2018-12-17, 09:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Anna är nog stressad, att ha sålt och ingen ny bostad ordnad. Men hon kommer säkert under sommaren bo i Spanien casa hit och dit. Så till hösten blir det lgh eftersom hon inte har tid för hus.

Men kan de verkligen vänta så länge med att flytta? Vill inte köparen flytta in snart? Kanske är det deras bostadsförening som har köpt tillbaka den och då kan köparen förstås vänta för att sedan renovera och sälja den vidare?
Citera
2018-12-17, 09:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ha Ha Ha nu har Tant Fyrkant kollat flashback igen
Plötsligt bloggar Lazy F efter en månads uppehåll.
Bortförklaringarna (SÅ lik sin ljugröv till mamma) är att förutom att hon har ADH och anemi så lider hon tydligen också av psykisk ohälsa (speciellt ångest).
Jag undrar över Tant Fyrkants lovord över sina lyckade barn.
En kort sammanfattning:
Felicia - En snart 30-årig dotter som bor hemma, med multipla (egna) diagnoser. Tveksamt om hon ens jobbar - livet verkar bestå av att posta photoshoppade bilder av sig själv.
Antonio - en (troligtvis) litet efterbliven liten pojk som tidigt hamnat i socialens register. Kulmen kom för något år sedan med en våldtäktsdom plus en dom för att han blottat sig för unga tjejer 🤢
Vanessa - mobbad i skolan, verkar vara familjens ryggrad.. men tror inte hon egentligen skulle behöva axla den bördan. Hon verkar inte ha överdrivet många kompisar utan tillbringar väldigt mycket tid med ”mamsen”.
Roberto...... ja jisses... jag avstår från den beskrivningen. Jag hoppas att han är litet lagom småkorkad och alldeles lagom k-t. Då är han säkert väldigt lycklig med sin fru

Förstår att ni tycker om att raljera över Anna, men lämna hennes barn utanför. Har flickan psykisk ohälsa så blir det väldigt tungt att läsa hur ni skriver. Tänk på att barnens kompisar naturligtvis läser här !!

Om ni inte har någon medkänala med Anna så låt hennes barn vara i fred.
Citera
2018-12-17, 09:21
Medlem
Tagelapas avatar
Jag sätter min högra lilltå på att Stolledano.Took-familjen kommer att flytta till Vagnhärad eller någon valfri håla åt Strängnäshållet. Eller kanske Södertälje.
Det blir intressant att se var den exklusiva världsartisten hamnar.

Fan, hon borde tagit mer än 500 spänn och en familjepizza när hon uppträtt på landets alla Harryshak.
Tittar hon på Lena PH, Perelli och Pernilla W så är det damer som har dragit ihop rejäla högar med pengar och köpt sig fina hus både hemma här och utomlands.
Så kan det gå när man kan förhandla sig till bra gage.
Citera
2018-12-17, 09:24
Medlem
Tagelapas avatar
Det är lite stressigt nu.

Först är det regeringskrisen, Svenska Akademien är på dekis, den gamla knarktarzan Persbrant ska läsa Nyårsklockor och så har vi Anna Book som i sig är en enmanskatastrof.

Fan....Sverige går åt helvete
Citera
2018-12-17, 10:40
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Fan, hon borde tagit mer än 500 spänn och en familjepizza när hon uppträtt på landets alla Harryshak.
Tittar hon på Lena PH, Perelli och Pernilla W så är det damer som har dragit ihop rejäla högar med pengar och köpt sig fina hus både hemma här och utomlands.
Så kan det gå när man kan förhandla sig till bra gage.

Jag håller med, hon borde haft en bättre manager. Hon är ju artist, konstnärssjäl och ingen revisor. Hennes kall är att underhålla, tänker på Elvis Presley som också hade en usel manager, han tog oavkortat 50% av alla inkomster under alla år samt vägrade låta Elvis turnera utanför USA då colonel Parker egentligen var holländare och inte kommit in i USA igen.

Någon som vet om det är lika med hennes manager? Kanske därför hon aldrig turnerat internationellt?
Citera
2018-12-17, 11:33
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Förstår att ni tycker om att raljera över Anna, men lämna hennes barn utanför. Har flickan psykisk ohälsa så blir det väldigt tungt att läsa hur ni skriver. Tänk på att barnens kompisar naturligtvis läser här !!

