2019-06-18, 17:06
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Inga problem.

Här är min fråga till transportstyrelsen: https://postimg.cc/WFgcx5ZW

Lilltunnan för jämförelse av personnummer: https://www.merinfo.se/person/M%C3%A...91/bur7u-4dxuq
Ja då har jag sett din fråga till transportstyrelsen i en länk och svaret i en annan länk. Kan jag få se dem i samma länk?
Citera
2019-06-18, 17:16
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saengstolpe
On topic: I senaste inlägget på Insta så diskuteras hemlarm och hur fantastiskt trevlig installatören var men hon är enormt noga med att hashtagga allt med typ #nejjaggörintereklamochärinteköptalls men hela känslan är att hon vill ha grejerna gratis. Läste kommentarerna varpå en skrev: "Åhhh... hoppas inte du är hotad på något sätt". Min teori är att Anna inom kort kommer skriva om att hon känner sig otrygg och har ett enormt behov av larm, livvakt, taggtrådsförsedd mur och vakthundar med rabies.

Hemlarm betyder i princip att Securitas eller liknande kommer hem till dig innan polisen.

Låt mig tvivla att Anna Book har problem med att människor bryter sig in i hennes hem för att stjäla... ja, vad ska de stjäla? ABC-singeln?
Citera
2019-06-18, 18:16
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hemlarm betyder i princip att Securitas eller liknande kommer hem till dig innan polisen.

Låt mig tvivla att Anna Book har problem med att människor bryter sig in i hennes hem för att stjäla... ja, vad ska de stjäla? ABC-singeln?
Kanske hennes lösnaglar?
Hur är det förresten med Annas ögonbryn idag?
Har de växt ut?
Allt annat tycks ju växa på henne...
Citera
2019-06-18, 18:46
Medlem
FragaMinSvagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Felicias körkort handlar om Anna.

Enligt tråden har Anna Book påstått att Felicia arbetar och har tjänstebil diskussionen handlar om, har Anna ljugit som vanligt eller har Felicia tjänstebil trotts att hon inte har giltigt körkort? Därför blev det en diskussion om Felicias körkort. Det är inte sannolikt att en person utan körkort har tjänstebil, det är alltså sannolikt att Anna har ljugit som vanligt.

Arbetar Felicia över huvud taget?

Eller är det ytterligare en lögn av Anna?

Om Felicia verkligen arbetar och tjänar pengar då skulle Anna basunera ut det över hela Svea Rike.

Enligt tråden.. Har Anna själv påstått detta någonstans? Att Felicia har tjänstebil?

Enligt tråden har Anna Book haft sex med Filip Hammar.
Citera
2019-06-18, 18:51
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FragaMinSvager
Enligt tråden.. Har Anna själv påstått detta någonstans? Att Felicia har tjänstebil?

Enligt tråden har Anna Book haft sex med Filip Hammar.
Man måste väl ha en tjänst för att få en tjänstebil.
Att mamma Book haft sex med Filip Hammar, förvånar mig inte.
Han har nog förfört en massa dumma fruntimmer med olika löften om en framtid inom mediabranchen.
Senast redigerad av Rimbert 2019-06-18 kl. 18:54.
Citera
2019-06-18, 23:21
Medlem
Nytt på IG.
annatoledanobooks profilbild
annatoledanobook
Verifierat
Har en längre tid funderat och reflekterat väldigt mycket över de två senaste åren. Det är så otroligt mycket som jag är tacksam och väldigt glad för i mitt liv och jag skulle inte vilja vara på någon annan plats just nu. Ändå är det något som gnager inom mig😔 Och jag tror nu att jag kommit på vad det är som gör att jag ibland svajar. Jag har kommit fram till att jag inte längre tänker spela med i spelet kring all vikthets, kroppsfixering och alla idealiseringar om hur man bör se ut och hur kroppar bör vara. Om tre månader fyller jag 49år och jag befinner mig då mitt i livet. Jag är gift och lycklig, jag har fått tre barn och jag har överlevt sjukdomar och elände till förbannelse. 5 ggr har jag till och med varit nära att mista mitt liv i sviterna av mina magbesvär. Men jag är fortfarande här...och jag inser äntligen hur stark jag faktiskt är. Jag inser hur stark min KROPP är! Och det är på tiden att jag börjar älska den på riktigt❤️❤️❤️ Vill du läsa fortsättningen? Då kan du nu göra det på bloggen - där jag även visar fler bilder🙈🙏🏼❤️👙 Direktlänk ligger i min biografi här ovan.
https://www.instagram.com/p/By3VujioZQ7/
Citera
2019-06-19, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
Ja då har jag sett din fråga till transportstyrelsen i en länk och svaret i en annan länk. Kan jag få se dem i samma länk?

Absolut! Jag återkommer så fort jag har tillgång till vanlig dator så jag har tillgång till en större skärm där bägge meddelanden syns tydligt.

