2015-05-21, 17:13
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Har inte heller sett programmet, men det där låter, minst sagt, som en enorm överdrift.

Jag är säker på att fler träffade tjejen i fråga dagarna innan hennes dödsfall. Men slaskpressen vill såklart mjölka kossan tills det inte finns något kvar att få ut.

Hon är spindeln i nätet, utan Anna Book löser man inga som helst kriminalfall i norra Europa.
Citera
2015-05-21, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Har inte heller sett programmet, men det där låter, minst sagt, som en enorm överdrift.

Jag är säker på att fler träffade tjejen i fråga dagarna innan hennes dödsfall. Men slaskpressen vill såklart mjölka kossan tills det inte finns något kvar att få ut.
Javisst, det var säkert fler som träffade henne men det var bara Anna som vågade ställa upp med namn i en offentlig intervju i TV-programmet om hedersmordet. Att hon vill synas kanske är sant men uppenbarligen är det inte helt riskfritt att komma på kant med offrets förre make. Hennes uttalanden stödde de teorier som de båda poliserna hade. Vad slaskpressen gör vet jag inte för jag följer inte den. Men jag såg tv-programmet. Därför kan jag säga att hon i detta fallet visade civilkurage.
Citera
2015-05-21, 20:46
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hon är spindeln i nätet, utan Anna Book löser man inga som helst kriminalfall i norra Europa.

Vi ser kanske början på en ny karriär för vår kära Anna?

Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Men jag såg tv-programmet. Därför kan jag säga att hon i detta fallet visade civilkurage.

Att Anna Book är rejäl visste vi alla eller hur?
Citera
2015-05-21, 21:05
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Att Anna Book är rejäl visste vi alla eller hur?

Tack, du bevisade just att bara för att en kommentar är billig så behöver den inte vara dålig!
Citera
2015-05-21, 23:46
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Jag fick ett infall, och gick in på hennes Instagramkonto. Människan är ju fullständigt makalös.
Ikväll har hon suttit och hejat på Sveriges bidrag i kvalet till Eurovision song contest - men tror ni inte att hon ändå har vänt det till att handla om sin medverkan i Lets Dance:

Citat:
Middag med familjen, benet i högläge & Eurovision ️ hittills tycker jag Israels bidrag varit absolut BÄST en härlig låt & duktig, charmig sångare ~ Men snart kommer vår grymma Måns️ @manszelmerlow & glänsa fullständigt ️ Så laddar jag inför Semifinalen utav Let's Dance 10år imorgon ️ Det ska bli såååå roligt att få gå ut & dansa Jive & Cha-cha med bästa David @davidwatsondance igen️& vi vill redan NU tacka ALLA som röstat på oss & vi vill verkligen komma till FINAL NU. Så tack för fortsatt stöd️️️ Puss & kram #letsdancese #eurovision #kärlek #passion #geallt #kämpa
Instagram
Citat:
Där satt den!!! Stort grattis till duktiga @manszelmerlow & svenska teamet till Finalplatsen️️ Så kul!
Puss & godnatt ifrån en lika Finalsugen danstjej Imorgon ska det bli sååå kul att få dansa igen i Let's Dance 10år ~ Hoppas du vill titta & stötta mig & David då igen️ #letsdancese #eurovision #passion #kämpa #haroligt #njuta #musikochdans
Instagram
Citera
2015-05-22, 01:39
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Jag fick ett infall, och gick in på hennes Instagramkonto. Människan är ju fullständigt makalös.
Ikväll har hon suttit och hejat på Sveriges bidrag i kvalet till Eurovision song contest - men tror ni inte att hon ändå har vänt det till att handla om sin medverkan i Lets Dance:

Instagram
Instagram

Jajjamensan, hennes instagram-konto är en kavalkad av överdådiga collage och text.

Den första bilden är inget nytt under solen, då hon regelbundet dokumenterar precis allting hon äter.

Den andra bilden...Jag vet inte var jag ska börja. Det ser...Udda ut.
Senast redigerad av Figzy 2015-05-22 kl. 01:42.
Citera
2015-05-22, 15:59
Medlem
Om det inte kommer några tårar ikväll ska jag äta upp min keps.
Citera
2015-05-22, 18:00
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand

Instagram
Instagram

Man kan ju, utan att överdriva, påstå att hon har en rätt stor förkärlek för att använda diverse symboler i sina texter...

Började fnissa åt den här kommentaren som någon skrivit till henne:

Citat:
Du kommer komma till finalen karaterat

Ordblind eller hög?

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Om det inte kommer några tårar ikväll ska jag äta upp min keps.

Du kommer inte att behöva inmundiga textilier ikväll, åker hon ut så kommer hon att storböla och berätta om hur stolt hon är att hon lyckades ta sig så långt etc. Går hon till final kommer hon att storböla och berätta om hur stolt hon är att hon lyckats ta sig så långt etc. Gråtoddset är 1.00 - finns bara tre saker här i livet som är helt säkra: death, taxes and a weeping Anna Book.
Citera
2015-05-22, 18:16
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Jajjamensan, hennes instagram-konto är en kavalkad av överdådiga collage och text.

Den första bilden är inget nytt under solen, då hon regelbundet dokumenterar precis allting hon äter.

Den andra bilden...Jag vet inte var jag ska börja. Det ser...Udda ut.

OMG! Hon skriver hur bra Måns var, och lägger ut två bilder på sig själv
Citera
2015-05-22, 20:46
Medlem
ABCD1s avatar
Har inte sett Tunnan "live" tidigare men OJ OJ OOOJ SÅ FET hon är! Tydligt är att hon censurerar bilderna på sitt Instagram hårt eftersom hennes fetma inte syns så tydligt som det nu gör på tv. Blev chockad för hon har ju opererat sig mot fetman!
Trodde verkligen inte hon var SÅ fet som hon faktiskt är!
Hela hon utstrålar falskhet hela hon när hon på ett tillgjort sätt gör sig till framför kameran!

Ut med henne snarast möjligt TACK!
Citera
2015-05-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Har inte sett Tunnan "live" tidigare men OJ OJ OOOJ SÅ FET hon är! Tydligt är att hon censurerar bilderna på sitt Instagram hårt eftersom hennes fetma inte syns så tydligt som det nu gör på tv. Blev chockad för hon har ju opererat sig mot fetman!
Trodde verkligen inte hon var SÅ fet som hon faktiskt är!
Hela hon utstrålar falskhet hela hon när hon på ett tillgjort sätt gör sig till framför kameran!

Ut med henne snarast möjligt TACK!

Undrar bara hur hon verkligen ser ut utan allt som håller in och stramar åt ... Nej usch, vilka hemska bilder jag fick 😟
Citera
2015-05-22, 21:56
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Undrar bara hur hon verkligen ser ut utan allt som håller in och stramar åt ... Nej usch, vilka hemska bilder jag fick 😟
Din avatars svängighet kanske kan vara en liknelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in