2014-04-01, 14:41
Medlem
Verkar inte som hon kommer med i Så mycket bättre i år heller. Det svider nog som satan i henne. Hon kan nog inte greppa riktigt att spelet är förlorat , karriären är slut. Läste nyligen hennes bok vilken mest handlade om hennes vikt och att turken slog henne. Sen hänger hon ut några personer som gjort narr utav henne som sedan inte vågat se henne i ögonen, undvikits på fester mm Bl.a. Adam Alsing Daniel Breitzholt Carola. Jag tror att hon är en riktig jobbig typ att jobba med lr vara vän med. Hon verkar kväva folk med sin "omtänksamhet " Hur som haver, fick ett gott skratt i morse av den dom beskrev hennes senaste matupplägg som en Ugglespya! Hahah.. Det var ju precis så det ser ut!
Citera
2014-04-01, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anne67
Hej alla i tråden!
Jag har följt den här tråden till och från, och kollat lite på den länkar ni postat. Om endast en bråkdel av det som framkommer i tråden och i länkarna är sant, så har ni, kära vänner, rätt: Anna Book lider av psykisk ohälsa, i någon mån.

Tyvärr har jag inget smarrigt skvaller att komma med, men jag tänkte försöka göra en lista med de vänner som brutit med Anna. Till detta kommer jag behöva er hjälp att fylla på listan....

Jag börjar med
- Annika Ljungberg i Rednex, vars bröllop och efterföljande bröllopsfest Anna lyckades sabotera. http://nyheter24.se/noje/kandisar/60...javla-flodhast

I samma artikel möter Anna motstånd av
- Katrin Sytomierska
Kanske betraktar inte Katrin Anna som sin vän, jag kan vara ute och cykla här, rätta mig då...

- Denise Lopez, som det skrivits om så mycket här i tråden
http://stoppapressarna.se/svenskt/br...book-och-lopez
Dock har jag inte riktigt koll på vad som har hänt dem emellan, den som vet får gärna skriva det.

Sin syster Pia Book. Vet ej vad som hänt där.
Citera
2014-04-01, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Det ryktas till och med om att det var hon som stal Jan Johansens frus Pias Diamantörhängen så hon är nog inte speciellt välkommen hem till dom heller. För mig har hon stulit Dolce & Gabana solglasögon för 4000:-. och en splitterny BH från Victoria Secret.Flera vänner har polisanmält Anna.
Jag såg henne och hennes man i förrgår plocka in saker från bilen,Kan hon ha varit på en bagage loppis igen? Jag hoppas jag slipper se dom mer.

Intressant det där med Pia Johansen. Denise skrev ju för att tag sen om Anna på sin instagram. Och då såg jag att Pia skrivit nått kort under det inlägg. Kommer ej ihåg vad det stod, men som jag fattade det så höll hon med Denise. Kanske har även Pia erfarenhet av Annas långa fingrar.

Polisanmälde du Anna?
Citera
2014-04-01, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anne67
Hej alla i tråden!
Jag har följt den här tråden till och från, och kollat lite på den länkar ni postat. Om endast en bråkdel av det som framkommer i tråden och i länkarna är sant, så har ni, kära vänner, rätt: Anna Book lider av psykisk ohälsa, i någon mån.

Tyvärr har jag inget smarrigt skvaller att komma med, men jag tänkte försöka göra en lista med de vänner som brutit med Anna. Till detta kommer jag behöva er hjälp att fylla på listan....

Jag börjar med
- Annika Ljungberg i Rednex, vars bröllop och efterföljande bröllopsfest Anna lyckades sabotera. http://nyheter24.se/noje/kandisar/60...javla-flodhast

I samma artikel möter Anna motstånd av
- Katrin Sytomierska
Kanske betraktar inte Katrin Anna som sin vän, jag kan vara ute och cykla här, rätta mig då...

- Denise Lopez, som det skrivits om så mycket här i tråden
http://stoppapressarna.se/svenskt/br...book-och-lopez
Dock har jag inte riktigt koll på vad som har hänt dem emellan, den som vet får gärna skriva det.

Maggan Graaf är inte heller så förtjust i Tunnan sedan hon hängde ut Maggan på IG för något Maggan skämtat om angående sina barn och som Tunnan tyckte var opassande.
Josefin Craaford skämtade om Tunnans vikt, då blev hon uthängd av såväl äldsta dottern som Tunnan själv.
Martin Timell undrade (precis som någon här i tråden) hur Tunnan försörjer sej, det var inte populärt!
Citera
2014-04-01, 16:10
Medlem
Hon lever väl på sin man, får säkert en massa olika bidrag också. Sen så har hon väl en sån pass drös som följer hennes blogg att hon får intäkter därifrån också.

