2019-06-19, 16:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Men Tookan hade ju en live för ett tag sen, vill minnas att det var vid Vs födelsedag när de grillade på baksidan. Och då kom F inkörande på uppfarten glatt vinkandes. Olovlig körning eller fått tillbaka kortet tidigare pga resor i arbetet? 😬
Edit: var tvungen att kolla på insta och japp, den 8 maj kommer F körandes i en liten SUV.
Det kan vara så att hon inte förlorade körkortet på plats, utan fått det indraget av länsstyrelsen och fått lämna in det efter beslut.
Citera
2019-06-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
Ja då har jag sett din fråga till transportstyrelsen i en länk och svaret i en annan länk. Kan jag få se dem i samma länk?

Varsågod. Här är min fråga som är inskickad via formulär på deras hemsida och sedan svaret jag fick.

https://postimg.cc/fJqWc95w
Citera
2019-06-19, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nej jag tror det är V’s gudmor. Geraldine. Kolla bilden. Svartklädd, svart klockarmband 😉
https://postimg.cc/mPtLNWF0

Det var INTE Felicia. Rätt ska vara rätt om den här tråden ska vara av intresse.
Citera
2019-06-19, 17:43
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Men Tookan hade ju en live för ett tag sen, vill minnas att det var vid Vs födelsedag när de grillade på baksidan. Och då kom F inkörande på uppfarten glatt vinkandes. Olovlig körning eller fått tillbaka kortet tidigare pga resor i arbetet? 😬
Edit: var tvungen att kolla på insta och japp, den 8 maj kommer F körandes i en liten SUV.

Hittar inte det på insta nu - är det ett vanligt inlägg eller en sparad story?

Om det förr fanns men nu är borta är det ju ganska talande för att hon sannolikt inte hade rätt att köra vid den tidpunkten...

EDIT - hittade inlägget nu, och det kan nog vara någon annan än Felicia. Jag är dock säker på att jag sett Anna åka med henne i ”tjänstebilen” någon gång i samband med flytten, kanske lite innan. En citroen tror jag att det var? Vit? Låter detta bekant för någon?
Senast redigerad av Clean-Cut-Kid 2019-06-19 kl. 17:46. Anledning: För snabb att posta
Citera
2019-06-19, 17:47
Medlem
Citat:
Och under förra året drabbades jag som kvinna av något som tog hårt på min kropp och rubbade den balansen som jag hittat genom min medverkan i Biggest Loser VIP. Jag kommer inte gå in på vad det var, kanske gör jag det längre fram…eller så blir det något jag väljer att hålla privat även i framtiden🤷🏻‍♀️Det får tiden utvisa.

Om jag inte missminner mig sprang Anna Book, som varit nära att mista livet fem gånger pga bukoperationer, snabbare än ögat till närmsta kirurg som opererade både buk och bröst vilket gjorde att hon direkt efter VIPperiet inte kunde träna på flera veckor (månader?).

Så hon höll inte vikten längre än att hon hann ta några smalbilder hon kan grämas över.

För övrigt påpekar jag igen att hon verkar inspireras väldigt mycket av Carola som också lade ut baddräktsbilder för ett tag sedan.
Citera
2019-06-19, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Stackars Anna

Varför publicerar hon dessa bilder? Hon måste ha ett sjukligt behov av uppmärksamhet.

Titta på armarna!!

Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Nytagna bilder på ljugarAnna. Photoshopade till tusen och konstig framåtböjd ställning på den ena bilden. Så detta skulle alltså vara den ”sanna” Anna i dagsläget. Tillåt mig skratta Hon kan aldrig hålla sig till sanningen...

https://postimg.cc/gallery/2zj6nvpjc/

Rättelse: ingen photoshoppar längre (utom proffsen). Telefonerna har inbyggda filter och funktioner som räcker för att ta bort celluliter och dylikt.
Citera
2019-06-19, 18:28
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nej jag tror det är V’s gudmor. Geraldine. Kolla bilden. Svartklädd, svart klockarmband 😉
https://postimg.cc/mPtLNWF0
Ja fasen det stämmer, my bad. Men jag vill så gärna minnas att hon nån gång stod o gapade om att här kommer Felicia och så körde hon in på uppfarten. Men kanske har drömt. 😬
Citera
2019-06-19, 18:52
Medlem
irrljuss avatar
Nu börjar jag förstå varför Anna inte postat tusen bilder på bilen hon blev "överraskad" med. Såg en gigantisk spricka i rutan på passagerarsidan i senaste ig-flödet och då kan man ju undra hur resten av "pärlan" ser ut...
Citera
2019-06-19, 19:18
Medlem
Rimberts avatar
Hade gärna sett en inspelning av när Toffeln äntligen tog ton. Denna gång mot några oskyldiga fotgängare. Såg det hela live för två dagar sedan.
Jag skrattade så ögonen tårades åt den episoden.
Anna filmade sig själv som vanligt i passagerarsätet och hela toffelepisoden utspelades liksom i periferin och noterades knappt av Anna som bara pratade om sig själv.
Senast redigerad av Rimbert 2019-06-19 kl. 19:28.
Citera
2019-06-19, 20:52
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Hittar inte det på insta nu - är det ett vanligt inlägg eller en sparad story?

Om det förr fanns men nu är borta är det ju ganska talande för att hon sannolikt inte hade rätt att köra vid den tidpunkten...

EDIT - hittade inlägget nu, och det kan nog vara någon annan än Felicia. Jag är dock säker på att jag sett Anna åka med henne i ”tjänstebilen” någon gång i samband med flytten, kanske lite innan. En citroen tror jag att det var? Vit? Låter detta bekant för någon?
Ja, det har jag också sett, en liten vit skåpbil eller liknande med något skrivet på i blått.
Citera
2019-06-19, 21:50
Medlem
nu tackar hon lönneberga chark som skickat varor till henne påstår hon
Citera
2019-06-19, 22:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu tackar hon lönneberga chark som skickat varor till henne påstår hon

Jasså, har de hemkörning till privatpersoner?
Håller människan på att starta upp en catering därute eller varför körs charkuterivaror ut dit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in