2015-05-23, 07:21
Medlem
ABCD1s avatar
Hennes ben liknar grisben!
Motsatsen till slanka!
Citera
2015-05-23, 07:27
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
*Bra att klunsen åkte ut.

Hahaha...KLUNSEN!

Varför det skrivs så mycket negativt om Tunnan här och hennes vikt är pga att hon ljuger om att hon väger mindre än hon verkligen gör och hela tiden ska stå i strålkastarljuset!
Retar mig så in i helvete på henne.
Citera
2015-05-23, 09:02
Medlem
JBernards avatar
Såg henne flimra förbi på tv... Hon såg ganska stabil ut, över 120 pannor är min gissning. Hon påstår att hon väger 75 kg alltså? Och klipper milen på en halvtimme? Haha.. Var det inte så?
Citera
2015-05-23, 09:40
Medlem
Citat:
Hon tävlade med blixtrande smärta – men tittarna svek Anna Book.
Nu rasar Tony Irving mot svenska folket.
– Jag är skitförbannad.

Citat:
Efter tävlingen var jurymedlemmen Tony Irving mycket upprörd över resultatet.
– Jag är skitförbannad om jag ska vara ärlig. Anna Book har haft otroligt bra teknik genom hela tävlingen och gjorde två fantastiska danser. Hon förtjänade att vara i finalen.
Tony Irving tycker inte att de andra deltagarna presterade lika bra som Anna Book.

Citat:
Anna Book, 44 får lämna ”Let's dance” – trots juryns höga betyg. När tittarna skulle välja mellan henne och Arja Saijonmaa, 70 valde tittarna att säga sitt och rösta ut känslobomben. Det resulterade i tårar för Anna Book – som dansade sig igenom kvällen med extrem smärta i sitt vänstra knä.
– Jag har haft ont, så är det. Det har varit en smärta som bara blixtrat till, och då är det jättesvårt. Jag har tappat balansen och haft jättesvårt med att stå på ena benet. Det har varit en kamp, säger hon

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20841640.ab
Citera
2015-05-23, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Väntar ivrigt på Aftonbladet-rubriken "Anna Book i tårar".

Och där kom det:

Citat:
Här gråter Anna Book över förlusten ”Jag förtjänar en finalplats”

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20841645.ab
Citera
2015-05-23, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

Och det var inte en sekund för tidigt att Annasmällfet åkte ut! frågan är om Tony Irving fått hjärnblödning i och med sitt märkliga uttalande???
Citera
2015-05-23, 10:38
Medlem
hon har bergis fått betalt för att gråta i lets dance, men fö en bra kvinna på alla sätt
Citera
2015-05-23, 10:56
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
hon har bergis fått betalt för att gråta i lets dance, men fö en bra kvinna på alla sätt

Hon är tamigfan inte en bra kvinna på något sätt alls. Hon ljuger om allt, hon överdriver ständigt, hon är falsk till tusen och hon har noll självinsikt. Vi som kan vår Anna-historia vet ju detta.

Lyssna på denna intervju. Här är Tunnan i högform och spelar ut hela sitt register till max.

http://www.aftonbladet.se/podcast/no...cle20796586.ab
Citera
2015-05-23, 11:43
Medlem
Som vanligt måste Tunnan ha något att skylla på, den här gången var det ett knä. Att gravt överviktiga personer får knäproblem är väl knappast något nytt......
Citera
2015-05-23, 13:25
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

"Rösta ut känslobomben"
Citera
2015-05-23, 14:33
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
va skönt att se att hon kunde le och skratta ,hon kanske har lärt sig positivt tänkande,hon har haft ett jobbigt liv på många sätt .men hon måste sluta grina hela tiden,när hon var med i körslaget som hon vann så hade hon fixat det på något sätt så folk skulle rösta på henne,...vad blir nästa tävling hon är med i ,sveriges kändis kock tävling eller ....men hon är ju ganska vacker och säkert himla snäll ochså,
Hon vann inte Körslaget. Det gjorde Elisa, med flodhästen med sina köpta röster som tvåa.
Citera
2015-05-23, 16:33
Medlem
Jag lyssnade på hela intervjun med Anna Book.. Om det funnits någon gnutta ödmjukhet i den knubbiga kroppen skulle denna tråd inte existera. Hon är så totalt ointressant och narcissistisk att man vill skrika. Hon ger sig aldrig och kan aldrig acceptera eller förstå att hennes medverkan enbart går ut på att produktionen vill ha en kontroversiell person. Hon jäser och förklarar i detalj sin långa karriär som bestått av den ena sjukdomen efter den andra.

Hon sitter och påstår på fullt allvar att hon skulle ha möjlighet att vinna i Melodifestivalen. Att höra den intervjun var rent plågsamt och 75% av tiden handlade om hennes operationer, magen, smärtor och lidande. Resterande 25 % talade hon gott om sig själv och det finns inga gränser då hon beskriver sin egen person vilken är både felfri och fantastisk. Vill man spy, eller?
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-05-23 kl. 17:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in