2014-09-09, 17:18
Medlem
Nu hänger hon på "svärsonens" IG och smörar i bästa Tunnan-style. Christos nämner öht inte varken dottern eller Tunnan i något av sina inlägg.
Citera
2014-09-28, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Nu hänger hon på "svärsonens" IG och smörar i bästa Tunnan-style. Christos nämner öht inte varken dottern eller Tunnan i något av sina inlägg.

Jag tror inte hon fattar hur kvävande det faktiskt kan bli utav hennes "omsorg" som är skenhelig, för det är ju bara för att få framställa sig själv som den godhjärtade människa hon är 😝

Dottern är nu utan jobb. Undras om hon blev fast med fingrarna i kakburken ? Både mor och dotter sålde ju nytt smink på sina ig. Sen for Felicia i förväg på semestern till Spanien. När resten av familjen kommit ner, avbröt F efter nån vecka och for abrupt hem. Enligt denn ömma modern var det nya fantastiska möjligheter som kallade hem dottern. Ännu har inget fantastiskt hänt. Jag tror hon fick sparken då hon tydligen söker jobb enl hennes ig.
Citera
2014-09-28, 13:02
Medlem
ebba112s avatar
Men gud ! Har inte tidningarna lagt ut att stora stjärnan nästan dött igår kväll.... Usch ! Hon kom efteråt och var inte ens inblandad men får det endå som att det handlar om henne...

Hon har lagt in en bild på hennes instagram på en död älgkalv, en krockad bil och brandmän som jobbar och texten som följer :

Är nog chockad trots allt.....2 av våra unga stjärnor & den enes pojkvän var ikväll med om en hemsk trafikolycka där en ungtjur (Älg) dog 😥 Men tack & lov dog kalven omedelbart & mina ja våra vänner klarade sig tack vare riktigÄnglavakt 🙏🙏🙏 men det läskiga var att det hade kunnat vara min Malin Birgittas bil &
maj ~Britt som om vi inte stannade sååå länge i Karlstad & pratade med folk ,,,,Så hade det kunnat vart våran Bil istället 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏så nu är vi skyddade på 2 sätt att dom kom först och vi kom kort kort efter😔😔😔 Älgkalven dog &
Mina fina ja våra vänner överlevde med ÄNGLAVAKT 🙏💞🙏💞🙏💞🙏💞 MEN JAG ÄR SKÄRRAD&
Man hinner tänka mycket & nu är vi så TACKSAMMA 👍 att två av våra TeamBook medlemmar klarade sig 💞💞💞 Vi som ska fortsätta med studioarbetet med vår fullängdscd imorgonbitti. Men #teambook klarar det #tillsammans & med #kärlek & #omtanke samt #gemenskap Mitt hjärta slår så hårt när jag sitter här på sängkanten ensam & tänker andra möjliga senario om VI hade kommit precis framför dom lite tidigare bara..,.,,usch vad livet kan svänga fort 🙏😔🙏😔 Såååå tacksamma över hur väl detta sluta trots allt hemskt. Kör försiktigt. 🙏🙏🙏 Kärlek & omtanke #älgdöd #bilolycka #unga #teambookmedlemmariolycka #annabooksrosakör 😢😥😢😥😢😥😢😥😢😥😢🙏
Citera
2014-09-28, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Men gud ! Har inte tidningarna lagt ut att stora stjärnan nästan dött igår kväll.... Usch ! Hon kom efteråt och var inte ens inblandad men får det endå som att det handlar om henne...

Hon har lagt in en bild på hennes instagram på en död älgkalv, en krockad bil och brandmän som jobbar och texten som följer :

