2019-07-07, 09:27
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jo men just i Västsverige som Lazy har vistats en hel del ..
Hur vet du det? Via sitt försäljningsjobb? Använder hon narkotika?
Citera
2019-07-07, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Men herregud. Ingen har frågat? Två emojis och Anna går loss och berättar om saker som ingen frågat om.

Nu har ju Anna nästan själv bekräftat att det är hos dem det vart husrannsakan.
Citera
2019-07-07, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Ja, hon är inte smart...
Citera
2019-07-07, 12:16
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Var inte det här innan husrannsakan?

Han tatuerarn som hon går till är ju också (fd?) kriminell. Det är mycket skumt kring Anna just nu.
Citera
2019-07-07, 12:26
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Varför taggar Tunnan alla IG-inlägg med Sigtuna? Där bor hon väl inte?

Jo, i Sigtuna kommun.
Citera
2019-07-07, 13:04
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Han tatuerarn som hon går till är ju också (fd?) kriminell. Det är mycket skumt kring Anna just nu.

Det tror jag minsann att det var.
Citera
2019-07-07, 13:29
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Ärligt talat, finns det något att ens försöka dölja? Hon har själv postat en massa bilder på huset och ser man på bilderna i pressen så är det uppenbart att det rör sig om Casa Stolledanos-Took. Jag är väl mer förvånad att hon inte har lagt upp ett långt försvarstal av sonen där hon beskyller polisen för att ha planterat bevis, men än är det inte måndag antar jag.
Citera
2019-07-07, 13:51
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Jag vet!
Allt detta är mycket noggrant planerat av vår megastjärna. Hon skall bli gangstermorsa och göra en nyinspelning av Boney M:s gamla hit: https://youtu.be/oR6eKmqSEa0

En riktigt bra låt faktiskt.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2019-07-07, 17:01
Medlem
Lindalovers avatar
Nytt på Annas blogg. Istället för att kommentera besöket av farbror blå får julgransmorsan ett lååångt hyllningsinlägg. Lite av dravlet hon skriver...

”Ibland förundras jag över att jag fortfarande står på benen. Får ibland höra att jag är gränslös och för öppen och att jag bara tänker på mig själv i alla lägen och aldrig gör något för min familj, att det är synd om dom för att jag är inte där för dom.

Men du om någon vet att det inte stämmer, du är mitt vittne från ovan precis som du var i livet. Vittne till att min familj är MITT ALLT och att jag alltid försökt mitt bästa och det har Roberto med – för det är precis det man gör när man är förälder.

Du lärde mig att vara öppen, rak och ärlig att äga mitt liv, du lärde mig att vara tolerant, icke dömande, förstående, tålmodig och accepterande mot andra, deras val, läggning, etnicitet, religion och du lärde mig att respektera människor utifrån hur dom var, hur dom uppförde sig och behandlade sin omgivning. Att inte gå på titlar, status, tillgångar, materia och att inte mäta människors värde efter bankbokssaldot. Du lärde mig även att ha integritet och alltid behålla en liten, men ack så viktig privat gräns. Jag har också lärt mig att ge, inte för att jag har så mycket. Utan för att jag vet exakt hur det känns att ha lite. Allt det har jag kommit ihåg, och det ska jag fortsätta med ❤️”
Senast redigerad av Lindalover 2019-07-07 kl. 17:05.
Citera
2019-07-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Nytt på Annas blogg. Istället för att kommentera besöket av farbror blå får julgransmorsan ett lååångt hyllningsinlägg. Lite av dravlet hon skriver...

”Ibland förundras jag över att jag fortfarande står på benen. Får ibland höra att jag är gränslös och för öppen och att jag bara tänker på mig själv i alla lägen och aldrig gör något för min familj, att det är synd om dom för att jag är inte där för dom.

Men du om någon vet att det inte stämmer, du är mitt vittne från ovan precis som du var i livet. Vittne till att min familj är MITT ALLT och att jag alltid försökt mitt bästa och det har Roberto med – för det är precis det man gör när man är förälder.

Du lärde mig att vara öppen, rak och ärlig att äga mitt liv, du lärde mig att vara tolerant, icke dömande, förstående, tålmodig och accepterande mot andra, deras val, läggning, etnicitet, religion och du lärde mig att respektera människor utifrån hur dom var, hur dom uppförde sig och behandlade sin omgivning. Att inte gå på titlar, status, tillgångar, materia och att inte mäta människors värde efter bankbokssaldot. Du lärde mig även att ha integritet och alltid behålla en liten, men ack så viktig privat gräns. Jag har också lärt mig att ge, inte för att jag har så mycket. Utan för att jag vet exakt hur det känns att ha lite. Allt det har jag kommit ihåg, och det ska jag fortsätta med ❤️”

det roliga är ju att allt det hon upprörs över att folk säger sägs ju här på Flashback. Som hon enligt utsago inte läser, hon vet knappt vad det är. Hahhaa... det blir så tragiskt när hon använder sin blogg till att försvara sig genom att sätta på offerkoftan när hon i slutänden hyllar sig själv gång på gång.
Citera
2019-07-07, 17:10
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
det roliga är ju att allt det hon upprörs över att folk säger sägs ju här på Flashback. Som hon enligt utsago inte läser, hon vet knappt vad det är. Hahhaa... det blir så tragiskt när hon använder sin blogg till att försvara sig genom att sätta på offerkoftan när hon i slutänden hyllar sig själv gång på gång.

Precis. Stor komik att hon gör på det viset. Anna är en klippa vad gäller att leverera STOR underhållning
Citera
2019-07-07, 17:15
Medlem
Tokfan är ju Buddha och Jesus i en och samma person!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in