Citat:
Ursprungligen postat av
Tallintorsk
Någon mer som följer henne på periscope? Vad fan hände? Började mala om sin vikt, en tjej bad om hjälp för hon mådde dåligt. Anna rådde henne ta ett varmt bad o sen ta på sig ngt mysigt och ta hand om sig. Sen frågades det varför hon lät så sur och då blev hon stött o börja grina... Sist fråga nån om hon va full. Då blev ho arg grina o stängde av. Verkar jäkligt labil, trots att hon sitter med krokotårar o säger att hon inte tar åt sig när folk skriver skit. Asså, nån mer än jag måste väl hänga på periscope!? Ni missar en dåres försvarstal live. Hon är kittlande irriterande att följa!
Du var med mig på den tiden vi hade roligt med Linda Trosing. Jag har nytt nick/konto nu.
Men det här låter intressant.
Kan bli nya underhållningen, efter att Trosing gått och självdött.
Hur gör man för att skaffa detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Oddball
För mig betyder "
massiv blödning" att någon ven/åder skadats eller gått helt av och blodet verkligen sprutar ur kroppen i en farlig fart (hände f.ö mig i förrgår!) och vi pratar blodpölar i storlek med toalettlock, men jag har känslan av att Anna Books definition av "massiv blödning" är
liiite annorlunda än min...
Undrar om hon ringde upp Expressen och Aftonbladet
innan det dök upp någon sjukvårdsutbildad person eller om hon ringde dem
medan den personen hjälpte henne? För någon mer mediakåt person går inte att hitta i Norra Europa.

Hoppas att det är bra med dig nu.
Vad hände?
Ja, Anna-virrpanna verkar mest ha elände i sitt liv.
Är det inte hårsnoddar så är det livsfarliga blödningar och rasade köksöar.
Ändå, så verkar hon posta kommentarer om hur glad och lycklig hon och familjen är.
Hur går det ihop?
Allt är skit, men familjen står stark.
Är det, det hon vill förmedla. Eller?