2019-06-19, 22:43
Medlem
smått o gott från instastory

https://postimg.cc/gallery/2dlegg4ro/
Citera
2019-06-19, 23:04
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

På en av bilderna skriver Anna Book "Nej, jag är ledig i sommar"

Ledig från vad?

Kan man vara ledig från arbetslösheten? Det är nämligen så Anna att du är arbetslös!
Citera
2019-06-19, 23:27
Medlem
Citat:
Och under förra året drabbades jag som kvinna av något som tog hårt på min kropp och rubbade den balansen som jag hittat genom min medverkan i Biggest Loser VIP
Klimakteriet?
Citera
2019-06-19, 23:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Tappar de barnbidraget om yngsta dottern pluggar utomlands till hösten eller hur fungerar det hela?
Citera
2019-06-19, 23:32
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Klimakteriet?
Kanske (drabbades ”som kvinna”)? Eller sköldkörtelrubbning, påverkar ämnesomsättningen, tror jag. Kommer hon alltså aldrig mer skriva om vikt och utseende, eftersom hon lämnat det spelet? Vad blir kvar?
Citera
2019-06-20, 00:05
Medlem
Citat:

Tack för bilderna.
Funderar lite på den där krukan hon flyttar runt på bilderna som ser ut som en elradiator(element),är den någon slags trend i Stockholm?
Citera
2019-06-20, 00:22
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Njae, Anna har inte gått upp speciellt mycket på kort tid - denna bild postade Felicia för ett år sedan:

https://www.instagram.com/p/BjR2h0xlft0/

Anna drar in ungefär ALLT i den bilden. Sanningen är snarare att Anna har försökt att visa bilder där ingen kan se att hon har gått upp i vikt tills det blev så tydligt att ingen kan förneka hennes viktuppgång.

Och där är hon ju ändå fortfarande ganska utmärglad i ansiktet. Jämför det ansiktet med något av hennes senaste instagrambilder, det skiljer 10 pannor minst. Nu vet jag inte när Fångarna på fortet sänds men hon fattade väl själv att efter det kunde hon inte gömma sig. Bättre att stämma i bäcken med nåt blaha om att vikten inte är viktig.

Självklart visar hon detta genom några bilder bakifrån där hon som vanligt trycker in händerna i midjan för att verka smalare. Ja, till och med på bilder och inlägg i hennes officiella mea culpa kan hon inte låta bli att ljuga. Lägg upp en bild på bukfettet Anna, operationsärr och allt, då skulle jag åtminstone känna nån slags respekt.

Och hennes kvinnliga, åldriga situation, som på något magiskt sätt fick henne att gå upp i vikt? För små toaletter på ICA Maxi Märsta, förlåt, Sigtuna? För mycket betesmarker för en kossa nu när familjen Book-Toledano flyttat ut på landet? Vem vet! Huvudsaken är att viktuppgången inte är Märsta-Annas fel.
Citera
2019-06-20, 00:57
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Tack för bilderna.
Funderar lite på den där krukan hon flyttar runt på bilderna som ser ut som en elradiator(element),är den någon slags trend i Stockholm?

Nej, men den är oerhört populär i Märsta.
Citera
2019-06-20, 02:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Någon frågar om Anna ska vara med på Pride och Anna svarar att hon ska vara ledig ...
DET är humor det..Anna är ju typ ledig jämnt.
Hon måste vara Sveriges lataste artist, det enda hon jobbar hårt med är att fylla på sin mun med snask.
Hon måste ju äta mycket konstant,så att hon inte hinner förbränna något, för hon kom ju på att hon inte ville vara smal a l l d e l e s nyss efter alla dessa år..
Hon blev väl dessutom inte tillfrågad som vanligt till Pride.
Citera
2019-06-20, 02:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Klimakteriet?

Säkert, men Annas klimakterieperiod kommer att vara något a l l d e l e s speciellt och unikt
och hemlig.Inte alls som alla andra tanters klimakterium..
Doktorn har säkert sagt att efter klimakteriet blir det ännu svårare att gå ner, så det får bli en av Annas många NYA ursäkter för hennes fetma.Att hon sedan stoppar ner sina prinskorvsfingrar i mastodontstora såsskålar, chipspåsar,kakburkar och chokladaskar.. det har absolut ingenting med hennes viktuppgång att göra..
Dessutom så DELAR Anna på sina mackor, glassar etc..barnen får en tugga Anna tar resten...det är att generöst dela på det goda..på Anna Books sätt.
Citera
2019-06-20, 05:09
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tappar de barnbidraget om yngsta dottern pluggar utomlands till hösten eller hur fungerar det hela?
Barnbidrag får man upp till 16 år så det ryker.

Däremot kan hon få studiebidrag om hon studerar inom Europa (möjligen ryker det i Storbritannien om Brexit någon gång blir av).

Studier på gymnasienivå utanför Europa blir det inget studiebidrag för om hon nu inte ska studera något exceptionellt där utbildningen inte finns i Sverige. Ett år på High School i USA blir det alltså inga pengar för, inte heller om hon siktar in sig på något så exotiskt som att gå på gymnasiet i Nairobi (japp, finns svenskt gymnasium där). Men har vi gissat rätt att det är Spanien som gäller så blir det 1250 kr/mån under terminerna dvs samma som här hemma.
Citera
2019-06-20, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Kanske (drabbades ”som kvinna”)? Eller sköldkörtelrubbning, påverkar ämnesomsättningen, tror jag. Kommer hon alltså aldrig mer skriva om vikt och utseende, eftersom hon lämnat det spelet? Vad blir kvar?

Kan vara något med sonen då han bröt de timmar han skulle göra efter domen, jag misstänker sonen då det är största sannolikheten.
När Tunnan går in i åldrandet så kommer detta skrivas stort i tidningarna då ingen har haft det som hon och ingen förstår hur jobbigt hon har det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in