2019-01-01, 03:12
Medlem
nickomyras avatar
Skulle inte hela familia Le Books fira hemma ?
Såg att Lazy F bäddat koja & släckt ned i vardagsrummet på pomansgstan redan vid 22tiden
Senast redigerad av nickomyra 2019-01-01 kl. 03:21.
Citera
2019-01-01, 03:26
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Skulle inte hela familia Le Books fira hemma ?
Såg att Lazy F bäddat koja & släckt ned i vardagsrummet på pomansgstan redan vid 22tiden
KanJ bero på 4-timmarsrajset och att det sker i mörker. Kl. 22 betyder att lampan tänds omkring k. 02.00

Nyårslöftet gäller från imorgon kl. 6.00när jag nyktrat till efter alla nyhetsraketer.
Senast redigerad av Zoom008 2019-01-01 kl. 03:46.
Citera
2019-01-01, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
KanJ bero på 4-timmarsrajset och att det sker i mörker. Kl. 22 betyder att lampan tänds omkring k. 02.00

Nyårslöftet gäller från imorgon kl. 6.00när jag nyktrat till efter alla nyhetsraketer.

Vad har hänt med power walken kl 05.15 den tvär dog efter att någon av oss var där och kollade om hon gick ut och då helt plötsligt hade hon gåmatta inne som hon gick på?! Att man kan ljuga så mycket och inte inse hur korkad hon ger sig
Citera
2019-01-01, 13:27
Medlem
Bladgulds avatar
Ur Annas blogg:
”Skulle kunna visa bilder i oändlighet 😂😂😂 Men jag har förmodligen redan hunnit uppröra och irritera med den här bildbonanzan 🤪 ( kanske just dig? ) Så jag stannar här nu.”

Bästa Anna du bevisar med den formuleringen att du mycket väl har koll på att AB Anna Book bygger på att du väcker uppmärksamhet och upprör genom att vara; för mycket, över gränsen och provocerande. Din ”karriär” som sångerska bygger numera lika lite på faktisk musikalisk talang som när de engagerar Torsten Flink till ESC. Det handlar om att vara en nationell social pajas och som sådan måste narrkonsterna och ”skandalerna” vårdas med återkommande offentliga pinsamheter. Bara att poppa pop-corn och invänta att 2019 års föreställning går igång. Tyvärr verkar dina barn må pyton av ditt val att ”fokusera mer på dig själv och dina behov” Konsekvenserna för barnen av ditt beteende på sociala medier är jämförbart med konsekvenserna för barnen när en förälder missbrukar. Hela familjen är medberoende till mamma Annas patologiska sociala beteende. Det senare gör att pop-cornen får vara för min del. Jag känner mig bara illamående och illa berörd.
Citera
2019-01-01, 15:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Ur Annas blogg:
”Skulle kunna visa bilder i oändlighet 😂😂😂 Men jag har förmodligen redan hunnit uppröra och irritera med den här bildbonanzan 🤪 ( kanske just dig? ) Så jag stannar här nu.”

Bästa Anna du bevisar med den formuleringen att du mycket väl har koll på att AB Anna Book bygger på att du väcker uppmärksamhet och upprör genom att vara; för mycket, över gränsen och provocerande. Din ”karriär” som sångerska bygger numera lika lite på faktisk musikalisk talang som när de engagerar Torsten Flink till ESC. Det handlar om att vara en nationell social pajas och som sådan måste narrkonsterna och ”skandalerna” vårdas med återkommande offentliga pinsamheter. Bara att poppa pop-corn och invänta att 2019 års föreställning går igång. Tyvärr verkar dina barn må pyton av ditt val att ”fokusera mer på dig själv och dina behov” Konsekvenserna för barnen av ditt beteende på sociala medier är jämförbart med konsekvenserna för barnen när en förälder missbrukar. Hela familjen är medberoende till mamma Annas patologiska sociala beteende. Det senare gör att pop-cornen får vara för min del. Jag känner mig bara illamående och illa berörd.

Kunde inte sagt det bättre själv, Anna har utan tvekan utsett sig själv huvudrollspersonen i familjen,är man en vettig förälder låter man barnen få huvudrollen.
Speciellt när barnen inte tycks vara riktigt 100 %.

