Citat:
Ursprungligen postat av
Gabriel Knight
Har ni diskuterat klart gällande maten nu?
Hur är det nu med dubbningsjobbet? Var hon bara förbi en sväng i dubbningsstudion och sa hej eller dubbar hon någon film? Tidigare för någon vecka sedan stod det ett tack till de i dubbstudion om jag inte missminner mig och det är därför jag undrar om hon dubbar en film.
Så länge folk envisas med att svara micro så länge kan man tjata ihjäl sig om samma sak. Kolla i andra trådar. Det är ju ingen tillfällighet att människan har 69.000 postningar runt om.
Nåja,
jag såg i morse i bladet att Pernilla Wahlgren sätter upp en ny show nästa år. Hon bekostar ju sitt själv och då funderar jag på varför inte Märstakubiken försökt sig på att göra detsamma nu när hon verkar ha en sjö med pengar att ösa ur.
Pernilla gjorde ju Kort, glad och tacksam tillsammans med sina vänner. För MärstaAnnas del kanske det faller på att hon faktiskt inte kan få ihop ett gäng vänner att turnera med. Det skulle väl bli Kin (som är gift med drAlban) och kusinsystern så det verkar lite tunt.
Hon kanske har satsat sina slantar på de två flickorna som driver studion som hon är i och spelar in lite ibland. Kanske tänker hon försöka att ta sig tillbaka till artistlivet den vägen och det är ju bra att hon åtminstone försöker. Dock känns det som om vad hon än tar sig för så jobbar hon i en väldig uppförsbacke.
Och du micro, du behöver inte kommentera mina inlägg för jag tänker aldrig svara dig och har heller inget intresse av dina åsikter. Jag är den förste att beklaga att ignorerafunktionen försvann.