2019-08-03, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
... och som vanligt får hon allt att handla om henne.
https://postimg.cc/XGdDpTKv

”....precis detta håller jag själv på att skriva om just nu i ett inlägg som jag vill publicera.....” yadayadayada

Anna Book Toledano - du som skaffade dig minst ett år till i offentligheten genom vinsten i BL och de mängder av dravelintervjuer du så villigt ställde upp på efter den.
Anna Book Toledano - du som plastikopererat dina armar, dina bröst och din mage.
Anna Book - du som har löshår, tatuerade ögonbryn och löständer
Anna Book du som ljuger om att du nyligen gjort botox för första gången (och som när din lögn blir avslöjad försöker vända det till att man ifrågasätter ”användandet av botox”).
Anna Book Toledano - du som ”fixar till” minst hälften av dina bilder på IG

Anna Book Toledano - hur har du mage att kommentera Camillas fantastiska inlägg ?? Om det inte beror på att du är korkad måste bero på att din självinsikt = NOLL!!!

Den andra möjligheten är att du nu tänker kämpa dig kvar genom nya dravelintervjuer: ”Jag har äntligen försonats med att jag alltid kommer vara tjock och jag är stolt och triiiiivs” eller det du så ofta tjatat om i dina senaste lives: ”Jag vill besöka Ågesta nudistbad”...
Funderar på om det ditt nya ”sex på toalett-bete” till slaskpressen?!?
ett sånt slöseri med pengar, totalt bortkastat med alla dessa "skönhetsoperationer" när hon nu återigen är tjockare än ett hus!
Citera
2019-08-03, 18:51
Medlem
TPLs avatar
Men lilla Anna - hur hade du tid att skriva allt detta dravel när du inte har tid?
Citat:
😘❤️🔥💪🏽⭐️❤️@lackberg AMEN - precis detta håller jag själv på att skriva om just nu i ett inlägg som jag vill publicera. Men just nu har jag inte tid!!!! För jag har fullt upp med att bara njuta av livet i vackra Spanien 🇪🇸🌴🌊☀️ Men det känns fint att du delar med dig av dina tankar och känslor, det betyder mycket för många av oss💪🏽😘💪🏽😘💪🏽😘 Så tack, på avstånd 🙏🏼
Citera
2019-08-03, 18:52
Medlem
TPLs avatar
Felpost.

.
Senast redigerad av TPL 2019-08-03 kl. 18:54. Anledning: Dubbelpost.
Citera
2019-08-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Jag förstår inte människor (Anna) som har slitit hårt för att gå ner i vikt och verkligen lyckats men sedan sakta men säkert äta upp sig igen?

Det är jättesvårt att hålla vikten, särskilt när man gått ner så snabbt och med så drastiska metoder som Biggest Loser. Flera timmars träning varje dag och mkt sträng diet, det är få personer som pallar med det i längden.
Citera
2019-08-03, 23:35
Medlem
Hon borde inte varit så stöddig där i början då hon vann BLV och genom att dessutom ätit av frisörens medicin. Hon var ju brun som en pepparkaka där i tävlingen vilket visar att hon tog sprutor i magen. Kåtheten borde varit svårare att bemästra men den gick väl ut i ilska som BAM, BAM, BAM istället eftersom inte mästerknullaren Roberto fanns tillgänglig.

Kan det vara så att Anna Book är smällfet och därför aldrig syns längre i vare sig press eller TV? TV4 vill nog inte visa upp vinnaren då hela programformatet kan falla i stöpet. Om en fetknopp visar upp sig borde få vilja ställa upp framöver. Nu har hon i alla fall något gemensamt med Camilla Läckberg och kanske dom kan bli väninnor igen?
Citera
2019-08-03, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här ett blogginlägg från Märstamorsans kompis Åza, med massa bilder från besöket i segunda casa. Och denna Åza upplyser om att lägenheten ägts av Löjliga Familjen i 20 år...

https://blogg.alltforforaldrar.se/az...toledano-book/
På en av bilderna vid matbordet, vilket omfång till kropp om man jämför med Annas huvud. Ett annat foto på lillgangstern vilken arabkrok till näsa.
Citera
2019-08-03, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja nog har kilona kommit tbx på Anna

https://postimg.cc/5jqW7PVr
Vilket litet huvud till den kroppshyddan. Verkar inte vara så mycket svettgök länge, snararare 4 sekunder..
Citera
2019-08-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Usch! Hon är snart 50, hennes ben kommer aldrig orka bära upp den där tyngden i längden. Får väl bli operation igen för det är ju så synd om henne.
Inte synd om henne, hon har gjort alla fel själv.
Citera
2019-08-03, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kan verkligen 6 veckor vara möjligt, pool, steka sig, äta mat, pool, steka sig, äta mat, pool, steka sig, äta mat, pool, steka sig, äta mat, o.s.v. i sex veckor. Sjukt liv och sonen och Vanessa borde vara hemma och försöka göra något vettigt. Kanske ett sommarjobb för en gångs skull som andra unga gör som en början att komma in i vuxenlivet och tjäna lite egna pengar. Den här familjen är inte på riktigt.
De är på riktigt men rena rama seriefigurer.
Citera
2019-08-04, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Jag förstår inte människor (Anna) som har slitit hårt för att gå ner i vikt och verkligen lyckats men sedan sakta men säkert äta upp sig igen?
Hennes lätta frukostar och lite Bobbys dunderpiller funkar tydligen inte. Äter man rätt funkar det oftast, visa bilder på dietmat och sedan skafferiäta då är man tilbaka i tjockvikt. Än en gång har hon ljugit primadonnan, semesterbilderna som ngn annan tagit visar hennes förfall i matfrossa.
Citera
2019-08-04, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
De är på riktigt men rena rama seriefigurer.

Vet inte om allt är OK i Vanessas huvud heller bara massa selfie mot en spegel eller någon annan som tar, men alla dessa selfie och pussar mot en spegel är lite konstigt har inte hon heller några vänner?
Citera
2019-08-04, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kommentar på bloggen

https://postimg.cc/Vd819N6W
Hahaha, vilken kommentar. Nej man ska inte bry sig om andras storlek men fettot själv har ju bjudit in sig om sin vikt. Snart är semestern slut (fast Anna har ju semester året runt som arbetslös) då blir det snart viktnedgång när hon ska hämta posten i brevlådan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in