2016-05-28, 15:31
Medlem
ebba112s avatar
Väldigt väldigt långt bak i den här tråden (ja jag har läst den i flera år) så är det någon som skrivit om Annas make och att han haft en älskarinna nån stans...

Så jag förstår att Anna tänder på alla cylindrar när någon skriver något om hennes man. I natt när hon satt på periscope och en kille frågade om hennes man fått ligga på soffan och sova när han druckit bärs så hann hon inte med att läsa mer än dom första orden och blev arg som ett bi och krävde att killen skulle förklara sig. Genast ! Till slut så skrev killen igen och förklarade att han fick göra det nu för hans tjej var gravid. Å gud vilken lång utläggning det blev om att hennes man fick aldrig ligga på soffan för han ville vara nära henne hela tiden. Sen blev killen blockerad. Samma sak härom dagen när någon frågade om Roberto var hennes älskare...
Citera
2016-05-28, 19:13
Medlem
ABCD1s avatar
Finns det ingen som kan delge oss andra lite Periscope filmer från henne?
Citera
2016-05-28, 21:11
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Finns det ingen som kan delge oss andra lite Periscope filmer från henne?

Hon raderar dom fortare än du hinner och blinka 🖒
Citera
2016-05-28, 21:17
Medlem
Man tänker på den gamla tiden man var påtänd när man läser hur Book beter sig. Hon verkar inte kunna stoppa sig själv. Att sitta med en kamera på sig själv i 8 timmar i sträck borde krävas någon form av stimulantia. Dom flesta skulle tröttnat efter någon timme eller två.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-05-28 kl. 21:21.
Citera
2016-05-29, 19:41
Medlem
Jag tror faktiskt att Tunnan är såpass labil och sjuk att hon kan bli farlig i "fel" läge!
Citera
2016-05-29, 22:28
Medlem
LaPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Jag tror faktiskt att Tunnan är såpass labil och sjuk att hon kan bli farlig i "fel" läge!
Jag upplever också att hon inte mår särskilt bra och jag skulle inte bli förvånad om hon hamnade på psykakuten..
Citera
2016-05-30, 01:47
Medlem
ABCD1s avatar
Stackarn! På sitt Instagram taaaackar hon sin uuuuuuunderbara famil
för uppvaktningen på morsdag och har arrangerat bilder på
sakerna hon fick idag.

Sen tackar hon sin äääääääälskade man för att han har lagat mat.
Så klart har hon arrangerat en matbild på den ooootroooooliga uppoffringen också.

Det verkar som om de inte pratar med varandra IRL eftersom hon måste tacka de
uuuuuuunderbara barnen och mannen på instagram istället för att som normala familjer
gör, dvs prata med varandra.

Idag lyste det verkligen igenom vilket tragiskt liv den här människan har.
Måste visa upp presenter och skriva om vilket uuuuuunderbar familj och liv hon har... NOT!
Citera
2016-05-30, 11:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Stackarn! På sitt Instagram taaaackar hon sin uuuuuuunderbara famil
för uppvaktningen på morsdag och har arrangerat bilder på
sakerna hon fick idag.

Sen tackar hon sin äääääääälskade man för att han har lagat mat.
Så klart har hon arrangerat en matbild på den ooootroooooliga uppoffringen också.

Det verkar som om de inte pratar med varandra IRL eftersom hon måste tacka de
uuuuuuunderbara barnen och mannen på instagram istället för att som normala familjer
gör, dvs prata med varandra.

Idag lyste det verkligen igenom vilket tragiskt liv den här människan har.
Måste visa upp presenter och skriva om vilket uuuuuunderbar familj och liv hon har... NOT!

Ofta vad jag märkt iallafall är att i de fall där man som Anna hela tiden måste poängtera hur mycket man älskar sin partner och hela tiden visa upp sin kärlek till denna, så är relationen inte speciellt bra. Att hela tiden kalla den andra vid älskling osv och hela tiden officiellt visa hur kär man är. känns i mina ögon något osäkert och som att man måste bevisa för andra att man minsann har ett jättebra förhållande.

De allra flesta älskar väl sin partner och familj, det är en självklarhet för de flesta och således inget man hela tiden måste skylta med. Sen är det givetvis mysigt och fint att få höra eller säga älskling till sin partner eller ge varandra en puss inne på ikea.
Citera
2016-05-30, 18:24
Medlem
Loquitas avatar
Hmm.. Var det inte fler bilder på dukningen i morse? Kollade då, och då var det väl en 4-5 bilder från mors dag? Nu bara 1..
Hon måste ha läst inläggen från ABCD1 och cosmic_dancer 😄
Citera
2016-05-30, 19:05
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Hmm.. Var det inte fler bilder på dukningen i morse? Kollade då, och då var det väl en 4-5 bilder från mors dag? Nu bara 1..

Självklart har Tunnan stenkoll på sin egen tråd på Fl.B. Det lär störa henne grymt att hon inte kan radera och blockera här.
Citera
2016-05-30, 19:18
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Självklart har Tunnan stenkoll på sin egen tråd på Fl.B. Det lär störa henne grymt att hon inte kan radera och blockera här.

Äh, hon borde fan tacka oss som katalogiserar och uppmärksammar alla dumheter så att hon kan gå tillbaka och radera. Fasaden hålls ju iaf upp gentemot den delen av allmänheten som inte hänger här. Vi förväntar oss en shout out från dig i nästa periscope Anna!
Citera
2016-05-30, 20:20
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

Det är fortfarande massvis med morsdagsbilder? Var det ännu fler förut? Och vad det äts. Och äts. Dottern är ju lika tjock som Anna snart och man inser varför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in