Citat:
Ursprungligen postat av
Lisen68
Morgonpromenad och sola solarium i Märsta. För inte vill hon få oss att tro att hon orkar promenera en dryg mil till Sigtuna och sen tillbaka.....
Varför inte bara åka till sitt ”Älskade Spanien” och njuta av sol och värme, som hin saknar sååå?!
Anna har liksom inte förstått det där med hudens åldrande. Hon är ju redan brun som en pepparkaka. Hon måste sola jättemycket. Solen gör att huden åldras mycket i förtid.
Hon verkar ju vara rädd för att åldras. Med tanke på alla hennes operationer mm.
Att sola mycket och sedan ta botoxsprutor =inte smart. Bortkastade pengar.
Att sluta sola och ta botox=Smartare. Då håller det längre.
Att sluta sola helt. Använda keps och solglasögon när man är ute, samt smörja in sig med solskyddsfaktor =smartast. Då kanske men inte behöver botox alls. Eller i alla fall inte tidigt. Eller så ofta. Hon har väl börjat med botox redan för 15 år sedan. Har jag läst någonstans. Trots det har hon en rejäl argrynka mellan ögonen.
Jag har inga åsikter om att använda botox. Det får man göra som man vill med. Däremot kan jag rekommendera att undvika att pressa i solen om man vill se ung ut. För jämförelse. Se hur en gammal fiskare ser ut i huden. Inte så vackert. (Hej Anna)