2019-06-16, 08:03
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Blackflash689 det är jag det. Blockas nog inom kort😛

Bra jobbat 😂

Det här är ett bra exempel på Märsta-Morsans lögner.
https://postimg.cc/tZDTxN9T

Hon påstår alltså att liven där hon säger att tandläkar-Jelena ”tar betalt i tonfisk” är ett hopklipp .
Så korkat att man baxnar.
Citera
2019-06-16, 10:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Kan se framför mig det vi inte får se: hur hon passar på att fota matbordet innan alla satt sig. Hur hon startar varje måltid med långa förmaningar om att absolut inte spilla på stolarna och "Nu är det ju gurkmeja i den här maten som ger fläckar så alla - ta handdukarna i vår hemliga skåpshörna och lägg på stolarna. Så så nu! Innan min underbara hemlagade mat svalnar!!!".
Det viktigaste är tydligen att fotografera maten. Det finns en bild från någons födelsedag där det dukats upp med nygrillat ute på balkongen. En massa hamburgare i en "plåtlåda". De måste ha varit kalla innan någon fick börja äta. Det såg ut att vara lite kyligt ute då en gäst hade en filt över ryggstödet.
Citera
2019-06-16, 12:30
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Förvånar mig att alla de där kändisarna gått på bluffen om hårpiller och kosttillskott. Att Anna gör det förstår man.

Tveksamt om Sting et al verkligen är nyttjare av Bobbys magiska bönor. Gissar att de snarare varit där ock klippt sig nån gång.

För övrigt tycker jag inte kommentaren om ungjävlar var något att hetsa upp sig över. Det är väl lite som att kallar sin respektive kärring eller så.
Citera
2019-06-16, 12:55
Medlem
nu har anna lugnat ner sej och har mysstund med roberto

https://postimg.cc/3WcP2n32
Citera
2019-06-16, 13:56
Medlem
Att kalla sin barn för ungjävlar påvisar hur lite hjärna hon har, skulle aldrig under vilka omständigheter alls kalla mina barn för ungjävlar. Att hon vill överspelat detta och kalla det för skämt gör saken ännu värre
Citera
2019-06-16, 13:58
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Måste vara helvete att sitta där arbetslösa allihop medan gubbdjäveln får jobba dubbelt och efter slitet fastna på pendeln. Sen ska han väl knulla frugan hela kvällen. Stackars sate.
Finns det nått som bevisar att halmpyntet fortsatt jobbar dubbla pass eller har det blivit en trådsanning?
Citera
2019-06-16, 14:36
Medlem
ebba112s avatar
Fick med lite mer svar från instagram innan frun valde att radera hej vilt i natt :

https://postimg.cc/gallery/1lmfgcu46/
Citera
2019-06-16, 14:57
Medlem
Camilla Läckberg har lagt upp en bild på Insta där dom rastar på en rastplats i Ödeshög. Anna kommenterat " Du borde åka till en grym möbelbutik där! @semobler"
Tror inte riktigt Camilla har samma smak som Booken 😉😂😂😂
Citera
2019-06-16, 15:04
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lussaan
Camilla Läckberg har lagt upp en bild på Insta där dom rastar på en rastplats i Ödeshög. Anna kommenterat " Du borde åka till en grym möbelbutik där! @semobler"
Tror inte riktigt Camilla har samma smak som Booken 😉😂😂😂

Jeezuz. Hon försöker verkligen ragga att bli ambassadör åt SE Möbler?

Dessutom så tvivlar jag på att Läckberg behöver "fynda" något, även om hon säkert gillar att betala billigare när hon kan.
Citera
2019-06-16, 15:10
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Fick med lite mer svar från instagram innan frun valde att radera hej vilt i natt :

https://postimg.cc/gallery/1lmfgcu46/
Haha, lustigt att en 48-åring använder ”medelålders” i nedsättande syfte!
Citera
2019-06-16, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Haha, lustigt att en 48-åring använder ”medelålders” i nedsättande syfte!
Lustigast är ändock att en 48-åring skriver på detta vis. Jag hade gissat på en 13-åring om man inte visste.
Citera
2019-06-16, 16:11
Medlem
JBernards avatar
Tycker det börjar gå över gränsen med allt öppet hat på hennes insta. Hur orkar folk bry sig så pass mycket. Jag har följt tråden för att den är humoristisk när Book överdriver, skriver om Ikeas julbord , såsfuskar, dricker Lidl Cola mm mm. Då kan man dra lite på munnen och sedan bläddra vidare. Man måste faktiskt inte konfrontera henne med allt hela tiden. Finessen har gått förlorad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in