2015-05-15, 22:46
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Anomaly-
Faan nu grinar Anna igen.
Om lipsillen slutade tjata om sin övervikt och själv dra uppmärksamheten till den hela tiden så kanske man inte skulle tänka på den lika mycket?

Suck.

Anna kan väl gråta sig en egen flod och bo där i fortsättningen istället för att störa oss?
Citera
2015-05-15, 22:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Suck.

Anna kan väl gråta sig en egen flod och bo där i fortsättningen istället för att störa oss?
Om den blobben väger 70 kilo som hon påstår så är det något seriöst fel på vågarna hon ställer sig på ...

I övrigt --- kvällens program och föregående program - är det Anna Books desinger som klär alla eller?

På henne försöker de hela tiden framhäva bröst och dölja fläsket, på övriga tvärtom ... till och med de tanigaste får mage och brösten döljs i utstyrslarna ...
Citera
2015-05-15, 23:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Fy faan! Nu står hon o fulgrinar igen för att hon gått vidare. Jag förstår inte vem som lägger pengar på att hålla henne kvar? Fast det är väl hennes familj som tokröstar.

F ö noterade jag att Maria Montazami nämnde hela tre favoriter utan att nämna Anna. De som var såååå fina vänner enligt flodhästen
Citera
2015-05-16, 02:12
Medlem
Tror inte så många röstar och i så fall är det på topp 3. Då måste några komma sist och hon stod bland dessa i kväll. Nästa vecka ryker hon då det största "kylskåpet" förmodligen fick fler röster än henne . Inget fel på Books dans direkt och folk tycker nog hon är duktig på grund av fetman. Med tanke på att dom flesta klarar uppdraget så borde hon också göra det. Just för att hon är så tjock ringer några och röstar. Det är i alla fall vad jag tror. Sen tycker några kanske synd om henne också för att hon gråter hela tiden. Den tillgjorda hurtigheten och alla kärleksförklaringar till allt och alla kan få några enstaka att lyfta luren. Lill-Babs-symdromen.
Citera
2015-05-16, 08:44
Medlem
Citat:
Anna Books kritik mot TV4 efter "Let's dance"

Citat:
Tårarna under kvällen föll av fler anledningar. I programmet berättar hon om rädslan för förutfattade meningar om sin övervikt.
– Jag har blivit viktmobbad i över 30 år men det är slut med det nu och jag är på en hälsosam väg i livet igen.

http://www.expressen.se/noje/lets-da...er-lets-dance/
Citera
2015-05-16, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Holy shit, nu ska hon vara med i "Svenska fall för FBI" också, som nåt slags vittne eller fan vet jag.

Finns det inga program hon håller sig från?

Det stämmer, hon skall vara med som ett vittne för att hjälpa till att lösa gåtan om en mördad vän:

Citat:
– Jag hade förmånen att lära känna henne som programmet handlar om. Vi träffades för många år sedan och åt mat och vi lärde känna varandra. Därför ställde jag upp som vittne, berättar Anna Book och fortsätter:
– Hon blev skjuten i huvudet när hon kom hem från jobbet. Fem barn miste sin mamma. Jag vittnar om vad hon var rädd för.
– Ingen förtjänar ett sådant öde.

http://www.expressen.se/noje/lets-da...er-lets-dance/
Citera
2015-05-16, 10:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
– Jag hade förmånen att lära känna henne som programmet handlar om. Vi träffades för många år sedan och åt mat och vi lärde känna varandra.
Vad annars?
Citera
2015-05-16, 12:04
Medlem
Ytterligare en eloge till Anna, som i gårdagens Let's Dance, berätta att hon är en kvinna stolt över sina stora tuttar!

http://www.imagebam.com/image/1073b7409974310

Och att hon uppskattar mäns komplimanger

Bra Anna!
Citera
2015-05-16, 13:29
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Ytterligare en eloge till Anna, som i gårdagens Let's Dance, berätta att hon är en kvinna stolt över sina stora tuttar!

http://www.imagebam.com/image/1073b7409974310

Och att hon uppskattar mäns komplimanger

Bra Anna!

Precis...ett par rejäla pattar ligger aldrig i vägen. Att Anna dessutom är en duktig dansare gör inte saken sämre.

Intressant med "Svenska fall för FBI", det är många som rycker i Anna Book nu!
Citera
2015-05-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Skvaller i all ära, men att Anna Book släpper väder kan väl knappast något att höja på ögonen åt. Om det har blivit en legendarisk historia hos hotellpersonalen, så säger det nog mer om dem än om AB.

Javisst! Sa ar det ju naturligtvis, Chefen.
Citera
2015-05-16, 16:23
Medlem
ABCD1s avatar
"Jag har valt att leva tillbakadraget och fokusera på min hälsa, säger Anna Book efter programmet" Enligt Expressen

Leva tillbakadraget??????
Det roligaste jag hört på länge.
Tunnan gör ALLT för att försöka hålla sig kvar i rampljuset.

Hon är för sjuk den damen!
Citera
2015-05-16, 19:13
Medlem
Smellmysockss avatar
Nu kan jag ha helt fel. Inte troligt men risk finns. Såg en trailer på 4 eller 3 om något program man tar in en FBI agent för att lösa ouppklarade fall. Tyckte att det såg ut, under några sekunder, som att Anna var med i programmet. Risken är troligen hög att jag har fel, men är det nån som vet ifall hon har någon bekant/vän som blivet mördad? Menar då inte dvärgen på fångarna på fortet hon själv åt upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in