2020-05-11, 22:41
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://youtu.be/X1N2M25c8i4

Kolla 21 minuter in i filmen 😁😁😁

Oj, oj, oj...........
Detta är första gången jag ser någon längre föreställning. Jag kollade hela filmen, den gjorde mig faktiskt illa berörd.
Det verkar finnas väldigt mycket uppdämd ilska i Anna.
Citera
2020-05-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/W2W4CNQ

Alltså... Hon är ju helt respektlös! Hennes barn och barnens vänner detta...
Nog för att hon alltid proklamerat högt hur mkt hon och Roberto älskar varann är det väl ändå lite magstarkt att gå ut så öppet om sitt sexliv.
Normalt vet man att ens föräldrar "gör det", men mer vill man ju bara inte veta...
Citera
2020-05-12, 04:39
Medlem
Blunderbums avatar
Fick ganska nyligen reda på vilken clown Anna är så har inte föjlt tråden så länge, någon som orkar berätta hur hennes stackars gubbe kom att kallas för Halmpyntet?
Citera
2020-05-12, 06:29
Medlem
SVT återanvänder artister i årets säsong av Så mycket bättre. Det måste svida för Anna som aldrig ens fått förfrågan.
Citera
2020-05-12, 07:30
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
SVT återanvänder artister i årets säsong av Så mycket bättre. Det måste svida för Anna som aldrig ens fått förfrågan.
Särskilt när tex Familjen (vem?) och en del andra inte fullt så produktiva/kända artister varit med.
För övrigt går väl programmet på TV4?
Citera
2020-05-12, 07:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Mest synd är det väl ändå om Halmpyntet. Först måste han ha flera jobb för att kunna försörja den stora familjen som nu utökats med den nya stjärnan Lucky Luke. Sedan måste han "underhålla" Anna i sängen också. Får han någonsin sova?

I sådana fall drömmer han väl om att få vara Al Bundy som åtminstone får gå och bowla då och då och som i alla fall vågar säga ifrån ibland till övriga familjen.

Dags för en stödgrupp: The Halmpyntet Internet Support Group.
Roberto har bara ett jobb, annat är trådsannningar
Citera
2020-05-12, 09:03
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Roberto har bara ett jobb, annat är trådsannningar

Nu har han nog bara ett jobb .. men han har haft fler . Det har han själv skrivit på sin profil .
Citera
2020-05-12, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Alltså... Hon är ju helt respektlös! Hennes barn och barnens vänner detta...
Nog för att hon alltid proklamerat högt hur mkt hon och Roberto älskar varann är det väl ändå lite magstarkt att gå ut så öppet om sitt sexliv.
Normalt vet man att ens föräldrar "gör det", men mer vill man ju bara inte veta...

NEJ man vill inte vera mer! Tycker hon åter gick rejält över gränsen! Minns en gång för måååååånga år sen då jag var kanske 15-16 år och hörde mina föräldrar ha sex..jag ryser än idag o som jag skämdes. Hade sen min mor el far skrivit om det på sociala medier om det funnits hade jag dött! Fy som hon beter sig Anna! Jag får en syn i hjärnan när hon är on top och skrattar det där häxskrattet..
Citera
2020-05-12, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Mest synd är det väl ändå om Halmpyntet. Först måste han ha flera jobb för att kunna försörja den stora familjen som nu utökats med den nya stjärnan Lucky Luke. Sedan måste han "underhålla" Anna i sängen också. Får han någonsin sova?

I sådana fall drömmer han väl om att få vara Al Bundy som åtminstone får gå och bowla då och då och som i alla fall vågar säga ifrån ibland till övriga familjen.

De hade varit kul med en supportsida, och ännu roligare om den fått fler följare än Booken..
Citera
2020-05-12, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
NEJ man vill inte vera mer! Tycker hon åter gick rejält över gränsen! Minns en gång för måååååånga år sen då jag var kanske 15-16 år och hörde mina föräldrar ha sex..jag ryser än idag o som jag skämdes. Hade sen min mor el far skrivit om det på sociala medier om det funnits hade jag dött! Fy som hon beter sig Anna! Jag får en syn i hjärnan när hon är on top och skrattar det där häxskrattet..

Vilken avsmak man fick för sex plötsligt.
Citera
2020-05-12, 10:46
Medlem
Ingen hyllning till den avlidna Kristina Lugn har vi sett, det brukar ju alltid komma en del fina ord om hur nära dom var varandra, Jojjebejto var dessutom hennes ledsagare utanför Akademin det borde räcka för att påstå att dom var nära vänner.
Citera
2020-05-12, 11:00
Medlem

Vore på sin plats och roligt, vi kunde bjuda ut Halmpyntet på bowling fotboll stripklubbar osv. Tunnan skulle bli vansinnig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in