Är nog chockad trots allt.....2 av våra unga stjärnor & den enes pojkvän var ikväll med om en hemsk trafikolycka där en ungtjur (Älg) dog 😥 Men tack & lov dog kalven omedelbart & mina ja våra vänner klarade sig tack vare riktigÄnglavakt 🙏🙏🙏 men det läskiga var att det hade kunnat vara min Malin Birgittas bil &
maj ~Britt som om vi inte stannade sååå länge i Karlstad & pratade med folk ,,,,Så hade det kunnat vart våran Bil istället 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏så nu är vi skyddade på 2 sätt att dom kom först och vi kom kort kort efter😔😔😔 Älgkalven dog &
Mina fina ja våra vänner överlevde med ÄNGLAVAKT 🙏💞🙏💞🙏💞🙏💞 MEN JAG ÄR SKÄRRAD&
Man hinner tänka mycket & nu är vi så TACKSAMMA 👍 att två av våra TeamBook medlemmar klarade sig 💞💞💞 Vi som ska fortsätta med studioarbetet med vår fullängdscd imorgonbitti. Men #teambook klarar det #tillsammans & med #kärlek & #omtanke samt #gemenskap Mitt hjärta slår så hårt när jag sitter här på sängkanten ensam & tänker andra möjliga senario om VI hade kommit precis framför dom lite tidigare bara..,.,,usch vad livet kan svänga fort 🙏😔🙏😔 Såååå tacksamma över hur väl detta sluta trots allt hemskt. Kör försiktigt. 🙏🙏🙏 Kärlek & omtanke #älgdöd #bilolycka #unga #teambookmedlemmariolycka #annabooksrosakör 😢😥😢😥😢😥😢😥😢😥😢🙏

Men herregud, hur dryg är inte människan. Älgdöd hahaha
Citera
2014-09-28, 21:37
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Haha.. Är det på riktigt?

Måhända känner min herre inte till Anna Book? Älghistorian och hur hon presenterar den är typiskt bookskt. Så är hon. På riktigt! En stor underhållare är hon. På alla plan.
Citera
2014-09-28, 23:12
Medlem
Så traumatiskt för hela Sveriges riksklenod!!! Vi hade kanske aldrig fått se fram emot denna full-cd med Team Book... Kollade igenom svärsonens ig. Fy FAAAN så pinsam hon är!! Lägga sig i och göra långa utlägg om RESPEKT och KÄRLEK bland hans polare kommentarer. Skämskudde fram. Och som sagts tidigare, INTE nån rad om vare sin flickvän lr "svärmodern". Stackars jävel, när det inte passar längre !!
Citera
2014-09-29, 00:06
Medlem
ebba112s avatar
Här kan du kika om du vill

https://anonfiles.com/file/98e35f1ea...03635d32d65b43

https://anonfiles.com/file/1e2958508...8757d17b0de9fa

https://anonfiles.com/file/de674465c...47fcb5d76b2752

https://anonfiles.com/file/23b4c4d08...12d9418a507ef4

https://anonfiles.com/file/3afb4c9d2...5fd478fe344679

https://anonfiles.com/file/a21c15cf1...77d68cd2cfeda8

Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Haha.. Är det på riktigt?
Citera
2014-09-29, 01:09
Moderator
Oddballs avatar
Undrar om de tänker tillaga älgkalven och om hon kommer att lägga upp bilder på när hennes familj kalasar på trafikoffret...?
Citera
2014-09-29, 20:03
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Undrar om de tänker tillaga älgkalven och om hon kommer att lägga upp bilder på när hennes familj kalasar på trafikoffret...?

Det går ju inte! Den är ju #älgdöd
Citera
2014-09-29, 22:08
Medlem
Min brors kusins avatar
Jag är fortfarande förvånad att hon inte hoppade på näthats tåget. Hon skulle ju kunna gråta ut i samtliga kvällstidningar + ett par veckotidningar bara p.g.a. materialet i den här tråden

Få har ju blivit lika näthatade som hon
Citera
2014-09-29, 22:31
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Jag är fortfarande förvånad att hon inte hoppade på näthats tåget. Hon skulle ju kunna gråta ut i samtliga kvällstidningar + ett par veckotidningar bara p.g.a. materialet i den här tråden

Få har ju blivit lika näthatade som hon

Fast hon var väl en av de första som hoppade på näthatståget?

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...or-porrterror/

Eller ja, då hette det "porrterror".
Citera
2014-09-30, 02:38
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Det går ju inte! Den är ju #älgdöd

De brukar vara det när man tillagar dem... Eftersom hon verkar vara snål och ha djupa fickor så förutsätter jag att de hade älgkadavret med sig fastbundet på biltaket hem.

De som har möjlighet kan väl hålla ögonen öppna om hon nu plötsligt börjar posta Instagrambilder på älgkorv, älgbiffar, älgköttbullar, syltade älgtestiklar och annat mumsigt i älgväg. Kolla för säkerhets skull också om det dyker upp något älgkalvshuvud på hennes vardagsrumsvägg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in