2019-06-05, 01:20
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Får säga att det lite absurt hur ett specifikt namn (inte mitt - en viss Malin) kommer upp i att jag ska kunna signera. Nåväl, jag anser att Facebook och relaterade sajter är ondska så tack, men nej tack.
Förklaringen är väl att hon är den som startat namninsamlingen.
21 stycken (under snart två år) som inte vill se Tookan uppmärksammas i massmedia/på TV (förutom här på FB då ) - inte illa.
Citera
2019-06-05, 05:22
Medlem
nytt på instagram, idag fyller visst Roberto år

https://postimg.cc/BjCdZJJ7
Citera
2019-06-05, 06:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

"Förberedelserna är igång för morgondagen som blir speciell för hela familjen + att min älskade man fyller år 🌸🇸🇪🌸🇪🇸🌸 Och vi är såååå glada att vardagsrums möblerna kom igår👏🏽👏🏽👏🏽 Sjukt bra leveranser av @semobler som jobbar alla dagar i veckan och till och med levererar på helger och röda dagar ⭐️ Nu känns det mer och mer som ett hem när basen är på plats, nu kan man bara långsamt bygga på 😊 Snart kommer lite gardiner upp i några rum och det kommer ge ännu lite mer värme till rummen. Vi tog rätt beslut att sälja av alla gamla möbler och ge bort en hel del med - ut med det gamla och in med det nya. Fler bilder kommer upp på bloggen snart 😉"

Oj, jobbar alla dagar i veckan (7) sen jobbar dom helger och röda dagar också och igår måste väl ha varit måndag? Jag måste gå ner till ICA och ge dom lite cred.

En soffa skymtar bakom en random vas med något ogräs.
Kommentarerna bara måste vara Anna själv som skriver.

"Älskar soffan 👏👏👏😊❤️ SÅ fint! Nyfiken på resten😊."

"Jösses vad du har hunnit med mycket, Bra jobbat! Jag skäms... Flyttade för 5 månader sedan och har fortfarande ouppackade kartonger 🙈🙊"

"Jag älskar vasen😍"
Citera
2019-06-05, 08:08
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
"Förberedelserna är igång för morgondagen som blir speciell för hela familjen + att min älskade man fyller år 🌸🇸🇪🌸🇪🇸🌸 Och vi är såååå glada att vardagsrums möblerna kom igår👏🏽👏🏽👏🏽 Sjukt bra leveranser av @semobler som jobbar alla dagar i veckan och till och med levererar på helger och röda dagar ⭐️ Nu känns det mer och mer som ett hem när basen är på plats, nu kan man bara långsamt bygga på 😊 Snart kommer lite gardiner upp i några rum och det kommer ge ännu lite mer värme till rummen. Vi tog rätt beslut att sälja av alla gamla möbler och ge bort en hel del med - ut med det gamla och in med det nya. Fler bilder kommer upp på bloggen snart 😉"

Oj, jobbar alla dagar i veckan (7) sen jobbar dom helger och röda dagar också och igår måste väl ha varit måndag? Jag måste gå ner till ICA och ge dom lite cred.

"Jösses vad du har hunnit med mycket, Bra jobbat! Jag skäms... Flyttade för 5 månader sedan och har fortfarande ouppackade kartonger 🙈🙊"

"Jag älskar vasen😍"

Det är märkligt att vardagsrumsmöbler inte kommit förrän nu. Att de gjort sig av med alla saker och levt utan ganska länge. De hade ju kunnat ta med sig gamla möbler tills vidare, de anlitade trots allt en flyttfirma. Jag är hundra på att de hade ohyra i lägenheten som de inte ville ha med sig.
Citera
2019-06-05, 08:30
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Hoppas han får ett garage i födelsedagspresent den arme kraken.
Citera
2019-06-05, 08:41
Medlem
colberttts avatar
https://minfil.com/iea2c8udn5/DB7093...79F79F45C2_png

Anna lade just upp detta. Det skulle ju bli en särdeles speciell dag i dag, och Robertos födelsedag - som jag fick känslan var av mindre vikt denna superdupersupersupersuperspeciella dag. Är det Antonio som tar studenten? För vilka andra ”grabbar” menas och varför annars champagnefrukost? Var han ens behörig till gymnasiet? Krävs vanlig behörighet till särskolan, eller är det där han gått?