Flickan (30 år?!) har själv berättat vitt och brett på sina sociala kanaler om alla sina diagnoser så det är ingen hemlighet
Citera
2018-12-17, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock

Lite svårt att inte skriva om hennes barn eftersom de bloggar och vill bli världskända som sin mamma. Bara titta på trasan Felicia som ställer upp i skitprogram och Antonio som har gjort sig ett namn även här i Kallhäll med sitt knarkande. Jag har inte skrivit så mycket om honom och knark. Men han fixar och säljer knark och troligtvis är det därför som han flashar med märkeskläder. Finns det fler föräldrar här i tråden från Solna/Sundbyberg/Jakobsberg/Järvafältet med omnejd så vet ni samma som jag.

Att Anna flyttar har nog mer med att göra att sonen hamnat i helt fel sällskap. Jag har verkligen hållit inne med mycket om hennes son just av respekt för barnen. Det finns mycket som inte kommit fram. Varför tror ni Anna slutade vara på sociala medier ett tag? Sonen Antonio med sin knarkhanterande hade gett Anna problem så hon fick gå lite under jorden.
Senast redigerad av Darrar 2018-12-17 kl. 11:43.
Citera
2018-12-17, 11:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Lite svårt att inte skriva om hennes barn eftersom de bloggar och vill bli världskända som sin mamma. Bara titta på trasan Felicia som ställer upp i skitprogram och Antonio som har gjort sig ett namn även här i Kallhäll med sitt knarkande. Jag har inte skrivit så mycket om honom och knark. Men han fixar och säljer knark och troligtvis är det därför som han flashar med märkeskläder. Finns det fler föräldrar här i tråden från Solna/Sundbyberg/Jakobsberg/Järvafältet med omnejd så vet ni samma som jag.

Att Anna flyttar har nog mer med att göra att sonen hamnat i helt fel sällskap. Jag har verkligen hållit inne med mycket om hennes son just av respekt för barnen. Det finns mycket som inte kommit fram. Varför tror ni Anna slutade vara på sociala medier ett tag? Sonen Antonio med sin knarkhanterande hade gett Anna problem så hon fick gå lite under jorden.

Oj, det är verkligen så illa? Är det därför han verkar ha flytt stan och studerar till snickare/bygglinjen någon annanstans?
Citera
2018-12-17, 12:06
Medlem
Kanske inte så konstigt att Vanessa inte har så många kompisar längre. Hon är ju väldigt utfryst bland vännerna i Solna eftersom hennes tjejkompisars föräldrar inte vill ha sina döttrar i närheten av Antonio. Nästa gång det göra husrannsakningar hos Anna så är det inte vanliga polisen utan insatsstyrkan, bara en tidsfrågan innan vapen blir inblandat om Antonio inte redan sysslar med vapen också.

Hon kan aldrig syssla med någon egen tv serie, vad skulle kamerateamet göra? Springa och filma knarkhandel?
Citera
2018-12-17, 12:12
Medlem
Photoshoppeds avatar
När Anna blir konfronterad i kommentarer på bloggen om att sonen sagt att svärfar äger lägenheten i Spanien, så drar hon sig inte för att påstå att hennes son ljög angående detta. Hur kan man skriva på nätet att ens barn ljuger bara för att rädda sitt eget ansikte? Det här tar nog priset i att vara en usel förälder. Inte undra på att det går snett för kidsen.

"Och nej vi har inget hus i Spanien. Det är en lägenhet, den är vår och vi hyr inte ut den till nån och har aldrig ens lånat ut den till någon vi känner. Utav en enda enkel andledning, det är vårt andra hem.
Min svärfar kommer jag INTE diskutera!!! Och det är mina barns farfar, så var vänlig och respektera det.
Däremot kanske du kan förstå att det kan vara lite svårt för en ung människa, som vet att han egentligen inte ska prata om privata saker på sociala medier, som inte angår en människa som dig till exempel. Och då blir det att man svarar lite luddigt och dra till med någonting som ska få slut på alla respektlöst nyfikna frågor. Är det rätt? Nej verkligen inte – men det är inte sant det han sagt om just det.
Så jo, i detta fall så har faktiskt Antonio ljugit. Men avsikten har inte varit att vara ondskefull eller avslöja sina föräldrar som lögnare. Vi VET ALLT om VÅR familj, vad som finns eller inte. Och vårt angår ingen, inte dig och inte någon annan heller.
Hoppas du nu tyckte att mitt svar var trevligt och att du nöjer dig med sanningen du just fått ordentligt förklarad för dig!!!
Kommer inte kommentera dig eller någon annan om detta fortsättningsvis. Vi tar hand om vårt 😊 och föreslår att du och andra gör detsamma. Varför oroa sig så mycket för vad som är vårt eller inte. Jag oroar mig inte för ditt eller någon annans, det skulle fan vara sjukt – med all min respekt! GAL."
Citera
2018-12-17, 12:31
Medlem
Jag ska berätta sanningen om Anna Book och varför hon slutade med sociala medier och varför dom flyttar och varför hon drog till Spanien.

