Jag tycker inte att "snoppviftarungen" är bra eftersom hans våldtäkt bestod i att han tvingade 13-åringen att utöva oralsex på honom. Hade han bara vädrat den lilla saken (19 cm, haha! 10-12 slak!), så hade det väl varit adekvat, men jag tycker att det epitetet förringar hans gärning. Ser inte någon välanpassning i sikte för den unge mannen, herrgård eller inte. "Våldtäckarungen", har han också kallats, det stämmer väl i så fall bättre.
Han är också dömd för att ha blottat sig för småtjejer - så viftat har han gjort
Hon är fortfarande ett barn och har dessutom oturen att växa upp i denna dysfunktionella familj. Hoppas hon klarar sig och kan bryta sig loss och få ett normalt bra liv. Förtjänar inget öknamn.
Jaha det skall överklagas igen Våldtäckarungen är naturligtvis oskyldig som vanligt. Tunnans barn kan inte göra fel utan det skall överklagas för att komma undan. Vore bättre att hon och Halmpyntet satte ner foten och sa ta ditt straff och sen får vi jobba vidare i familjen. Kommer naturligtvis inte ske
Jaha det skall överklagas igen Våldtäckarungen är naturligtvis oskyldig som vanligt. Tunnans barn kan inte göra fel utan det skall överklagas för att komma undan. Vore bättre att hon och Halmpyntet satte ner foten och sa ta ditt straff och sen får vi jobba vidare i familjen. Kommer naturligtvis inte ske
Var hittar du att domen ska överklagas? Jag såg inget i den andra tråden om det men jag kanske inte såg på rätt ställe?
"Illbattingen" kunde nog vara ett lagom elakt öknamn på gossen Book. En individ som inte klarar att hålla sig till normer och regler utan hela tiden gör fel val i livet ungefär. Fast då är ju inte namnet "Book" med förstås, och det kanske är ett krav på ett bra öknamn på personer i La Familia.
"Illbattingen" kunde nog vara ett lagom elakt öknamn på gossen Book. En individ som inte klarar att hålla sig till normer och regler utan hela tiden gör fel val i livet ungefär. Fast då är ju inte namnet "Book" med förstås, och det kanske är ett krav på ett bra öknamn på personer i La Familia.
Gangsterbooken kanske i så fall om man anspelar på att han också är i "mafioso"-familjen
Hon och Lazy F pratar (oxå som Guldpojken)förortssvenska ibland & i denna live lät det verkligen inte som nån som bott i Solna 20 år .
Så de ska verkligen börja om fr scratch .. allt gammalt ska ut och bytas till nytt .
Svärfadern måste ha börjat dela ut sitt arv i förskott ..
Senast redigerad av nickomyra 2019-02-05 kl. 15:27.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!