2019-06-19, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Nytagna bilder på ljugarAnna. Photoshopade till tusen och konstig framåtböjd ställning på den ena bilden. Så detta skulle alltså vara den ”sanna” Anna i dagsläget. Tillåt mig skratta Hon kan aldrig hålla sig till sanningen...

https://postimg.cc/gallery/2zj6nvpjc/

Hon är helt galen med sina lögner. Syns ju så tydligt att hon manipulerat bilderna. Här är ”det långa” inlägget från bloggen. En dåres försvarstal:

”NU SÄTTER JAG STOPP 😔
Inlägg av: Anna Book Toledano Datum: 18 juni, 2019 Kategori: Okategoriserade
Har en längre tid funderat och reflekterat väldigt mycket över de två senaste åren. Det är så otroligt mycket som jag är tacksam och väldigt glad för i mitt liv och jag skulle inte vilja vara på någon annan plats just nu.

Senast redigerad av Sallander 2019-06-19 kl. 08:30.
Citera
2019-06-19, 07:38
Medlem
Citat:
Nytagna bilder på ljugarAnna. Photoshopade till tusen och konstig framåtböjd ställning på den ena bilden. Så detta skulle alltså vara den ”sanna” Anna i dagsläget. Tillåt mig skratta Hon kan aldrig hålla sig till sanningen...

.....och trycka in midjan med händerna som vanligt! Så äkta!
Väldigt viktigt att poängtera att hon vann BL VIP, och med god marginal dessutom.
Citera
2019-06-19, 08:05
Medlem
Citat:

varför bara bilder bakifrån? Och som du säger detta framåtlutande? trodde hon roberto stod bakom?
Citera
2019-06-19, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon satt i TV och berättade hur hon hade lurat sig själv men nu hade hon de rätta verktygen och det skulle inte ske igen att hon skulle bli överviktig, och det var inte bara 1gång hon sa detta utan det skedde x flera och nu är det annan ton som säger annat och precis som du skrev offerkoftan är på. Det har inte varit en fullkroppsbild på henne som är tag nu den senaste tiden endast korrigerade ansiktsbilder, och står man för det man säger så visar man väl sig oavsett då hon nu kommit till en ny insikt ( för 100gången )

Ja och efter BL vip var der helkroppsbilder dagarna i ända, sidled, framifrån, bakifrån, i trosor och bh eller vad det var...mår illa för då var det annat ljud i källan minsann. Kanske är det bara jag som upplevde att på den tiden var hon jäkligt kaxig och minsann så skulle hon aldrig gå upp igen.
Citera
2019-06-19, 08:20
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Vad i helvete...

Anna, du är fet. Du har ingen "big booty", du är bara överviktig och tjock.
Citera
2019-06-19, 08:43
Medlem
rosde mig att medans bussen tar mig till jobbet läsa bloggen en gång till, räknade till att orden JAG, MIG och MITT skrivs 107 ggr i inlägget.
En annan sak, det var ju inte så jättelänge sedan som hon hade ett snyftinlägg liknande detta heller.
Nu ska vi vara nyfikna på vaaaad är det som hänt senast då som gjort att hon gått upp.
Citera
2019-06-19, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Men Tookan hade ju en live för ett tag sen, vill minnas att det var vid Vs födelsedag när de grillade på baksidan. Och då kom F inkörande på uppfarten glatt vinkandes. Olovlig körning eller fått tillbaka kortet tidigare pga resor i arbetet? 😬
Edit: var tvungen att kolla på insta och japp, den 8 maj kommer F körandes i en liten SUV.

Är det verkligen F? Tycker inte det ser ut som det.
Citera
2019-06-19, 09:49
Medlem
Citat:
Hon satt i TV och berättade hur hon hade lurat sig själv men nu hade hon de rätta verktygen och det skulle inte ske igen att hon skulle bli överviktig, och det var inte bara 1gång hon sa detta utan det skedde x flera och nu är det annan ton som säger annat och precis som du skrev offerkoftan är på. Det har inte varit en fullkroppsbild på henne som är tag nu den senaste tiden endast korrigerade ansiktsbilder, och står man för det man säger så visar man väl sig oavsett då hon nu kommit till en ny insikt ( för 100gången )

Jag är faktiskt imponerad över att hon lyckats gå upp så mycket i vikt på så kort tid. Vanessa håller sig dock smärt, kanske Tunnan äter hennes portion också?
Citera
2019-06-19, 10:51
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Jag är faktiskt imponerad över att hon lyckats gå upp så mycket i vikt på så kort tid. Vanessa håller sig dock smärt, kanske Tunnan äter hennes portion också?

