2019-06-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det fetade, jobbar man 7 dagar i veckan och röda dagar också?

Logik och intelligens har aldrig varit Books paradgren!
Citera
2019-06-05, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag tror inte för ett ögonblick att han klarat av att ta sig igenom ett vanligt gymnasium. Han som inte ens klarade av att fullgöra samhällstjänsten som oftast är att t ex sortera inkomna kläder på t ex Myrorna.
Nej han har nog gått någon skola för "rotsnubblare". Det finns ju s k gymnasium för dem som inte kvalificerar sig till de vanliga skolorna och där brukar dom här gossarna hamna. Där försöker man få dem att åtminstone försöka lära sig att t ex slå i en spik, såga lite och putsa lite. Ungefär som slöjden i grundskolan.

Skulle vara kul om hon vågade lägga ut hans betyg så alla hennes "beundrare" kunde åbäka sig över hur duuuuuktig den lille skithögen är.

För hans del blir det nog jobb på Samhall (förlåt Samhall) efter att han fått sparken från första jobbet när provanställningen upphör.

Betyg är offentlig handling. Vet man vilken skola han går i? Bara att maila dem och begära betygen. Brukar skickas via mail
Senast redigerad av Endryt 2019-06-05 kl. 14:14.
Citera
2019-06-05, 14:01
Medlem
Inte många som är bjudna till studentskivan det är dukat endast till 7st och familjen själva är 5st.
Citera
2019-06-05, 14:33
Medlem
manodepressivs avatar
På Annas instastory finns ett klipp från Antonios utspring. Det är taggat i Bromma. Bromma ligger i Stockholms kommun. Varför använder hon inte Stockholm som tag? Trodde man taggade kommunen, inte postort. Jag hajar inte.
Citera
2019-06-05, 14:38
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
På Annas instastory finns ett klipp från Antonios utspring. Det är taggat i Bromma. Bromma ligger i Stockholms kommun. Varför använder hon inte Stockholm som tag? Trodde man taggade kommunen, inte postort. Jag hajar inte.

Bromma anses ju ändå vara lite finare.
Citera
2019-06-05, 14:41
Medlem
Ni ska kolla Felicias insta story så får ni se Tunnan i helkropps jag säger bara oh my God. Hon har gått upp allt och mer där till hon kommer inte vara med i Biggest loser längre ej heller sitta i soffan och berätta hur hon ljugit för sig själv nu när hon är åter i sin fettma
Citera
2019-06-05, 15:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det är märkligt att vardagsrumsmöbler inte kommit förrän nu. Att de gjort sig av med alla saker och levt utan ganska länge. De hade ju kunnat ta med sig gamla möbler tills vidare, de anlitade trots allt en flyttfirma. Jag är hundra på att de hade ohyra i lägenheten som de inte ville ha med sig.

Ja jag har också funderat varför de gjorde sig av med alla möbler från lägenheten men inte tänkt så långt att det kanske fanns löss och loppor mm i dem.

Tragiskt om det var Darrar som dog i smällen. Tyvärr är ju de kriminella elementen därute helt skrupellösa så för dem är ett mord vardagsmat.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-06-05 kl. 15:23.
Citera
2019-06-05, 15:15
Medlem
Såg att våldtäktsmannen tog studenten från Barn och fritid idag. Finns väl ingen chans att han gjorde det på riktigt, med kompletta betyg eller? Sen är det väl omöjligt att få jobb i just den sektorn med dom för sexualbrott..
Citera
2019-06-05, 15:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Såg att våldtäktsmannen tog studenten från Barn och fritid idag. Finns väl ingen chans att han gjorde det på riktigt, med kompletta betyg eller? Sen är det väl omöjligt att få jobb i just den sektorn med dom för sexualbrott..
Barn och fritid? Gick han inte bygglinjen?
Citera
2019-06-05, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Barn och fritid? Gick han inte bygglinjen?

Stod BFT på skylten pappan höll, feltolkade nog det som Barnofritid eftersom jag inte kunde föreställa mig den där lilla sparrisen på ett bygge...
Citera
2019-06-05, 15:47
Medlem
kommentar ang Antonio på instagram, men är det inte bygg han gått?

https://postimg.cc/DSWwnCfJ
Citera
2019-06-05, 16:00
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kommentar ang Antonio på instagram, men är det inte bygg han gått?

https://postimg.cc/DSWwnCfJ
Det där kan väl inte vara Antonio? Har hon snott bilden? Ungen är ju riktigt söt och dessutom har han haka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in