2014-08-27, 03:10
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Just gruppen 'döva' är nog inte några större skivköpare.

Jodå. Det finns en bevisad korrelation mellan hörselskador och utvecklingsstörning. Det finns därvidlag även synneliga skäl att anta att just döva kan tänkas vilja inneha Anna Books verk. Min herre drar slutsatser utifrån bristande kunskaper och underlag för sådana tänkta kunskaper. Är du möjligtvis en tänkbar köpare av A Books samlade verk?
Citera
2014-08-27, 03:15
Medlem
IHateThisPlanets avatar
Alltså jag förstår inte vad som är intressant med den här människan, en tjockis som blev känd på 80-talet för ABC men som på senare år plockats fram som någonsorts kändis-skådespelare som skall figurera i TV4´s serie om sigsjälva typ till och från utan att hon på något sätt kan kopplas till sin ursprungliga karriär vilket är sångare, jag tycker inte det räcker med att figurera på ett plastikkirurgi tv-program efter år från scenen med att man ska operera bort pungkuls formade fettvalkar under armarna vilket plasikkirirgen själv uttryckte det och senare bli en skådespelare i TV4´s realityserie om sigsjälva genom av att ha återkommande kändisar man knyter till sitt eget varumärke i form av att gå omkring och vara "kända" i Halv åtta hos mig, Körslaget, Kock i Nyhetsmorgon? m.m Varför förtjänar Anna Book den här uppmärksammheten, vad är det i henne som är intressant som jag missat för jag är ganska säker på att inte jag har missat nått
Senast redigerad av IHateThisPlanet 2014-08-27 kl. 03:21.
Citera
2014-08-27, 03:25
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jodå. Det finns en bevisad korrelation mellan hörselskador och utvecklingsstörning. Det finns därvidlag även synneliga skäl att anta att just döva kan tänkas vilja inneha Anna Books verk. Min herre drar slutsatser utifrån bristande kunskaper och underlag för sådana tänkta kunskaper. Är du möjligtvis en tänkbar köpare av A Books samlade verk?

Ja, jag kommer nog att stå och stampa riktigt tidigt på morgonen utanför Statoil när de släpper mästerverket. Kanske rentav tältar utanför så jag är säker att få lägga vantarna på det kommande mästerstycket som minst lär sälja trippel-platina.

Hörde rykten om att David Guetta och Max Martin skulle producera skivan och att medverkande ("Friends of Anna" som de kallar sig) på den bl.a är: Pitbull, J-Lo, Snoop Dogg, Celine Dion och Ozzy Osbourne. Eller så blir det Bert Karlsson som producerar och Lasse Kronér som medverkar.
Citera
2014-08-27, 03:37
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Ja, jag kommer nog att stå och stampa riktigt tidigt på morgonen utanför Statoil när de släpper mästerverket. Kanske rentav tältar utanför så jag är säker att få lägga vantarna på det kommande mästerstycket som minst lär sälja trippel-platina.

Hörde rykten om att David Guetta och Max Martin skulle producera skivan och att medverkande ("Friends of Anna" som de kallar sig) på den bl.a är: Pitbull, J-Lo, Snoop Dogg, Celine Dion och Ozzy Osbourne. Eller så blir det Bert Karlsson som producerar och Lasse Kronér som medverkar.

Om du ringer till Anna Book, såsom Mullenö, kan hon säker ge dig ett exemplar så du slipper tälta utanför Statoil. Att campa i närheten av bensinpumpar är olagligt. Dessutom blandar du ihop begreppen "kvantitet" med "kvalitet": fru Books skiva kommer bli ett samlarobjekt!
Citera
2014-08-27, 10:34
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Anna Books nya skiva kan bli en riktig kioskvältare.

Jag skulle inte bli förvånad om Anna Books nya skiva blir en succé. Anna är mycket populär runt om i landet och att hon engageras i olika events och TV-program är ju ett bevis för det.
Citera
2014-08-27, 13:31
Medlem
Ifall skivan finns på ICA maxi kan en och annan platta slinka med då hon handlar parma? Kanske hon väljer att lägga exemplaren mellan sina egna skinkor? Så gör väl erfarna tjuvar om tillfälle ges
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-27 kl. 13:35.
Citera
2014-08-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Om man går ner 55 kilo på 5 månader så sätter jag min högra hand på att människan gått upp 75 kg inom ett par år.
Om man kommer från en matmissbrukarfamilj är det troligaste att hon gjort en gastric bypass hon också. Många av de patienterna gillar att rubricera det som att de "tagit tag i problemet", "kämpat", "varit jätteduktiga" blablabla.
Citera
2014-08-27, 21:54
Medlem
Den gamle Idol-domaren Daniel Breitholtz verkar inte ha mycket till övers för Booken. Idag drog han upp henne igen när en gammal sökare sjöng falskt och var nördig. Han sa att chansen var lika stor att han skulle gå vidare som att Anna Book skulle vinna Polarpriset. Naturligtvis fick inte killen någon guldbiljett.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-27 kl. 22:00.
Citera
2014-08-27, 22:45
Medlem
Citat:
Den gamle Idol-domaren Daniel Breitholtz verkar inte ha mycket till övers för Booken. Idag drog han upp henne igen när en gammal sökare sjöng falskt och var nördig. Han sa att chansen var lika stor att han skulle gå vidare som att Anna Book skulle vinna Polarpriset. Naturligtvis fick inte killen någon guldbiljett.
Det Daniel sysslar med är förtal och mobbning, må detta förfölja honom i framtiden.Anna är värd mer än att förminskas av en sexmissbrukare med Micro penisar.
Citera
2014-08-27, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Det Daniel sysslar med är förtal och mobbning, må detta förfölja honom i framtiden.Anna är värd mer än att förminskas av en sexmissbrukare med Micro penisar.
Absolut.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-27 kl. 23:21.
Citera
2014-08-27, 23:07
Medlem
P55s avatar
Citat:

Ja nu är väl inte Hasse Breitholtz son Daniel den skarpaste kniven i den stora medialådan och det vet med all säkerhet TV4 och dess produktionsbolag om. Och eftersom de här programmen till stor del består av lyteskomik så låter dom den pajasen hålla på. Och att även de andra domarna får kasta ut sig skit till vänster och höger.

Men att det från och till dras fram att vår kära Tunnan ska förnedras hela tiden känns inte rätt, men det visar väl bara att vi har en otroligt dålig kvalitet på dagens TV, och inte minst TV4!
Citera
2014-08-27, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja nu är väl inte Hasse Breitholtz son Daniel den skarpaste kniven i den stora medialådan och det vet med all säkerhet TV4 och dess produktionsbolag om. Och eftersom de här programmen till stor del består av lyteskomik så låter dom den pajasen hålla på. Och att även de andra domarna får kasta ut sig skit till vänster och höger.

Men att det från och till dras fram att vår kära Tunnan ska förnedras hela tiden känns inte rätt, men det visar väl bara att vi har en otroligt dålig kvalitet på dagens TV, och inte minst TV4!

Jag håller med dig och det kändes ganska billigt. Nu älskar ju sångfågeln all publicitet så det kanske blir en kommentar på Instagram om att hon varit med i Idol 2 gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in