2015-05-22, 22:46
Medlem
Skicka hem fläskpaddan ur Let's Dance nu. Vad var det hon påstod att hon vägde? 75 kg?
Citera
2015-05-22, 22:53
Medlem
äntligen!
Citera
2015-05-22, 22:57
Medlem
William Hainess avatar
Väntar ivrigt på Aftonbladet-rubriken "Anna Book i tårar".
Citera
2015-05-22, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qråcky
äntligen!

Ja, verkligen! Tunnan som sa att hon inte kommit för att bli tvåa i år utan för att vinna kom inte ens bland de fyra bästa!
Citera
2015-05-22, 23:09
Medlem
TheEnters avatar
Driver ni med mig? Hur kan så många bry sig om äckliga Anna books liv. Funderar på att spränga henne i mina drömmar. Men drömmar är just det, bara drömmar!

Hon suger och alla borde ha fattat från första börja att denna feta kossan inte kunde dansa och därmed inte platsade i let's dance.

OnT: Har hört att hon suger åt sig uppmärksamhet och har försökt ligga med ett antal killar som har nekat henne. Hon har till och med kallat sig snygg Anna framför ett antal bekanta för att få ragg, dom nappade inte.
Citera
2015-05-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Väntar ivrigt på Aftonbladet-rubriken "Anna Book i tårar".

Skulle precis skriva något liknande men troligen kommer inte något av dessa kommentarer ännu men jag är rätt så säker på att någon av våra nyhetsmedier kommer skriva om henne och då kommer hon leta efter det ena och det andra felet och snyfta ut som hon gjort den senaste tiden.
Citera
2015-05-22, 23:26
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qråcky
Skicka hem fläskpaddan ur Let's Dance nu. Vad var det hon påstod att hon vägde? 75 kg?

Fast hos sa inte på vilken planet?
Citera
2015-05-23, 00:02
Medlem
Självgod och fet. Smickrar sig själv i varje mening och talar om hur fin familjen är som får reda ut alla problem hon ställer till. Bra att klunsen åkte ut.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-05-23 kl. 00:06.
Citera
2015-05-23, 00:38
Medlem
orrtupps avatar
Men herregud! Inte trodde jag att jag skulle posta något i en skvallertråd och inte bryr jag mig om Anna Book men vad håller ni på med? Sida upp o sida ner med vidriga kommentarer, hur kan ni lägga ner så mycket energi på att hata en enskild människa?
Har hon mördat era anhöriga eller vad?
Citera
2015-05-23, 00:41
Medlem
Såg nu en efterintervju med Book. Hon skyller på att knät var trasigt och nu blir det operation. Först ska hon dock springa tjejmilen och sen blir det operation. Att hon åkte ut berodde på knät och dessutom var det inte rättvist . Det är verkligen något fel på ABC-sångerskan och det sitter högre upp än knäet. Varför sa hon ingenting innan dansen om att hennes knä var trasigt? Det största undret genom kvällen var att hon inte grinade en enda gång. Otroligt.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-05-23 kl. 00:45.
Citera
2015-05-23, 02:53
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Men herregud! Inte trodde jag att jag skulle posta något i en skvallertråd och inte bryr jag mig om Anna Book men vad håller ni på med? Sida upp o sida ner med vidriga kommentarer, hur kan ni lägga ner så mycket energi på att hata en enskild människa?
Har hon mördat era anhöriga eller vad?

Ja, Anna Book har mördat en av mina anhöriga. Är det okej med dig att jag fortsätter skvallra om hen eller?
Citera
2015-05-23, 06:40
Medlem
va skönt att se att hon kunde le och skratta ,hon kanske har lärt sig positivt tänkande,hon har haft ett jobbigt liv på många sätt .men hon måste sluta grina hela tiden,när hon var med i körslaget som hon vann så hade hon fixat det på något sätt så folk skulle rösta på henne,...vad blir nästa tävling hon är med i ,sveriges kändis kock tävling eller ....men hon är ju ganska vacker och säkert himla snäll ochså,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in