2019-01-30, 17:34
Medlem
Frammes avatar
[quote=wewereonabreak|66599086]
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Från en live sent på tisdagskvällen.
Vet Anna inte vad hbtq- personer är? Någon skriver: ”jag kontaktade TV3 strix om dejting för hbtq-personer. De sa att det är på G”

Anna läser högt: ”jag kontaktade TV3 strix om dejting för hitta personer..
Aa jo jag vet... jag har hört talas om det där.. jag har hört talas om det där”

Vafan menar hon? 🤣

https://minfil.com/re10i8s5bf/10751C...2C0DE4B2D4_mp4

Men va fan! Fattar hon inte hur det ligger till?? Hela familjen ”ska upp tidigt” och flyr in i sina sovrum för att slippa höra hennes jävla malande. Eftersom hon sitter hemma o glor hela dagarna så flyger hon väl på första bästa stackare som kommer innanför dörren. Lazy F gör ”ärenden” hela tiden för att få vila öronen...
Det är kanske därför Halmpyntet har eller har haft flera jobb, slippa vara hemma och lyssna på gnatet, inte bara för Tunnans försörjning.
Citera
2019-01-30, 17:48
Medlem
trottwells avatar
Anna Book

Hur misslyckade är föräldrarna om de har uppfostrat ett barn till att bli detta slödder?

https://minfil.com/r223i2s2bc/EF0EB5...62DD337EBF_mp4
Citera
2019-01-30, 18:04
Medlem
Bladgulds avatar
Tack för uppladdningarna!

https://minfil.com/re10i8s5bf/10751C...2C0DE4B2D4_mp4
Laggade tyvärr strax efter Anna missförstod hbtq kommentaren.
Alltid lika oangagerad att plocka upp ämnen från sina livetittares frågor om de inte riktar sig till Bouquén själv. Förutom när hon får prata bäbisspråk och gullegullvinka eller hälsa till någon som vill höra Anna säga deras namn. Annas språk är ju som vi vet överlag omoget och vulgärt, kryddat av svordomar växlat med ett överlägset tilltal som en förälder som nedvärderande tillrättavisar sina barn

Vad ska man tänka om hennes slyngel till son. Borde passa sig väldigt noga från att lägga ut texten om sina könsdelar med tanke på sin övergreppshistorik. Hur var det nu Anna bemötte hela våldäktsdomen. Allt var vännernas och flickans fel? Sorry Anna din son gör tydligen sitt bästa för att bevisa motsatsen.
Citera
2019-01-30, 18:06
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna Book

Hur misslyckade är föräldrarna om de har uppfostrat ett barn till att bli detta slödder?

Jag frångick mina principer och klickade. Jisses, jag blev så chockad att jag stängde omedelbums. Hans nuna kan skrämma vem som helst. Grejen är att ungarna inte fått någon uppfostran. Morsan som mår sämre än sämst och farsan som leker höjdare och knäböjer och dansar efter morsans order. Mitt liv har inte alltid varit en dans på rosor, nu är jag 63 år och styrde upp allt för länge sedan. Nästan innan Annas karriär började.
Citera
2019-01-30, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Tidigare samma kväll. Antonio sitter och smaskar tuggummi och berättar att hans kuk är 19 cm hård, och kanske 12-10 cm slak *måttar med fingrarna*

Jesus vilken störd familj det här är alltså. När man inte tror att de kan sjunka lägre...
Citera
2019-01-30, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna Book

Jahapp, då var det lika bra att hitta närmsta kloster, för 10 sekunder av det där avskrädet dödade all sexualdrift för all framtid.
Citera
2019-01-30, 19:19
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jahapp, då var det lika bra att hitta närmsta kloster, för 10 sekunder av det där avskrädet dödade all sexualdrift för all framtid.
Jag undrar vem av dom du menar. Min drift försvann den dagen jag upptäckte den här tråden.
Citera
2019-01-30, 20:04
Medlem
AndersM79s avatar
Minstingen Vanessa, är hon helt ute ur leken? (hon kanske har gått i kloster/bytt namn/emigrerat?)
Citera
2019-01-30, 20:25
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Minstingen Vanessa, är hon helt ute ur leken? (hon kanske har gått i kloster/bytt namn/emigrerat?)
Vad får dej att tro det? Hon är för bra för att vara bra i morsans fantasivärld. Därför är hon säkert portad, från att visas mer i denna familj. Vi är en del fans som tror att det eventuellt kan finnas ett litet hopp för tjejen, men det är högst osäkert.
Citera
2019-01-30, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Herrejävlar! Brukar inte Anna skryta om att hon har så väluppfostrade, artiga och välartade barn?
Hur fan kan en 18-åring sitta och slafsa och smacka och äckla sig med ett tuggummi som han gör? Jag är inte lättäcklad, men det där var ju över alla gränser.

1 - Även om Victoria inte har en aning om vem Anna är, så hindrar det väl inte Anna från att anse sig vara BFF med henne.
2 - Akta dig. Med tanke på hur Anna ser på begreppet "grannar", så är det väl inte omöjligt att ni är just det i hennes ögon (även om du skulle råka bo i Haparanda).

var bara tvungen att skicka länken på hennes guldklimp till hennes höghets blogg.. Det kommer ju aldrig publiceras men kanske det kan få henne att hicka till lite
Citera
2019-01-30, 20:33
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Vad får dej att tro det? Hon är för bra för att vara bra i morsans fantasivärld. Därför är hon säkert portad, från att visas mer i denna familj. Vi är en del fans som tror att det eventuellt kan finnas ett litet hopp för tjejen, men det är högst osäkert.

Jag var nog otydlig i mitt inlägg, jag menar om Vanessas 'frånvaro' i media beror på att
a) Annas försök att få familjen att bli dokusåpa-kändisar inte har plats för en normal person.
b) Vanessa självmant försöker avskärma sig från de övriga genom att hålla sig undan.

Om någon har chans att få ett normalt liv (i den familjen) så är det väl hon...
Citera
2019-01-30, 20:41
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Jag var nog otydlig i mitt inlägg, jag menar om Vanessas 'frånvaro' i media beror på att
a) Annas försök att få familjen att bli dokusåpa-kändisar inte har plats för en normal person.
b) Vanessa självmant försöker avskärma sig från de övriga genom att hålla sig undan.

Om någon har chans att få ett normalt liv (i den familjen) så är det väl hon...
Om du var otydlig eller jag som missuppfattade låter vi väl vara osagt. a) och b), vad ska man säga om det ? Inget just nu, från min sida. Måste rensa skallen lite från denna eminenta familj som upptar så mycket av min dagliga tid. Den bästa medicinen är hårdrock, 70, 80-talet i undantagsfall 90-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in