Citat:
Ursprungligen postat av
divadnil
Så Antonio Toledano Book våldtar ett barn och får som straff att få gå på 12 samtal med någon som ska stötta honom... Fy fan!!!!
Nja, han fick ett straff på 130 timmars samhällstjänst, han sket i jobbet, när endast 12 timmar kvarstod av straffet.
Dock till hans fördel är att han utfört 118 timmar, men vad jag har förstått så ingick även samtalsstöd i själva straffet, så det är en förlängning av den delen av straffet.
Med en pappa som förmodligen är för snäll för att dra gränser och ofta är borta på arbete och en mamma som är i sitt egna lilla Universum hela dagarna, så har den lilla sonen med ett kognitivt funktionshinder inte lätt att förstå lämpligt beteende, imo en risk för fortsatta problem,som jag har svårt att tro att runt 10 samtal skulle lösa.
Rånet tycker jag verkar mest oroväckande, då var han nykter, det var på dagen.
Grovast är såklart våldtäkten av den unga flickan.
Med en mamma som skriker ut om att ha sex i butikstoaletter, är det inte så konstigt att sonen blir så här skadad.
Antonios situation påminner väldigt mycket om killen i Bjästa som våldtog två tjejer innan han var 16, hans omogna mamma betraktades som olämplig,hon smutskastade de våldtagna tjejerna på nätet.Trots två domar, trodde mamman att sonen var oskyldig.
Sonen fick ett annat straff än Annas son,man undrar hur mycket kändisgrejen spelar in vid sådana fall...
https://www.svd.se/bjastaborna-ber-o...-ta-sluta-slut