Låt oss vara ärliga, människan ÄR intressant att följa. Som en olycka ungefär. Tårna krullar sig av skam för hennes skull på ett underhållande sätt när hon gör den ena pinsamma grodan efter den andra. Det blir som en påse chips, man kan inte sluta äta efter bara en eller två, man får ett starkt begär efter hela påsen trots att man vet att det är bara skit. Sen väntar man bara på den där stunden då hon kommer falla platt OCH inser att hon är Sveriges mest bortgjorda person. Även fast man innerst inne vet att hennes mentala sjukdom kommer blockera så pass att det kommer hon aldrig inse.
Citera
2014-04-01, 16:24
Medlem
Ekonomin verkar gå sisådär.
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...er-mig-totalt/

Googlade nyss Anna Book och denna sida kom upp http://nyheter24.se/noje/kandissveri...mskt-anna-book
Citera
2014-04-01, 19:15
Medlem
Utav inlägget på bloggen i dag läser man mellan raderna att familjen har planer på att flytta till Spanien (där Tunnan för övrigt påstår att hon växt upp med mamma & pappa). Har hon kanske insett att hon är körd i Sverige i alla fall?
Citera
2014-04-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Utav inlägget på bloggen i dag läser man mellan raderna att familjen har planer på att flytta till Spanien (där Tunnan för övrigt påstår att hon växt upp med mamma & pappa). Har hon kanske insett att hon är körd i Sverige i alla fall?
Typiskt då folk försöker drömma sig bort från problemen. En gammal överviktig kvinna med ungar som inte verkar må så bra och ett mähä till snubbe? Vad f-n ska dom försörja sig på där. Hon lever i en konstlad värld och beter sig som ett barn vilket saknar verklighetsförankring. En gammal ful matmissbrukare som beter sig som en snorunge. Äcklas av fanskapet numera.
Citera
2014-04-01, 19:54
Medlem
Hon har aldrig haft sin pappa närvarande, Det är verkligen den största lögnen hittills,
Han hade sin egen familj och ville inte ha med Mamma Mu Book att göra, så då undrar jag som är uppvuxen i samma område som Flodhästen vad hon menar med det, för Anna Books Pappa har aldrig ens varit i Sverige och i Spanien levde han på Mallorca med fru och barn.Det var iallafall vad mamma Mu Book sa åtskilliga gånger när man var barn att hennes dotter Anna hade sin biologiska pappa i Spanien,Hon har väl däremot två stycken halvsyskon på Mallorca men dom vill inte heller ha med henne att göra, Har ni någon gång under tiden på hennes bloggar instagram facebook sett hennes Spanska syskon??? nä tänkte väl det, Hon har en syster som heter Pia det är sant,
Den där susanne och helena är 2 kusiner till flodhästen,och Helena och Susanne är ochså kusiner med varandra eftersom Mamma Book tog hand om sina syskons barn det ena var Susanne och den andra Helena,som jag tror bor i Kanada,men är inte säker, Hon tog hand om dom annars hade Socialen gjort det, För bägge syskonen till mamma Book hade alkohol & drog problem,därav släktkopplingen,Dottern Felicia går direkt i samma fotspår som in mamma Anna book, med snatterier mycket skitsnack. hon är tillsammans med en haschrökande arab, och gjorde samma bantar operation samtidigt som hon gjorde brösten, så det "lilla svinet Book" är en kopia av sin snattande mamma som inte överhuvudtaget kan hålla fingrarna i styr,.
Vad gäller min Bh från Victoria Secret och mina Dolce&Gabana glasögon jo jag anmälde detta men det kunde inte bevisas,TROTS att jag såg min Bh och mina glasögon då fläskfitttan poserade i tidningarna,Dessutom Jo jag gick på samma skola,Det är mycket möjligt att vi känner varandra du som frågade, men så länge så stannar vi här,
Citera
2014-04-01, 19:56
Medlem
ebba112s avatar
Om ni går in på hennes blogg och läser istället så slipper jag lägga upp alla bilder som hon sprutat ut på instagram idag...

Kan ni ju sponsra henne med lite klick och pengar

http://annabook.spotlife.se/
Citera
2014-04-01, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Om ni går in på hennes blogg och läser istället så slipper jag lägga upp alla bilder som hon sprutat ut på instagram idag...

Kan ni ju sponsra henne med lite klick och pengar

http://annabook.spotlife.se/
lägenheten ägs av hennes svärfar som verkligen avskyr henne
Citera
2014-04-01, 20:12
Medlem
Nu såg jag fetknoppens gamla semesterbilder. Synd att hon inte får vara med i "Så mycket bättre". Skulle vilja höra Amanda Jensen, Carola och Orup sjunga ABC vecka efter vecka. När ska flodhästen inse att hon inte ens klarar av att gå på ett enkelt bröllop utan att bete sig som en klumpig klimakteriekärring? Mytomanernas mästare borde vara ett passande TV-program för vår sångfågel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in