2020-04-14, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Ja, i podden berättar Pernilla att kommentaren plockades bort efter ca 10
min av Anna

Även om Anna Book använder 1 miljard filter så är det väldigt lågt av Pernilla och Sofia att göra narr av henne. Ponera att Anna Book lider av psykisk ohälsa, är det då rätt att håna och göra narr av henne? Nej, det är det inte! P.W-s dotter Bianca har fått utstå otroligt mycket näthat och mått dåligt av det. Men ändå beter sig P.W så mot Anna Book?

( Jag försvarar inte Book, för det är dumt att ljuga när något är så uppenbart. Men P.W kan kliva ned från sina höga hästar.)
Citera
2020-04-14, 16:00
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
"Pga min trasiga mobil"

Patologisk lögnare.

Att hon på riktigt tror att folk köper hennes lögner är inget annat än skrämmande!

Det är bara ibland den är trasig också. Konstigt att den aldrig är trasig om hon tar kort på en maträtt eller så.
Citera
2020-04-14, 16:06
Medlem
WWG1WGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Här är 4 bilder tagna under samma månad. Hennes ”dåliga mobilkamera” gör tydligen ögonen större och klarare, hakan mindre
Kolla de 2 längst ner. Case closed!
https://postimg.cc/gallery/cxMnmBF
Måste vara samma filter som Felicia använde. F har en gigantisk haka, men på hennes selfies ser den precis ut som på Annas filterbilder.
Citera
2020-04-14, 16:07
Medlem
Frammes avatar
Jag tycker inte det är lågt av andra att göra narr av henne. Hon lider av psykisk ohälsa och exponerar det själv. Skillnad vore om hon hade det jobbigt i sitt privatliv och välmående, och inte visade det utåt hela tiden. Erkände för sej själv och andra, i ställer för att förneka, ljuga o s v. Det är ju svårt för väldigt många, som inte är insatta själva i sin problematik, det förstår jag. Då kan det vara bra att ha en stöttande familj, men det har hon inte. Dom är likvärdiga henne eller ännu värre. Så vad blir summan av kardemumman. Tja, det upplever vi ju dagligen här i tråden.
Citera
2020-04-14, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Här är 4 bilder tagna under samma månad. Hennes ”dåliga mobilkamera” gör tydligen ögonen större och klarare, hakan mindre
Kolla de 2 längst ner. Case closed!
https://postimg.cc/gallery/cxMnmBF

Det är det jag (och alla andra) menar, ganska uppenbart användande av filter.
Lite mytoman över henne. Hon har bestämt ”sanningen”, då är det den som gäller.

Jag tycker faktiskt lite synd om henne! OM hon lärde sig backa ett litet halvt steg ibland och kanske oxå sluta skryta om saker som vi andra tycker är självklara (bjuda hantverkare på kaffe, bädda sängar, duscha, ge presenter till sjuka vänner), så skulle hon ses på med helt andra ögon av dom flesta.
Citera
2020-04-14, 16:15
Medlem
Att som kraftigt överviktig kunna gå ner och sen behålla sin målvikt är svårt. Om man som i Biggest Loser gör det på väldigt kort tid blir det ännu svårare. Det finns ju en anledning till att amerikanska BL lades ner och det var ju för att nästan alla deltagare gick upp vikten igen och en forskningsrapport visade att den typ av Branting permanent sabbade ämnesomsättningen. Det är därför inte ett dugg konstigt att Anna verkar väga ungefär lika mycket som innan programmet, och heller inget hon ska skämmas för. Hennes kropp är inte ful utan liknar många andra 50åringars. Däremot blir det ju sorgligt att låtsas som att hon bara gått upp några kg sen programmet och att hon har storlek S i bikinis. Speciellt när hon tillägger att dom är normala i storleken, som att hon har S i alla sina andra kläder också. Bara äg den kropp du har istället för att på bild dra in magen och ut med bröstet allt du kan samt lägga på filter som gör att man får porslinshy.
Citera
2020-04-14, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Vi vill ha mer från dig!

Måste tyvärr göra dig besviken, sorry!
Har inte mer att bjuda på, än att jag ser henne då och då. Hon beter sig som de flesta kunder gör hos oss. Men att hon använder utslätande filter är helt klart uppenbart!
Och det är helt ok, tycker jag. Men speciellt som den offentliga personen hon vill vara, är det väl ganska viktigt att stå för det, precis som hon står för vissa av sina skönhetsingrepp.
Citera
2020-04-14, 16:37
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
Måste tyvärr göra dig besviken, sorry!
Har inte mer att bjuda på, än att jag ser henne då och då. Hon beter sig som de flesta kunder gör hos oss. Men att hon använder utslätande filter är helt klart uppenbart!
Och det är helt ok, tycker jag. Men speciellt som den offentliga personen hon vill vara, är det väl ganska viktigt att stå för det, precis som hon står för vissa av sina skönhetsingrepp.
Vissa av sina skönhetsingrepp? I mina ögon så är dom ingrepp hon "står" för medicinska. I syfte att utnyttja, bl a viktuppgången. Alla andra försöker hon dölja och förneka med näbbar och klor (lösnaglar). Själv har jag ingen vidare tandstatus, men skulle för allt i världen inte sätta in kakelplattor i käften.
Citera
2020-04-14, 16:53
Medlem
S35Es avatar
Några fler tidningsklipp från 80/90-talet som kanske är av intresse av flera skäl. Förvånansvärt många artiklar är skrivna av Filip Hammar...

Några citat:
"Schyssta raketer, var det första jag tänkte, säger Mehmet Yurdaguls och skrattar"
"My God! Jag hade otroliga jävla tuttar!"
"Min mamma är dominant men det var bra att hon fanns där"
"Min mamma träffade honom på Mallorca när hon var där som turist. Han jobbade som polis, var gift och hade barn"

https://postimg.cc/gallery/mZ5HNjM
Citera
2020-04-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S35E
Några fler tidningsklipp från 80/90-talet som kanske är av intresse av flera skäl. Förvånansvärt många artiklar är skrivna av Filip Hammar...

Några citat:
"Schyssta raketer, var det första jag tänkte, säger Mehmet Yurdaguls och skrattar"
"My God! Jag hade otroliga jävla tuttar!"
"Min mamma är dominant men det var bra att hon fanns där"
"Min mamma träffade honom på Mallorca när hon var där som turist. Han jobbade som polis, var gift och hade barn"

https://postimg.cc/gallery/mZ5HNjM

Tack ! Bra jobbat med att hitta alla guldklimpar
Citera
2020-04-14, 17:32
Medlem
nickomyras avatar
Tackar , vilken guldgruva !
Det första som slår mig är hur söt hon är , allra helst naturlig!
Men nu förtiden ser man nästan inte det , för allt drama runt henne tar uppmärksamheten.
Sorgligt att läsa att samma problem har snurrat på hela tiden .. undrar hur mkt hennes moder ligger bakom hennes mående .
Citera
2020-04-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Ur Aftonbladet: Hon säger att hon inte retuscherar sina bilder, och om hon har använt filter i någon bild eller video så är hon ärlig med det.

Ändå skriver AB gång på gång på sin Instagram att hon inte har en aning om hur filter fungerar eller hur man gör.....
Hon brukar väl ändå säga att hon inte kan REDIGERA foton. Inte att hon inte vet hur man använder filter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in