2019-06-17, 14:11
Medlem
stardust74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaJo
Och nu på liven... hon gnuggar ögonen så filtret placerar ögonfransarna på fingrarna 😂😂

Det ser helt sjukt kul ut med det där filtret, ögonfransarna skuttar runt då och då när hon rör på huvudet eller flyttar telefonen.

Herr Toledano kör bilen och drar lite ordvitsar, han undrar om det finns ett Nersala eftersom det finns ett Uppsala eller om det finns fotjagare eftersom det finns handjagare, Anna pratar bebisspråk och gnolar lite på nån random låt, sen kommenterar hon lite bittert att hon fick inte alls skämta om att barnen var uppe i röven "Näh det fick Anna Book inte säga" säger hon.
Citera
2019-06-17, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stardust74
Det ser helt sjukt kul ut med det där filtret, ögonfransarna skuttar runt då och då när hon rör på huvudet eller flyttar telefonen.

Herr Toledano kör bilen och drar lite ordvitsar, han undrar om det finns ett Nersala eftersom det finns ett Uppsala eller om det finns fotjagare eftersom det finns handjagare, Anna pratar bebisspråk och gnolar lite på nån random låt, sen kommenterar hon lite bittert att hon fick inte alls skämta om att barnen var uppe i röven "Näh det fick Anna Book inte säga" säger hon.

ja det ser ut som hon plockar av ögonfransarna

https://postimg.cc/y3m79RRW
Citera
2019-06-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Citat:
Ursprungligen postat av JaJo
Och nu på liven... hon gnuggar ögonen så filtret placerar ögonfransarna på fingrarna 😂😂

Robertos komiska ådra samt de otäcka ögonfransarna fångades på film (7.30 min lång, ögonfransarna i slutet, skämten rakt igenom. Notera att hon inte uppfattade skämtet om att han har en fjälla):
https://minfil.com/A785Bcv4n6/45ED9B...EEEE1B422E_MOV
Citera
2019-06-17, 15:12
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Då har det kommit mer sen jag läste för då stod det bär, typ fläderbärssaft efter en underbar dusch.
Hon har väl råkat skriva fel andra gången bara.

Precis, Anna har råkat skriva fel. Den numera så omskrivna saften är även omnämnd på bloggen, med bilder...

” Av en annan kvinna köpte jag en flaska hemgjord Fläderbärs Saft och den var 👌🏽⭐️ smaken var fantastisk och innehöll verkligen inte onödigt mycket socker ( plus för det! ) utan man kände verkligen smaken av fläderbären.”

https://postimg.cc/gallery/f4gtc98o/

Så kan vi släppa fläderbärssaften nu?
Citera
2019-06-17, 15:49
Medlem
Rimberts avatar
Citat:

De båda tar snillen spekulerar till en ny nivå.
Vet att Anna aldrig gick ur grundskolan, men hur är det med Roberto egentligen?
Han verkar ju sakna en del i fråga om bildning också...

"Herr Toledano kör bilen och drar lite ordvitsar, han undrar om det finns ett Nersala eftersom det finns ett Uppsala eller om det finns fotjagare eftersom det finns handjagare."
Senast redigerad av Rimbert 2019-06-17 kl. 15:51.
Citera
2019-06-17, 15:49
Medlem
SamuraiBennys avatar
Min kritiska recension av senaste liven.

Verkade först att hon inte fattade "skämtet" med fotjagare... Skulle inte förvånat mig, jag kan med stående fot komma på en bättre, när polisen stoppar en bankrånare, blir han en rånbankare då?

"Här i MÄRSTA så ligger det ett stall och en golfbana... Det där känns allt lite placé!"... alltså välplacerat?

Vanessa kameraskygg efter hon ser vilket filter Anna använder... hon litar nog inte på Tunnans filteregenskaper...

"Snygga Alletano Book"... hon bara var tvungen att säga det två gånger plus tvinga svaggubben att instämma.

Den där värdfamiljen till Vanessa kommer känna att det är helt klart ovärt. Mark my words!

"Nersala"... när Tunnan är trött på och skjuter ned dina dåliga skämt... DÅ är det illa.

Fingrarna på blockeringsknappen much? Hon råkar blockera någon. Sedan klagar hon på att hon är för kort för säkerhetsbälte, finns väl barnstolar? Gubbfan kan säkert köpa fyra och svetsa ihop så det blir ergonomiskt åt Bookbaken.

Triangeldrama? Took gillar inte Halmis skämt, Vanessa hatar Tooskans bäbisspråk. Married With Children vibbar fast med riktig skämskudde.

Mottagsläppar bekräftade vad jag länge misstänkt, Halmpyntet har inte alla vargar i skogen, en hel drös verkar vara ute på vift.

Det var min första (och förmodligen sista) live-klipp med Anna jag orkat tröskla igenom.
Citera
2019-06-17, 16:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lussaan
Va? Men, körde hon inte bil i en av hennes storys här om dagen? Ett inlägg där man såg att nån filmade och det sista som swishade förbi var att även Felicia satt med telefonen?
Nån kommenterade ang. det ⬆️🤔

Men kan det inte vara så att hon har haft körkort men missat att förnya det?
Det stod ju att hon inte har ett GILTIGT körkort, inte att hon inte innehar körkort vilket det brukar stå när man aldrig haft något.

Det kan ju vara så tokigt att hon har missat att förnya körkortet och tror därför att det fortfarande är giltigt och så åker hon iväg ovetandes med bilen som här om dagen.

Förhoppningsvis är föräldrarnas körkort förnyade och giltiga så det inte blir lika tokigt igen.
Citera
2019-06-17, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det stod ju att hon inte har ett GILTIGT körkort, inte att hon inte innehar körkort vilket det brukar stå när man aldrig haft något.

Det kan ju vara så tokigt att hon har missat att förnya körkortet och tror därför att det fortfarande är giltigt och så åker hon iväg ovetandes med bilen som här om dagen.

Förhoppningsvis är föräldrarnas körkort förnyade och giltiga så det inte blir lika tokigt igen.

Jag har inte sett klippet själv så jag undrar därför, framgår det tydligt att det är hon som kör? Ser man henne verkligen sitta vid ratten liksom?
Citera
2019-06-17, 17:28
Medlem
Citat:

Vad fet hon har blivit. Tror att den där hetsbantningen blev till mer skada än nytta. Kanske det var därför hon inta hoppade upp på scenen i år när vinnaren korades i BL.
Citera
2019-06-17, 18:09
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Robertos komiska ådra samt de otäcka ögonfransarna fångades på film (7.30 min lång, ögonfransarna i slutet, skämten rakt igenom. Notera att hon inte uppfattade skämtet om att han har en fjälla):
https://minfil.com/A785Bcv4n6/45ED9B...EEEE1B422E_MOV

Vad är Anna påverkad av?
Ingen nykter människa uppför sig på detta vis.
Citera
2019-06-17, 18:18
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Även om hon har glömt att förnya själva "lappen" så har hon behörigheten kvar under lång tid.
Jag tror inte att Annas dotter skulle klara av att ta körkort för personbil.
Samma sak gäller sonen, han kommer inte att klara teorin.
Senast redigerad av trottwell 2019-06-17 kl. 18:31.
Citera
2019-06-17, 18:59
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Gäller inte körkort i tio år? Isf kan det inte vara dags att förnya det än, Lazy F är väl inte fyllda 28?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in