2019-08-09, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Hon måste lida av någon form av skriftlig tourettes? Skämt åsido. Hon är en sjuk kvinna, mycket sjuk. Dock fortfarande fascinerad över hennes beteende, så kan ej låta bli att kolla.
Måste säga att press och tv har en stor skuld i det hela. De vill ju bara sälja,skiter i människan Anna eller vem det nu gäller.
Citera
2019-08-10, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Jag skulle lätt sätta på Anna i både fitta o röv för att sedan facefucka henne o lägga satsen på de stora brösten. Jag har hört rykten på stan att Anna skulle vara otrogen mot halmpyntet. Nån som också hört?PM i så fall.
Du snackar skit och är synskadad. Kolla bilderna en gång till.
Citera
2019-08-10, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Jag skulle lätt sätta på Anna i både fitta o röv för att sedan facefucka henne o lägga satsen på de stora brösten. Jag har hört rykten på stan att Anna skulle vara otrogen mot halmpyntet. Nån som också hört?PM i så fall.
Dina sexdrömmar kan du ha för dig själv. Dra ner rullgardinen hämta toapapper lås pojkrummet så att inte mamma kommer på dig.
Citera
2019-08-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butteri
Fast här är hon ju stor! Över 20 000 inlägg. Hon är en av de största, gigantiskt stor skulle man kunna säga. Det jag inte förstår är hur hon kunnat växa sig så STOR. Jag i det stora hela förstått att hon väcker stor uppmärksamhet och har en stor publik som gillar stora artister. Jag förstår nog i stort varför hon är så stor i denna tråden!
Hon är ingen stor artist, yes ganska bred med för många övervikts kg. Felet är att hon vill inte bli bortglömd. Gör allt för att synas.
Citera
2019-08-10, 00:27
Medlem
Butteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hon är ingen stor artist, yes ganska bred med för många övervikts kg. Felet är att hon vill inte bli bortglömd. Gör allt för att synas.
Visst är hon en stor, artist, jag har sett bilder av henne. Hon syns ju bäst om hon är stor, eller hur?
Citera
2019-08-10, 00:39
Medlem
Citat:
Fast här är hon ju stor! Över 20 000 inlägg. Hon är en av de största, gigantiskt stor skulle man kunna säga. Det jag inte förstår är hur hon kunnat växa sig så STOR. Jag i det stora hela förstått att hon väcker stor uppmärksamhet och har en stor publik som gillar stora artister. Jag förstår nog i stort varför hon är så stor i denna tråden!
Att hon är stor här i tråden är att hon gör bort sig hela tiden på sociala medier. Kolla en antal sidor tillbaka när hon sitter på ett sjukhus. Hade min mamma betett sig så (hon är död sedan ngra år tillbaka) eller min sambo hade jag sagt upp all internät koppling. Mannen i huset verkar inte bry sig, inte heller barnen vad madonnan skriver. Någon borde skriva en anonym orosanmlälan till det sociala att det står inte rätt till hos mamma Book. Något har gått väldigt fel i familjen. Bara min åsikt
Citera
2019-08-10, 00:43
Medlem
Citat:
Visst är hon en stor, artist, jag har sett bilder av henne. Hon syns ju bäst om hon är stor, eller hur?
Okey håller med dig. Hon är stor men inte som artist, Fyller lätt en 50 tums tv.
Citera
2019-08-10, 00:54
Medlem
Butteris avatar
Citat:
Okey håller med dig. Hon är stor men inte som artist, Fyller lätt en 50 tums tv.
Nja, kanske inte 50” men på en 55” lite utzomad är lätt lätt att se hennes storhet, det är sådana saker som väger tungt när jag bedömer kändisars storhet!
Citera
2019-08-10, 07:02
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Bakläxa med skatt?

Förmånen blir inte skattefri bara för att du skriver att det är ett samarbete, det blir lika mycket skatt på förmånen vad du än skriver.
Nej givetvis INTE men om man inte skriver ut att det är ett samarbete så kan man få bakläxa. Det är ju vad jag skriver. Skatteverket har punktmarkera influencers detta året och skriver man inte samarbete men nämner märken och produkter kan man bli utredd och "straffad". Nämner man samarbete kan man ändå bli utredd för att säkerställa att rätt skatter är betalade.
Samarbete är exakt rätt ord för det är inte ett jobb, Ingen lön betalas ut och inga kontrakt skrivs. Det handlar om att man får något och ger något tillbaka, alltså samarbete. Jag har inte påstått att man slipper skatt, tvärtom.
Sen kan man diskutera en del "samarbeten så själv nej till det bikiniföretag som Anna visar. Dels för att de gav en så kass deal men främst för att jag inte tycker den typen av badkläder passar mig som är 46 år och inte har den typen av figur som passar i trosor som rullar in i röven. Jag är normalviktig men skulle se ut som en riktig tjockis i en sån bikini...och efter att ha provat en väninnas så måste jag ha M ...och jag är visserligen minst 1 dm längre än Anna men jag väger nog 25-,30 kilo mindre och begriper inte att företaget vill samarbeta med henne.
Citera
2019-08-10, 09:41
Medlem
gick in på love by lolas hemsida, är det My Martens som är modell där? tyckte jag kände igen henne. ingenstans finns dock som jag såg bilder på Anna ,
Citera
2019-08-10, 09:45
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Mycket tjafs som vanligt.

Ditt påstående om "bakläxa med skatt" betyder ingenting i detta sammanhang, det är rent hittepå och strunt.
Ok. Om du säger det så.....
Citera
2019-08-10, 10:29
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Måste säga att press och tv har en stor skuld i det hela. De vill ju bara sälja,skiter i människan Anna eller vem det nu gäller.
Så är det ju absolut i många fall. Press tar upp saker och skriver nåt helt annat, i synnerhet som rubrik. Ex: Renée och David Hellenius ska spela in program som gör dem åtskilda halva sommaren. Då skriver skvallerpressen rubriker som: "David och Renée lämnar varann", sedan kan man läsa i artikeln att det gäller just jobb.
I Annas fall så är hon ju inte främmande för att själv ta kontakt med pressen och sen ger hon dem mkt material via instagram att jobba med.
Skulle säga att Anna själv står ansvarig för 95% av allt som skrivs om henne. Hon agerar ju ut, så fort minsta lilla händer och hennes sätt att hantera att folk kommenterar en annan åsikt en hennes, är ju rent ut sagt skrattretande. Men som jag skrev...jävligt underhållande:-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in