Anna har ju inget heltidsjobb, utan verkar mest bete sig som en 14is som skolkat från skolan
som shoppar, äter, sover, fixar sig själv, kollar in film, fikar och sitter framför sociala medier
dagarna i ända.Inte undra på att arbetslusten är sisådär för äldsta dottern.
Barnen tar ju efter sina föräldrars ehum...yrke.

Anna skulle inte ha en chans att bli något i dagens idol Sverige, hon skulle definitivt likt sin dotter söka till Idol.Medan Felicia försvann snabbt efter sin uppsjungning inför juryn , så skulle väl Anna bli den där pinsamma idolsökaren som tjafsar med juryn vid första uttagningen och som därefter skulle bli en social media pajas, som alla gång på gång kollar in och garvar åt i ett hopklipp av andra udda fenomen från idoluttagningarna.
Citera
2019-01-01, 17:20
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har ju inget heltidsjobb, utan verkar mest bete sig som en 14is som skolkat från skolan
som shoppar, äter, sover, fixar sig själv, kollar in film, fikar och sitter framför sociala medier
dagarna i ända.Inte undra på att arbetslusten är sisådär för äldsta dottern.
Barnen tar ju efter sina föräldrars ehum...yrke.

F berättade när hon lagade middag på sin live att hon gjorde iordning tillräckligt så att det även skulle räcka till matlådor till killarna och till dem som jobbar hemifrån ..
Citera
2019-01-01, 20:45
Medlem
godboys avatar
Kollar nu på Mamma Mia på TV3, och Fläsktunnan grämer sig säkert åt att ingen gjort en musikal på hennes "låtskatt". I och för sig så skulle väl den musikalen slår världsrekord som världens kortaste musikal, på max fem minuter, för mer går ju inte att få ihop om ABC.....
Citera
2019-01-02, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Anna Book tror nog att hon är söt och charmig, som gråter och är "lite knasig" på tv(hon förtränger nog sitt eget "BAM, BAM, BAM!"-framträdande...). Så där så hon NOG TROR att" Anders Arga Snickaren" så gärna kommer att komma hem till hennes nya hus och göra en renovering. Så får hon lite mer tv-tid och kanske även pengar....

Dock tror jag att Arga Snickaren, Anders aldrig mer vill göra ett dyft för Anna Book. Däremot så gillar ju TV4 henne, varför vet jag inte, men det var väl TV4 som hade Martin Timell? Så då kan ju de kanske göra ett program, där Martin Timell liksom skall få "återupprättelse" där han åker hem till Book- Toledano och fixar deras hus...Ja, de skulle nog tycka så bra om varandra att Martin Timell rent av får följa med och storhandla på Ica Maxi(för att snatta) och gå på toaletten med paret Toledano-Book....

Hon var så vidrig på många sätt i den härvan men att klaga på kaklet som de själv hade satt in tidigare och skyllde på arga snickaren är så låg vatten det kan bli.
Citera
2019-01-02, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Föredrar att var och en bestämmer sådant själv.

Snart en vecka sedan Booken uppdaterade bloggen, går trögt med ”bloggkarriären”. Kanske både mor och dotter inte insåg att bloggande som inkomstkälla innebär en daglig arbetsinsats.

De trodde säkert att då de är så kända så skulle erbjudande om olika produkter regna över dem men det är väl inget företag som vill bli ihop kopplad med denna familj
Citera
2019-01-02, 07:46
Medlem
Tydligen fyllde Roberto 50 år i juni 2018 men det finns inget om att de firade honom eller hade ett större kalas men när primadonnan fyller år slår hon på stort, ingen får vara mer än hon så inte ens hennes man firas när han fyller 50år!
Citera
2019-01-02, 08:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tydligen fyllde Roberto 50 år i juni 2018 men det finns inget om att de firade honom eller hade ett större kalas men när primadonnan fyller år slår hon på stort, ingen får vara mer än hon så inte ens hennes man firas när han fyller 50år!

Vem var det som fyllde år när svärfadern var på besök då? Var det någon av barnen?
Citera
2019-01-02, 10:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Delar av live med fyrkantstunnan från igår. Två länkar på drygt 10 minuter vardera. Del två innehåller både halmpynt samt snoppviftaren med ny flickvän

https://minfil.com/rfNfjdpebc/FF7FF6...8261593A02_MOV

https://minfil.com/E8P5j3p8b5/33385E...0A952F68A3_MOV

Hur är det möjligt att han fått ny flickvän? Har dagens tjejer inga krav på den de blir ihop med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in