Njae, Anna har inte gått upp speciellt mycket på kort tid - denna bild postade Felicia för ett år sedan:

https://www.instagram.com/p/BjR2h0xlft0/

Anna drar in ungefär ALLT i den bilden. Sanningen är snarare att Anna har försökt att visa bilder där ingen kan se att hon har gått upp i vikt tills det blev så tydligt att ingen kan förneka hennes viktuppgång.
Citera
2019-06-19, 11:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Anna sitter ju fortfarande och lurar sig själv med ursäkter, som hon numera
vill hålla hemliga..Anna kan aldrig ändra på sig, hon har varit mullig sedan tonåren.
Anna har samma kroppskonstitution som sin mamma och har ärvt mammans
faiblesse för att äta och slappa.Hon fick uppleva en kort stund av lycka som smal,
nu försöker hon inbilla sig själv att hon egentligen inte vill vara smal...jo, men visst serru..

Bloggtexter är en enda lång rappakalja av me, myself and I plus en massa ältande
tycka synd om mig själv text och i sedvanlig anda så dyker kärringfanklubben upp
med beröm, de tanterna har väl en gemensam IQ som når upp till EN normalbegåvad
person.
Citera
2019-06-19, 14:28
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Är det verkligen F? Tycker inte det ser ut som det.

Nej jag tror det är V’s gudmor. Geraldine. Kolla bilden. Svartklädd, svart klockarmband 😉
https://postimg.cc/mPtLNWF0
Citera
2019-06-19, 15:28
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna sitter ju fortfarande och lurar sig själv med ursäkter, som hon numera
vill hålla hemliga..Anna kan aldrig ändra på sig, hon har varit mullig sedan tonåren.
Anna har samma kroppskonstitution som sin mamma och har ärvt mammans
faiblesse för att äta och slappa.Hon fick uppleva en kort stund av lycka som smal,
nu försöker hon inbilla sig själv att hon egentligen inte vill vara smal...jo, men visst serru..

Bloggtexter är en enda lång rappakalja av me, myself and I plus en massa ältande
tycka synd om mig själv text och i sedvanlig anda så dyker kärringfanklubben upp
med beröm, de tanterna har väl en gemensam IQ som når upp till EN normalbegåvad
person.

Jag är ledig idag och har roat mig med att leka detektiv.
Märsta-Morsans blogginlägg brukar få mellan 5-10 kommentarer i snitt ( dubbelt så många reggas eftersom hon svarar i stort sett på alla).
IG inlägget (med kroppsbilden) las upp mellan kl 22-23 i går kväll, (blogginlägget strax innan).
Från 22.41 till 02.47 fick det inlägget TOLV kommentarer med ca 15 minuters mellanrum. Sen började det om tidigt i morse.
Alla med samma uttryck, meningsbyggnad och ordval som Märsta-Morsan använder (och givetvis anonyma).

Visst är det litet märkligt att bloggläsarna som ALDRIG någonsin skrivit kommentarer under nattetid plötsligt vaknat till efter 23.00 i går kväll och fullständigt bombar bloggen med positiva kommentarer halva natten?
Jag tror inte att ljugröven insåg, när hon kommenterade sitt eget inlägg, att kommentarerna tidloggas

... och du Anna ... jag har tagit skärmdumpar av allt så att radera är ingen idé.

Jag funderar faktiskt på att kontakta ”Allt för föräldrar” och be dem kolla IP-numren på kommentarerna på det här inlägget.
Det måste finnas någon gräns för hur mycket man får ljuga!!
Senast redigerad av Boopidoo 2019-06-19 kl. 15:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in