2014-08-27, 23:35
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Det Daniel sysslar med är förtal och mobbning, må detta förfölja honom i framtiden.Anna är värd mer än att förminskas av en sexmissbrukare med Micro penisar.

Å Faen!
Hur vet du storleken på hans organ, och det är flera dessutom?
Citera
2014-08-27, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Å Faen!
Hur vet du storleken på hans organ, och det är flera dessutom?
Usch! Jag undrar också.
Citera
2014-08-28, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Det Daniel sysslar med är förtal och mobbning, må detta förfölja honom i framtiden.Anna är värd mer än att förminskas av en sexmissbrukare med Micro penisar.
.

Då är det alltså Daniel som hon var och polisanmälde i måndags ...? Enligt ig var ho hos Länsman på måndagmorgonen. Kanske Daniel få fängelse nu när Tunnan tagit av sig silkeshandskarna och på med hårdhandskarna som hon skrev😱
Citera
2014-08-28, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
.

Då är det alltså Daniel som hon var och polisanmälde i måndags ...? Enligt ig var ho hos Länsman på måndagmorgonen. Kanske Daniel få fängelse nu när Tunnan tagit av sig silkeshandskarna och på med hårdhandskarna som hon skrev😱
Ja jag säger då det. Finns ingen stoppknapp på kvinnan? Nu var ju detta ett gammalt klipp sedan 2004 och borde vara preskriberat? Tror att Book enbart är tacksam för Daniels påhopp då hon får något nytt att slå klorna i. Ett riktigt psykfall som borde höja dosen på sin medicin istället för att sluta ta den.
Citera
2014-08-28, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ja jag säger då det. Finns ingen stoppknapp på kvinnan? Nu var ju detta ett gammalt klipp sedan 2004 och borde vara preskriberat? Tror att Book enbart är tacksam för Daniels påhopp då hon får något nytt att slå klorna i. Ett riktigt psykfall som borde höja dosen på sin medicin istället för att sluta ta den.

Du e för skön Gurkelurkan! 😂
Citera
2014-08-28, 14:21
Medlem
Ett event som heter Skämskudden går av stapeln i kväll, tror det var på Göta Källare. Tunnan måste ju vara nominerad och för en gångs skull få vinna också!
Citera
2014-08-28, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Ett event som heter Skämskudden går av stapeln i kväll, tror det var på Göta Källare. Tunnan måste ju vara nominerad och för en gångs skull få vinna också!
Med tanke på hur hon anklagade dom övriga bakdeltagarna för fusk borde möjligheterna vara goda till en högvinst.
Citera
2014-08-29, 15:32
Medlem
Gnomegirls avatar
Men enligt obekräftade rykten älskar iallafall hennes man doften av sin hustrus bak.

Sorry den är urgammal, men när jag äntligen fick läge att använda den kunde jag inte låta bli.

Nu kommer väl kolakusinen och drar mig i örat igen, men det var det värt.

MVH/Gnomegirl
Citera
2014-08-29, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
ni måste väl ändå hålla med om att det är ganska fantastiskt att Fadde har mer dörrjobb, än det feta lilla snattar-tattar-fnasket
Citera
2014-08-29, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
ni måste väl ändå hålla med om att det är ganska fantastiskt att Fadde har mer dörrjobb, än det feta lilla snattar-tattar-fnasket
Inte konstigt alls. Anna Book har väl aldrig jobbat som dörrvakt.
Citera
2014-08-29, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Inte konstigt alls. Anna Book har väl aldrig jobbat som dörrvakt.
Inte vad vi vet iallafall
men att en dörrvakt har mer uppdrag än vad en så stor stjärna har,menade jag
antingen så förklarade jag lite dåligt, eller så räckte inte dina tänder fram,
Citera
2014-08-29, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Inte vad vi vet iallafall
men att en dörrvakt har mer uppdrag än vad en så stor stjärna har,menade jag
antingen så förklarade jag lite dåligt, eller så räckte inte dina tänder fram,
Glöm inte att på denna sida handlar det om en stor diva vilken inte kan förnedra sig till att stå vakt i samma dörr hon ska glida in. (gärna på en röd matta)
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-29 kl. 23:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in