08-11 kl. 11:34.
Citera
2019-08-11, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
gick in på love by lolas hemsida, är det My Martens som är modell där? tyckte jag kände igen henne. ingenstans finns dock som jag såg bilder på Anna ,

Haha... så Anna läser inte flashback. Direkt när du skrivit detta lade företaget iaf upp en bild på Anna på sin IG. Nu får hon t o m sina samarbetspartners att rätta sin marknadsföring sig efter oss. Hemsidan är ju trixigare, men IG är ju lätt fixat.
Då kan man ju börja fundera: Hur stor makt har vi över Annas liv egentligen?
Varför tillåter hon oss, som hon benämner hyeonor, att styra vad hon ska skriva om och vilka bilder hon lägger upp - ja, tom drar hon med hela familjen till stranden för att kunna visa oss att vi har fel.

Märklig värld alltså, Märsta-Annas universum.
Citera
2019-08-11, 15:06
Medlem
Jag kan inte lägga upp bild men ni måste gå in på My Martens insta story så får ni se en kubik Tunnan
Citera
2019-08-11, 15:20
Medlem
Citat:
Jag kan inte lägga upp bild men ni måste gå in på My Martens insta story så får ni se en kubik Tunnan

här är anna-bilden från Martens instastory

https://postimg.cc/hQ1TyQj4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in