2017-07-25, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
AHA!, det förklarar varför jag inte hittar människan på Ratsit!
Då tar jag tillbaka mitt antagande att hon är en robot. Hon är alltså Annas syster och jag drar skampåsen över huvudet och ber om ursäkt

Vet inte men med tanke på att hon hyllar och försvarar Anna och Felicias inlägg så känns hon som Susanne som är systern med fejkat namn.
Citera
2017-07-25, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Enligt Ratsit finns det ingen Susanne Wollter, de som finns stavas Wolter och ingen av dem är släkt med Stina Wollter.
Jag tror fortfarande att det är någon slags "robot" som skriver kommentarerna. Varför skulle personen stava sitt efternamn fel varje gång?

https://www.ratsit.se/sok/person?vem...n=&amax=&fon=1
Håller med fullständigt. Lustigast är att alla går på maskinen . Det står ju tydligt och klart på hemsidan där dom säljer kommentarer hur det går till. Flashbackare som brukar vara så listiga i vanliga fall låter sig luras hej vilt.
Citera
2017-07-25, 18:04
Bannlyst
Hennes syster är min granne och har hört att dom brutit kontakten
Citera
2017-07-25, 18:52
Medlem
Pudla är inget för Tunnan trots att hon är så oerhört ödmjuk. Toffelhjältens show är naturligtvis inget konstigt beteende utan fullkomligt normalt vilket skall förklaras på ett omständigt sätt så alla skall förstå, det enda folk förstår är att löjliga familjen är totalt av banan finns inte mycket normalt där.
Citera
2017-07-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Jag tycker att det ser ut som att Hr Toledano drömmer mardrömmar om att han har Anna över sig och frenetiskt men förgäves försöker vifta bort henne. "Neeeej, inte nu igen!!". Typ.
Haha.
Citera
2017-07-25, 20:54
Medlem
Satt o småglodde på "Lotta på Liseberg" igår. Lotta Engberg o Per Andersson sjöng nån "låtsas" 80-talsschlagerlåt där de sjöng något om, typ att "hämta en tjock-tv för att titta på An*a Bo*k......." Något i den stilen. Tänkte då att nu tar det väl hus i h-e hos AB?! Hon måste ha missat detta - för annars hade hon gråtit ut och varit kränkt idag. Det kanske kommer?
Citera
2017-07-25, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina
Satt o småglodde på "Lotta på Liseberg" igår. Lotta Engberg o Per Andersson sjöng nån "låtsas" 80-talsschlagerlåt där de sjöng något om, typ att "hämta en tjock-tv för att titta på An*a Bo*k......." Något i den stilen. Tänkte då att nu tar det väl hus i h-e hos AB?! Hon måste ha missat detta - för annars hade hon gråtit ut och varit kränkt idag. Det kanske kommer?

Hahaha kan man se det i efterhand nånstans? Den låten vill jag höra.
Citera
2017-07-25, 21:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina

Det blir nog när hon kommer hem. Hon har inte tid att titta på teve nu när det ska gås powerwalks flera kilometer med matpåsar och annat så att gubben och ungarna knappt hänger med
Citera
2017-07-25, 21:56
Medlem
"A, B - SE: D- et är mina initialer.
Ro-ber-to gillar att ta i analer".
Jag kunde ha fortsätt. Men är äcklad av människan på grund av det med tonårstjejen och hennes son.
Men även kring vad Samir är för ett lättköpt äckel? Varför åkte han inte hem till tjejen, offret och stöttade henne, istället för att ta billigt cash från TV4 som väl var tvungna att lova den där, Anna ÄckelBooksjukidiotskan, vinst i "Biggest loser" om hon alls skulle ställa upp... Och nu måste köpa Samir för att för att försöka ge roligare bild av familjen/sonen, men främst för att trycka ner tonårstjejen. Jag tycker att både Anna Book och Samir borde offentlighetsförbjudas. Ingen mer tv, skvallertidningar etc för dem två. Någonsin.
Senast redigerad av Ruskette 2017-07-25 kl. 22:04.
Citera
2017-07-25, 22:00
Medlem
Ursäkta min dåliga svenska men jag är aningen spa(rta)nsk . JAG alltså. Inte Anna Book Äcklet.
Citera
2017-07-25, 22:42
Medlem
Jodå, klippet ligger att se på tv4: "Ge mig en schlager". De sjunger "....sen är det full nostalgi, då skall tjock-tv´n fram för vi skall nu se An*a Bo*k.....". Textat och allt:-)
Citera
2017-07-25, 22:51
Medlem
Nu ligger Anna i sin säng och har live sändning på Instagram. Sonen sitter bredvid och spelar upp låtar och Anna sjunger med. Fasiken vilket språk hon har när hon är på lyran, ena svordomen efter den andra och ett fasligt tjat om karma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in