Antonio blev åtalad för stöld i somras. Han svarade på appen spock där en ung kille skulle sälja sin jacka. Först ville Antonio få killen in i en gränd för att prova jackan. Troligtvis hade han sitt lilla gäng där. När pojken vägrade så gick de och pojken vägrade låta Antonio prova jackan och ville inte sälja jackan, så Antonio ryckte väskan med jackan från pojken.

Detta polisanmäldes B6126-18 Attunda Tingsrätt, ärendet flyttades över till Stockholms tingsrätt och Anna har sedan dess trakasserar pojken och dennes föräldrar. Rättegången var 15 oktober. Antonio dömdes till ungdomsvård och skadestånd. Anna och Roberto överklagade Antonios dom och domen ligger nu i Svea Hovrätt 9937-18

Jag vet också att Antonio under sommaren och hösten med sitt lilla gäng figurerat kring ett känt gång med grovt våldskapital och stor knarkhandel.

Jag tror Anna har riktigt stora problem nu. Bara väntar på skottlossning i Solna.

När Malou på TV4 och Stoppa pressarna och Expressens Oxblod skriver om Anna så medverkar man till att försköna en grovt kriminell familj.

Det är stölder, våldtäkt och hot. Bara ett axplock av familjen och denna familj skyddar media. Dr Åsa och hennes man hängde man ut utan problem för ett nerbränt hus. Anna Book och hennes familj har skadat så många familjer, barn och vuxna.

Att Roberto kan arbeta som vakt är otroligt, ingen bakgrundscheck från arbetsgivaren.
Senast redigerad av Darrar 2018-12-17 kl. 13:14.
Citera
2018-12-17, 13:24
Citat:
Jag ska berätta sanningen om Anna Book och varför hon slutade med sociala medier och varför dom flyttar och varför hon drog till Spanien.

Antonio blev åtalad för stöld i somras. Han svarade på appen spock där en ung kille skulle sälja sin jacka. Först ville Antonio få killen in i en gränd för att prova jackan. Troligtvis hade han sitt lilla gäng där. När pojken vägrade så gick de och pojken vägrade låta Antonio prova jackan och ville inte sälja jackan, så Antonio ryckte väskan med jackan från pojken.

Detta polisanmäldes B6126-18 Attunda Tingsrätt, ärendet flyttades över till Stockholms tingsrätt och Anna har sedan dess trakasserar pojken och dennes föräldrar. Rättegången var 15 oktober. Antonio dömdes till ungdomsvård och skadestånd. Anna och Roberto överklagade Antonios dom och domen ligger nu i Svea Hovrätt 9937-18

Jag vet också att Antonio under sommaren och hösten med sitt lilla gäng figurerat kring ett känt gång med grovt våldskapital och stor knarkhandel.

Jag tror Anna har riktigt stora problem nu. Bara väntar på skottlossning i Solna.

När Malou på TV4 och Stoppa pressarna och Expressens Oxblod skriver om Anna så medverkar man till att försköna en grovt kriminell familj.

Det är stölder, våldtäkt och hot. Bara ett axplock av familjen och denna familj skyddar media. Dr Åsa och hennes man hängde man ut utan problem för ett nerbränt hus. Anna Book och hennes familj har skadat så många familjer, barn och vuxna.

Att Roberto kan arbeta som vakt är otroligt, ingen bakgrundscheck från arbetsgivaren.

Bakgrundscheck är nog gjord men Roberto har jobbat i många år och det var inga problem med A när han började. Anställningsskyddet i Sverige är oerhört starkt och man kan inte avskeda någon pga vad dennes barn gör, däremot så sätts han mer sällan på hög-status jobb. Han brukar väl mest hänga i butiker som väktare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in