Om du har bråttom så rekommenderar jag dig att kontakta transportstyrelsen själv och begära ut uppgifterna.
Citera
2019-06-19, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Nytt på IG.
annatoledanobook
Verifierat
Har en längre tid funderat och reflekterat väldigt mycket över de två senaste åren. Det är så otroligt mycket som jag är tacksam och väldigt glad för i mitt liv och jag skulle inte vilja vara på någon annan plats just nu. Ändå är det något som gnager inom mig😔 Och jag tror nu att jag kommit på vad det är som gör att jag ibland svajar. Jag har kommit fram till att jag inte längre tänker spela med i spelet kring all vikthets, kroppsfixering och alla idealiseringar om hur man bör se ut och hur kroppar bör vara. Om tre månader fyller jag 49år och jag befinner mig då mitt i livet. Jag är gift och lycklig, jag har fått tre barn och jag har överlevt sjukdomar och elände till förbannelse. 5 ggr har jag till och med varit nära att mista mitt liv i sviterna av mina magbesvär. Men jag är fortfarande här...och jag inser äntligen hur stark jag faktiskt är. Jag inser hur stark min KROPP är! Och det är på tiden att jag börjar älska den på riktigt❤️❤️❤️ Vill du läsa fortsättningen? Då kan du nu göra det på bloggen - där jag även visar fler bilder🙈🙏🏼❤️👙 Direktlänk ligger i min biografi här ovan.

Låter ju jättebra MEN efter BL vip så skulle det läggas ut foton och allt möjligt ideligen på sig själv och det var så märkvärdigt upplevde jag, då tyckte jag att hon var väldigt utseendefixerad, kaxig, och det var väl så hon kallade någon för tjock/fet etc. Som vanligt en massa JAG i bloggen. Offerkoftan är stor som vanligt.
Citera
2019-06-19, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Låter ju jättebra MEN efter BL vip så skulle det läggas ut foton och allt möjligt ideligen på sig själv och det var så märkvärdigt upplevde jag, då tyckte jag att hon var väldigt utseendefixerad, kaxig, och det var väl så hon kallade någon för tjock/fet etc. Som vanligt en massa JAG i bloggen. Offerkoftan är stor som vanligt.

Hon satt i TV och berättade hur hon hade lurat sig själv men nu hade hon de rätta verktygen och det skulle inte ske igen att hon skulle bli överviktig, och det var inte bara 1gång hon sa detta utan det skedde x flera och nu är det annan ton som säger annat och precis som du skrev offerkoftan är på. Det har inte varit en fullkroppsbild på henne som är tag nu den senaste tiden endast korrigerade ansiktsbilder, och står man för det man säger så visar man väl sig oavsett då hon nu kommit till en ny insikt ( för 100gången )
Citera
2019-06-19, 07:06
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipilamu
Lazy F tog körkort för exakt åtta år sedan. Men det hände något 29 den april i år så hon har fått det återkallat i fem månader. Hon kan återfå det tidigast i oktober.
Hon kanske var tung på högerfoten. Bra tajming när hon precis flyttat ut i spenaten med nästan obefintlig kollektivtrafik. Ganska typiskt La Familia att klanta till det så.

Detta fick jag fram via en bekant på körkortsregistret. Orsaken till återkallelse än vet jag inte så det är en kvalificerad gissning.

Men Tookan hade ju en live för ett tag sen, vill minnas att det var vid Vs födelsedag när de grillade på baksidan. Och då kom F inkörande på uppfarten glatt vinkandes. Olovlig körning eller fått tillbaka kortet tidigare pga resor i arbetet? 😬
Edit: var tvungen att kolla på insta och japp, den 8 maj kommer F körandes i en liten SUV.
Senast redigerad av wewereonabreak 2019-06-19 kl. 07:10.
Citera
2019-06-19, 07:16
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon satt i TV och berättade hur hon hade lurat sig själv men nu hade hon de rätta verktygen och det skulle inte ske igen att hon skulle bli överviktig, och det var inte bara 1gång hon sa detta utan det skedde x flera och nu är det annan ton som säger annat och precis som du skrev offerkoftan är på. Det har inte varit en fullkroppsbild på henne som är tag nu den senaste tiden endast korrigerade ansiktsbilder, och står man för det man säger så visar man väl sig oavsett då hon nu kommit till en ny insikt ( för 100gången )

Nytagna bilder på ljugarAnna. Photoshopade till tusen och konstig framåtböjd ställning på den ena bilden. Så detta skulle alltså vara den ”sanna” Anna i dagsläget. Tillåt mig skratta Hon kan aldrig hålla sig till sanningen...

https://postimg.cc/gallery/2zj6nvpjc/
Citera
2019-06-19, 07:17
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Nytt på IG.
annatoledanobook
Verifierat

Hon skriver så för att kunna äta räkmackor och mjukglass själv, utan att behöva göda stackars Vanessa som förevändning för att få äta. Det är andra gången jag ser Vanessa med en stor mjukglass som Anna köpt åt henne, fast det egentligen handlar om att Anna själv vill äta den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in