2019-07-12, 09:18
Medlem
Morgonpromenad och sola solarium i Märsta. För inte vill hon få oss att tro att hon orkar promenera en dryg mil till Sigtuna och sen tillbaka.....
Varför inte bara åka till sitt ”Älskade Spanien” och njuta av sol och värme, som hin saknar sååå?!
Citera
2019-07-12, 11:19
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror ordet "rultig" är det perfekta för att beskriva Annas kroppsform.

Hon ser verkligen ut som sin mamma, även om hon låtsas att hon är spanjorska.

Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Rultig är en perfekt benämning på AB
Nä, det är ju gulligt. Jag skulle kalla henne för en satt person.
Och hon kan vara gullig i både ansikte och personlighet när hon har sina ljusa stunder.

Haha jag menade ju ett upponervänt V, alltså "galge" enlig den här: https://images.app.goo.gl/nhw8qsDvMCYRmmhV6

Fast egentligen är hon mer en diamant enligt den bilden.

Det är kul med kroppar. Folk kan väga lika mycket och vara lika långa men se helt olika ut.
Citera
2019-07-12, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Läskig bild, inga pupiller.

https://www.instagram.com/p/BzyWhlRIVC7/
Anna är torsk på Treo Comp och codein, därför hon byter läkare och tandläkare så ofta. De slutar skriva ut till henne, tur att det finns fler i familjen som kan få det åt mamsen.
Btw, barbiedrogen injicerar man, finns en typ man har som nässpray, så Bobbans bantningspiller hon blir brun av är i så fall detta.. Han superduperpiller får hår och förbränning funkar lika lite som andra kost-tillskott.
Citera
2019-07-12, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisen68
Morgonpromenad och sola solarium i Märsta. För inte vill hon få oss att tro att hon orkar promenera en dryg mil till Sigtuna och sen tillbaka.....
Varför inte bara åka till sitt ”Älskade Spanien” och njuta av sol och värme, som hin saknar sååå?!

Skrev Anna att hon solat solarium? Varför då? Det är sol ute och hon har en stor terass att använda. Måste väll vara skönare än solarium. 😊
Citera
2019-07-12, 12:42
Medlem
nickomyras avatar
” reklam från hjärtat ” räcker det med att skriva så för att det inte ska räknas som spons ?
Känns ju lite knasigt .
Citera
2019-07-12, 12:45
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Anna är torsk på Treo Comp och codein, därför hon byter läkare och tandläkare så ofta. De slutar skriva ut till henne, tur att det finns fler i familjen som kan få det åt mamsen.
Btw, barbiedrogen injicerar man, finns en typ man har som nässpray, så Bobbans bantningspiller hon blir brun av är i så fall detta.. Han superduperpiller får hår och förbränning funkar lika lite som andra kost-tillskott.

Rätt, Treo komp ger små pupiller, det finns många mediciner/narkotika som ger små pupiller, stirrig blick, svårt att dölja IRL.

Treo Comp kan leda till drograttfylla, det drabbar naturligtvis inte en världsartist, hon står utanför lagen.
Citera
2019-07-12, 14:12
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisen68
Anna har liksom inte förstått det där med hudens åldrande. Hon är ju redan brun som en pepparkaka. Hon måste sola jättemycket. Solen gör att huden åldras mycket i förtid.
Hon verkar ju vara rädd för att åldras. Med tanke på alla hennes operationer mm.
Att sola mycket och sedan ta botoxsprutor =inte smart. Bortkastade pengar.
Att sluta sola och ta botox=Smartare. Då håller det längre.
Att sluta sola helt. Använda keps och solglasögon när man är ute, samt smörja in sig med solskyddsfaktor =smartast. Då kanske men inte behöver botox alls. Eller i alla fall inte tidigt. Eller så ofta. Hon har väl börjat med botox redan för 15 år sedan. Har jag läst någonstans. Trots det har hon en rejäl argrynka mellan ögonen.
Jag har inga åsikter om att använda botox. Det får man göra som man vill med. Däremot kan jag rekommendera att undvika att pressa i solen om man vill se ung ut. För jämförelse. Se hur en gammal fiskare ser ut i huden. Inte så vackert. (Hej Anna)
Senast redigerad av Lillamig72 2019-07-12 kl. 14:56.
Citera
2019-07-12, 14:21
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:

Det är säkert ett filter där med. Som gör ögonen större.. Ser läskigt ut.
Citera
2019-07-12, 16:37
Medlem
cosmic_dancers avatar
Läst senaste blogginlägget nu, fruktansvärt pinsamt och barnsligt. Hon får en vanlig tacomiddag att låta som att hon lagat trerätters ala Franzéns. Anna som är så storartad kokade givetvis ägg till väninnan.
Citera
2019-07-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Läst senaste blogginlägget nu, fruktansvärt pinsamt och barnsligt. Hon får en vanlig tacomiddag att låta som att hon lagat trerätters ala Franzéns. Anna som är så storartad kokade givetvis ägg till väninnan.

Allt AB gör vill hon ska se stort ut.
Någon frågade om hon inte skulle fara till Spanien men hennes svar uteblev.
Citera
2019-07-12, 19:52
Citat:
Om jag haft 5 mille över, som dom väl fick för lägenheten ?
Så hade jag nog bosatt mig i Spanien i hennes ålder om jag kände att det var där jag hörde hemma med starka familjeband, egen lägenhet, egen pool osv.
Men det är jag det
Citera
2019-07-12, 19:56
Medlem
Citat:

Hon har svarat att de åker ALLTID till Spanien och så även i år. Lustigt att ha segunda casa där men bara åka dit 1 gång om året. Vem tror hon att hon lurar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in