2016-02-26, 13:12
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
4 stjärnors middag

https://www.youtube.com/watch?v=UYBbyFzrNug

fan hon bara vräker in i käften

Är det maskerad?
Jösses vad de har spacklat på sig, de vågar ju knappt röra sig för att något ska hamna snett.

Ja, jag har nog också ADHD. Det har vi nog allihop.
Vem har INTE träffat fel kille/tjej och vaknat upp med ångest, liksom?
De flesta av oss gör dumma grejer och har ingen aning om varför.
Det kallas att växa upp och förhoppningsvis mogna, som människa.

Fast det är kanske så, att de som aldrig mognar, har ADHD?
J-vligt bekvämt sätt att fly ansvar på.
(förnekar inte att ADHD finns, men det slängs med diagnoser lite väl lättvindigt)

Mycket för Anna nu.
Bååde arga snickare OCH trassel på fortet.
Det går "bra" nu.
Citera
2016-02-26, 13:19
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
nepp ikväll är hon på fångarna på fortet tydligen för dem flashbackare som gärna kollar när tunnan gör bort sig
Ha! Det måste man ju kolla in.Kommer troligen att bli rena farsen.
Citera
2016-02-26, 13:32
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Känslan man får kring AB är att hon tackar ja till precis vad som helst i tv-väg och man måste ju ge henne cred för att hon hållit sig mer eller mindre i rampljuset i 30 år med enbart en enda riktigt stor låt/hit ('ABC').

Precis, det är stark gjort...

Fast det är som vi brukar säga...är man tillräckligt bra från början så räcker det hur länge som helst.

Citera
2016-02-26, 14:44
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
4 stjärnors middag

https://www.youtube.com/watch?v=UYBbyFzrNug

fan hon bara vräker in i käften
I synken efteråt gjorde Clabbe en skön totalsågning av Tunnan.
Han sa nåt i stil med att "oavsett vad man talar om så kommer Anna med en lång harang, som alltid slutar med att hon talar i flera minuter enbart om sig själv".
Citera
2016-02-26, 14:50
Medlem
enfindams avatar
I kvällens "Fångarna på fortet"drabbas Anna av en massiv blödning och hamnar på sjukhus. Alltid dramatik kring denna dam.
Citera
2016-02-26, 16:47
Medlem
Någon mer som följer henne på periscope? Vad fan hände? Började mala om sin vikt, en tjej bad om hjälp för hon mådde dåligt. Anna rådde henne ta ett varmt bad o sen ta på sig ngt mysigt och ta hand om sig. Sen frågades det varför hon lät så sur och då blev hon stött o börja grina... Sist fråga nån om hon va full. Då blev ho arg grina o stängde av. Verkar jäkligt labil, trots att hon sitter med krokotårar o säger att hon inte tar åt sig när folk skriver skit. Asså, nån mer än jag måste väl hänga på periscope!? Ni missar en dåres försvarstal live. Hon är kittlande irriterande att följa!
Citera
2016-02-26, 16:56
Medlem
CMBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Någon mer som följer henne på periscope? Vad fan hände? Började mala om sin vikt, en tjej bad om hjälp för hon mådde dåligt. Anna rådde henne ta ett varmt bad o sen ta på sig ngt mysigt och ta hand om sig. Sen frågades det varför hon lät så sur och då blev hon stött o börja grina... Sist fråga nån om hon va full. Då blev ho arg grina o stängde av. Verkar jäkligt labil, trots att hon sitter med krokotårar o säger att hon inte tar åt sig när folk skriver skit. Asså, nån mer än jag måste väl hänga på periscope!? Ni missar en dåres försvarstal live. Hon är kittlande irriterande att följa!
Såg det där live. Var någon som skrev "sluta periscopa och köp dig en menskopp" vilket fick tunnan att börja hulka och ha sig.

Anna sa själv att det var någon som skrev någonting "elakt" till tjejen i fråga och att det var därför hon började grina. Oklart om lägget om menskoppen var riktat till tunnan eller tjejen.
Citera
2016-02-26, 17:27
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
I kvällens "Fångarna på fortet" drabbas Anna av en massiv blödning och hamnar på sjukhus. Alltid dramatik kring denna dam.

För mig betyder "massiv blödning" att någon ven/åder skadats eller gått helt av och blodet verkligen sprutar ur kroppen i en farlig fart (hände f.ö mig i förrgår!) och vi pratar blodpölar i storlek med toalettlock, men jag har känslan av att Anna Books definition av "massiv blödning" är liiite annorlunda än min...

Undrar om hon ringde upp Expressen och Aftonbladet innan det dök upp någon sjukvårdsutbildad person eller om hon ringde dem medan den personen hjälpte henne? För någon mer mediakåt person går inte att hitta i Norra Europa.
Citera
2016-02-26, 17:48
Medlem
enfindams avatar
Citat:
För mig betyder "massiv blödning" att någon ven/åder skadats eller gått helt av och blodet verkligen sprutar ur kroppen i en farlig fart (hände f.ö mig i förrgår!) och vi pratar blodpölar i storlek med toalettlock, men jag har känslan av att Anna Books definition av "massiv blödning" är liiite annorlunda än min...

Undrar om hon ringde upp Expressen och Aftonbladet innan det dök upp någon sjukvårdsutbildad person eller om hon ringde dem medan den personen hjälpte henne? För någon mer mediakåt person går inte att hitta i Norra Europa.
Jag redovisar bara det som tidningarna skriver Det var en inre blödning i magen.
Citera
2016-02-26, 17:52
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Du var med mig på den tiden vi hade roligt med Linda Trosing. Jag har nytt nick/konto nu.
Men det här låter intressant.
Kan bli nya underhållningen, efter att Trosing gått och självdött.
Hur gör man för att skaffa detta?

Citat:

Hoppas att det är bra med dig nu.
Vad hände?

Ja, Anna-virrpanna verkar mest ha elände i sitt liv.
Är det inte hårsnoddar så är det livsfarliga blödningar och rasade köksöar.
Ändå, så verkar hon posta kommentarer om hur glad och lycklig hon och familjen är.

Hur går det ihop?
Allt är skit, men familjen står stark.
Är det, det hon vill förmedla. Eller?
Citera
2016-02-26, 19:09
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag redovisar bara det som tidningarna skriver Det var en inre blödning i magen.

Det tror jag på. Varje blödning i den magen är förmodligen massiv!
Citera
2016-02-26, 19:42
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det tror jag på. Varje blödning i den magen är förmodligen massiv!
Hon har ju gått igenom en mängd mag operationer tidigare, bl. a en gastric bypass. Jag förmodar att det gör henne mera skör.
Senast redigerad av enfindam 2016-02-26 kl. 19:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in