Edit: jo visst fan är det student på g. På servetterna står det ”jag har tagit studenten” och där återfinns även studentmössor. https://minfil.com/Lbb7c6u3n3/70DACF...EADAB8B72A_png

Frågan är ju återigen om han ens var behörig till vanliga gymnasiet eller om gan gått i särskolan. När jag själv tog studenten för åtta år sedan var det ett gäng i klassen som var med och firade (och de firade mer än alla andra) TROTS att de inte ens fått betyg i alla ämnen eller ens var i närheten av klara med gymnasiet. Same for Antonio-boi?
Senast redigerad av colberttt 2019-06-05 kl. 08:46.
Citera
2019-06-05, 08:45
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Det andra som ska hända idag som gör dagen ”speciell” är att Snoppviftarn tar studenten och ska ha mottagning hemma i Märsta.

Edit:Tvåa på bollen
Senast redigerad av Boopidoo 2019-06-05 kl. 08:48.
Citera
2019-06-05, 08:46
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

"Jag älskar vasen😍"

Det fetade, jobbar man 7 dagar i veckan och röda dagar också?
Citera
2019-06-05, 09:15
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
https://minfil.com/iea2c8udn5/DB7093...79F79F45C2_png

Anna lade just upp detta. Det skulle ju bli en särdeles speciell dag i dag, och Robertos födelsedag - som jag fick känslan var av mindre vikt denna superdupersupersupersuperspeciella dag. Är det Antonio som tar studenten? För vilka andra ”grabbar” menas och varför annars champagnefrukost? Var han ens behörig till gymnasiet? Krävs vanlig behörighet till särskolan, eller är det där han gått?

Edit: jo visst fan är det student på g. På servetterna står det ”jag har tagit studenten” och där återfinns även studentmössor. https://minfil.com/Lbb7c6u3n3/70DACF...EADAB8B72A_png

Frågan är ju återigen om han ens var behörig till vanliga gymnasiet eller om gan gått i särskolan. När jag själv tog studenten för åtta år sedan var det ett gäng i klassen som var med och firade (och de firade mer än alla andra) TROTS att de inte ens fått betyg i alla ämnen eller ens var i närheten av klara med gymnasiet. Same for Antonio-boi?

Jag tror inte för ett ögonblick att han klarat av att ta sig igenom ett vanligt gymnasium. Han som inte ens klarade av att fullgöra samhällstjänsten som oftast är att t ex sortera inkomna kläder på t ex Myrorna.
Nej han har nog gått någon skola för "rotsnubblare". Det finns ju s k gymnasium för dem som inte kvalificerar sig till de vanliga skolorna och där brukar dom här gossarna hamna. Där försöker man få dem att åtminstone försöka lära sig att t ex slå i en spik, såga lite och putsa lite. Ungefär som slöjden i grundskolan.

Skulle vara kul om hon vågade lägga ut hans betyg så alla hennes "beundrare" kunde åbäka sig över hur duuuuuktig den lille skithögen är.

För hans del blir det nog jobb på Samhall (förlåt Samhall) efter att han fått sparken från första jobbet när provanställningen upphör.
Citera
2019-06-05, 09:18
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det fetade, jobbar man 7 dagar i veckan och röda dagar också?

Jodå där ser du folk som kan ligga i som uttrar. Allt är möjligt i Annas universum. Hur fan kan hon lyckas få till det så jävla fel hela tiden. Aktiebolaget Noll Koll.
Citera
2019-06-05, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag tror inte för ett ögonblick att han klarat av att ta sig igenom ett vanligt gymnasium. Han som inte ens klarade av att fullgöra samhällstjänsten som oftast är att t ex sortera inkomna kläder på t ex Myrorna.
Nej han har nog gått någon skola för "rotsnubblare". Det finns ju s k gymnasium för dem som inte kvalificerar sig till de vanliga skolorna och där brukar dom här gossarna hamna. Där försöker man få dem att åtminstone försöka lära sig att t ex slå i en spik, såga lite och putsa lite. Ungefär som slöjden i grundskolan.

Skulle vara kul om hon vågade lägga ut hans betyg så alla hennes "beundrare" kunde åbäka sig över hur duuuuuktig den lille skithögen är.

För hans del blir det nog jobb på Samhall (förlåt Samhall) efter att han fått sparken från första jobbet när provanställningen upphör.

Det lilla äcklet kom in på bygg programmet, högst oklart om han verkligen har behörighet att ta studenten han borde ha en hel del frånvaro!
Citera
2019-06-05, 13:40
Medlem
Kvinnan är snart 50 och kan fortfarande inte stava till diskussion.

"diskution"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in