2019-06-20, 07:04
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag är ledig idag och har roat mig med att leka detektiv.
Märsta-Morsans blogginlägg brukar få mellan 5-10 kommentarer i snitt ( dubbelt så många reggas eftersom hon svarar i stort sett på alla).
IG inlägget (med kroppsbilden) las upp mellan kl 22-23 i går kväll, (blogginlägget strax innan).
Från 22.41 till 02.47 fick det inlägget TOLV kommentarer med ca 15 minuters mellanrum. Sen började det om tidigt i morse.
Alla med samma uttryck, meningsbyggnad och ordval som Märsta-Morsan använder (och givetvis anonyma).

Visst är det litet märkligt att bloggläsarna som ALDRIG någonsin skrivit kommentarer under nattetid plötsligt vaknat till efter 23.00 i går kväll och fullständigt bombar bloggen med positiva kommentarer halva natten?
Jag tror inte att ljugröven insåg, när hon kommenterade sitt eget inlägg, att kommentarerna tidloggas

... och du Anna ... jag har tagit skärmdumpar av allt så att radera är ingen idé.

Jag funderar faktiskt på att kontakta ”Allt för föräldrar” och be dem kolla IP-numren på kommentarerna på det här inlägget.
Det måste finnas någon gräns för hur mycket man får ljuga!!

Det är uppenbart att hon sitter och skriver kommentarer till sig själv, inte minst på instagram. Språkbruket är detsamma och det kan inte heller finnas så många knäppskallar som anser att Anna är en så "fin och stark person" efter den bild hon lämnat ut av sig själv i media. Ser att det kostar 99 kr att få 20 kommentarer som man skrivit själv, skickade från andra instagramkonton. Man tidsinställer också så att de kommer som du beskrivit. Det finns ingen gräns för hur patetisk hon är. Undrar om Roberto vet vad hon lägger familjens pengar på?
Citera
2019-06-20, 09:06
Medlem
roar mig på bussen till jobbet med att kolla Annas instastory, hon ska ha frågestund, men det verkar ju bara vara massa hyllningar, skriver hon till sig själv?

https://postimg.cc/gallery/dydbr1d0/
Citera
2019-06-20, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
På en av bilderna skriver Anna Book "Nej, jag är ledig i sommar"

Ledig från vad?

Kan man vara ledig från arbetslösheten? Det är nämligen så Anna att du är arbetslös!

"Får vi se dig på pride"
"Nä, jag är ledig i sommar"
Men kan hon inte gå som privatperson på Pride???

Men om man skulle slå sig in i dubb-branschen - de verkar betala jävligt bra om man kan va ledig en hel sommar (å vår, vinter å höst)
Citera
2019-06-20, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
roar mig på bussen till jobbet med att kolla Annas instastory, hon ska ha frågestund, men det verkar ju bara vara massa hyllningar, skriver hon till sig själv?

Hur många selfies har hon i sin mobil att lägga upp till varje svar. Sjukt sjukt egocentrisk...
Citera
2019-06-20, 10:24
Medlem
Boopidoos avatar
Bland mängden av kommentarer på bloggen under gårdagsnatten finns den här pärlan.
https://postimg.cc/sQQ3ZYWW
Oj, vad nyfiken jag är på vilken ”flashbackare” som skrivit den kommentaren till henne 00.21 😂

..... för det kan väl inte vara så att hon läst tråden igen och fångat upp kommentarerna från ”Baraskoj”, ”Frisedeln eller ”JBernard”.... eller???
Citera
2019-06-20, 12:09
Medlem
Frammes avatar
Jag önskar Märstatanten med anhang en trevlig midsommar och ser fram emot kommande uppdateringar. Spänningen är olidlig. Vi som är blockade väntar givetvis på vad ni andra har att förtälja oss. Det blir nog ett lugnt och skönt firande för familjen, med mamma i fokus, som vanligt.
Citera
2019-06-20, 12:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Barnbidrag får man upp till 16 år så det ryker.

Däremot kan hon få studiebidrag om hon studerar inom Europa (möjligen ryker det i Storbritannien om Brexit någon gång blir av).

Studier på gymnasienivå utanför Europa blir det inget studiebidrag för om hon nu inte ska studera något exceptionellt där utbildningen inte finns i Sverige. Ett år på High School i USA blir det alltså inga pengar för, inte heller om hon siktar in sig på något så exotiskt som att gå på gymnasiet i Nairobi (japp, finns svenskt gymnasium där). Men har vi gissat rätt att det är Spanien som gäller så blir det 1250 kr/mån under terminerna dvs samma som här hemma.

Aha, då förstår jag. Tack så mycket
Citera
2019-06-20, 12:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det är uppenbart att hon sitter och skriver kommentarer till sig själv, inte minst på instagram. Språkbruket är detsamma och det kan inte heller finnas så många knäppskallar som anser att Anna är en så "fin och stark person" efter den bild hon lämnat ut av sig själv i media. Ser att det kostar 99 kr att få 20 kommentarer som man skrivit själv, skickade från andra instagramkonton. Man tidsinställer också så att de kommer som du beskrivit. Det finns ingen gräns för hur patetisk hon är. Undrar om Roberto vet vad hon lägger familjens pengar på?

Vafalls! Finns det alltså en betaltjänst som gör att man kan kommentera sina egna inlägg från spökkonton?
Det innebär ju att det finns fler knäppgökar i världen som gör precis likadant som henne annars funnes ju inte en sådan tjänst.
Plötsligt känner jag mig alldeles matt när jag tänker på eländet och inser att både Anna och mänskligheten har kommit till vägs ände.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-06-20 kl. 12:51.
Citera
2019-06-20, 12:52
Medlem
nu rustar Anna för midsommar

https://postimg.cc/9rsXnRRc
Citera
2019-06-20, 13:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Att barnen följer med Anna på semestrarna kan väl bero på att de inte har så mycket vänner och att de reser till Spanien.
Felicia tycks ju ha minimalt med vänner och gör väl helst ingenting utan mamma, hon följer Anna som en trogen hund.
Som 60 åring kommer hon fortfarande bo hemma i flickrummet i Sigtuna,där hon väntar på att mamma skriker nu blir det mat..
Vem behöver en egen man, vänner och ett eget liv när mamma Book finns.
Citera
2019-06-20, 13:15
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
nu rustar Anna för midsommar

https://postimg.cc/9rsXnRRc

Nya traditioner? vad har de gjort innan undra man ju då..
Citera
2019-06-20, 13:36
Medlem
Frammes avatar
Nya traditioner gäller för alla utom henne. Hon fortsätter med sina smaklösa bilder och inlägg. Delegera är väl okej, i en väl fungerande familj. Trivseln blir ju bättre när man fått ungarna att fatta det. Det brukar gå ganska snabbt om man pratar och berättar för ungarna, samt förklarar det här med att ge och ta. Struntar man i ungarna, som i detta fall, minns särskilt när snoppviftarn kom in och morsan satt på golvet bland sina kalsonger, ja det är ruggigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in