2019-05-16, 15:26
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stardust74
Den där funktionsnedsättningen måste vara varför Anna satt i en sjukhuskorridor och skrek och svor och smaskade på jordgubbar i flera timmar häromdagen. Jag vet att för att få en diagnos, krävs det långa samtal och en utredning görs vilken innefattar flera moment. Hon gormade ju om att hon skulle vara där flera timmar och det stämmer ju in på att Antonio undersöktes/utreddes och hon väntade utanför medans. Det förklarar också varför hon var så väldigt obalanserad och hetsig under just den lajven, hon kände sig stressad över att myndigheterna utreder Antonio på det sättet.
Sände hon live från en sjukhuskorridor när sonen var inne på utredning? Såg du det?
Vet hon inte att det är förbjudet att filma inne på sjukhus? Skrek, gormade och svor? Ursäkta mig.
Men det låter helt sinnesjukt. Andra föräldrar hade varit tacksamma och lättade att de äntligen gör en ordentlig utredning på sitt barn. Så barnet får den hjälp det behöver.
Citera
2019-05-16, 15:31
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Sände hon live från en sjukhuskorridor när sonen var inne på utredning? Såg du det?
Vet hon inte att det är förbjudet att filma inne på sjukhus? Skrek, gormade och svor? Ursäkta mig.
Men det låter helt sinnesjukt. Andra föräldrar hade varit tacksamma och lättade att de äntligen gör en ordentlig utredning på sitt barn. Så barnet får den hjälp det behöver.
Tråden trodde först att hon var där med sej själv, typ psykakuten. Nu efteråt så verkar det som att hon var där med snoppviftarn.
Citera
2019-05-16, 15:33
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Du är inte ute och cyklar. Det är familjen som är ute på dykning, utan våtdräkter och syrgastuber. Den här storyn har inget slut.
Big Momma lär inte kunna dyka med allt det flytfläsket och de nyfixade "girliesarna". 😳 Hon borde skicka ut sin son, ligisten, på en cykeltur istället kanske 😂 En mountainbike rätt ut i spenaten ett par timmar. Nyttja det lantliga läget liksom. När han är klar orkar han inte hitta på sattyg. Förresten borde morsan följa med honom. Röra på sig lite så hon blir "viktstabil" eller vaffan hon tjötade så förbannat om för ett tag sen.
Citera
2019-05-16, 15:49
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Big Momma lär inte kunna dyka med allt det flytfläsket och de nyfixade "girliesarna". 😳 Hon borde skicka ut sin son, ligisten, på en cykeltur istället kanske 😂 En mountainbike rätt ut i spenaten ett par timmar. Nyttja det lantliga läget liksom. När han är klar orkar han inte hitta på sattyg. Förresten borde morsan följa med honom. Röra på sig lite så hon blir "viktstabil" eller vaffan hon tjötade så förbannat om för ett tag sen.
Den var bra. Ska hon dyka behövs ordentliga tyngder. Kanske hennes älskade make kan dyka först och sen ropa på mamma. Jag lovar att hon kommer ner då. Angående sonen så har han ett utmärkt uppdrag med att få ordning på den eminenta trädgården, tillsammans med en stödperson. Massor av jobb. Det tar minst 5 år. Hjälp ifrån någon annan i familjen kan han nog inte vänta sej. Dom är upptagna med sej själva..

P.S. Ett litet tillägg till dom som tror att kärringen och hennes gubbe ägde hela lägenheten i Solna. Icke. Den var svärfaderns med en liten procent till Roberto. Lägenheten i Spanien har dom fått låna av honom. Huset i Märta står på Roberto ensam. Allt enligt deckarna i tråden.
Citera
2019-05-16, 15:49
Medlem
Hon la ut massa bilder på köket idag på blogg och instagram, hon skrev att hon väntat leverans på möbler idag, jag fick hålla fingrarna i styr för att inte kommentera med att jag också väntat leverans idag fast från Solna tingsrätt som levererade nya domen mot Antonio
Citera
2019-05-16, 15:53
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Hon la ut massa bilder på köket idag på blogg och instagram, hon skrev att hon väntat leverans på möbler idag, jag fick hålla fingrarna i styr för att inte kommentera med att jag också väntat leverans idag fast från Solna tingsrätt som levererade nya domen mot Antonio
Tur för oss att du har kontroll. Jag hade ju inte det.
Citera
2019-05-16, 16:09
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:

P.S. Ett litet tillägg till dom som tror att kärringen och hennes gubbe ägde hela lägenheten i Solna. Icke. Den var svärfaderns med en liten procent till Roberto. Lägenheten i Spanien har dom fått låna av honom. Huset i Märta står på Roberto ensam. Allt enligt deckarna i tråden.

Yes indeed 👍 Och VEM var det som avslöjade att Segunda casa tillhör farfar Toledano? Jo, helikopterkuken Antånio 😳😨
Citera
2019-05-16, 16:18
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Yes indeed 👍 Och VEM var det som avslöjade att Segunda casa tillhör farfar Toledano? Jo, helikopterkuken Antånio 😳😨
E man smart, så e man. Vi har mycket framför oss i denna evighetstråd. Är vi ledsna för det?
Citera
2019-05-16, 16:20
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Tack för din delning av snoppviftarns dom. Ovärderlig information om Ers Hemskhets dysfunktionella familj.
Citera
2019-05-16, 16:33
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Den var bra. Ska hon dyka behövs ordentliga tyngder. Kanske hennes älskade make kan dyka först och sen ropa på mamma. Jag lovar att hon kommer ner då. Angående sonen så har han ett utmärkt uppdrag med att få ordning på den eminenta trädgården, tillsammans med en stödperson. Massor av jobb. Det tar minst 5 år. Hjälp ifrån någon annan i familjen kan han nog inte vänta sej. Dom är upptagna med sej själva..

Klockren analys av snoppviftarn. Allt är en gigantisk lögn. Familjen är som en enda stor härdsmälta
Citera
2019-05-16, 16:37
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Tråden trodde först att hon var där med sej själv, typ psykakuten. Nu efteråt så verkar det som att hon var där med snoppviftarn.
Nej det var hon inte. Hon väntade på sin egen tid. Starta inte knäppa rykten utan underlag. Det finns tillräckligt ändå.

Min gissning är att Snoppviftarn alltid varit litet ”funktionsnedsatt” men det skulle Märsta-Morsan aldrig erkänna.
Hur hon förklarar att hon har en 30-årig dotter boende hemma är nästa mysterium.
Jag störtgillar att V ska göra sig fri från Märsta-Morsans inflytande och studera utomlands 👍🏼
Citera
2019-05-16, 16:42
Medlem
Tagelapas avatar
Från domen:
"Socialtjänstens bedömning är att Antonio Toledano Book inte längre är lämplig för ungdomstjänst och att han har särskilt vårdbehov".

Låter som om grabben är utvecklingsstörd och behöver omsorg på gruppboende för likasinnade.
Kan man inte ens klara av så enkla sysslor så blir det nog faktiskt Samhall i framtiden. I bästa fall.
I värsta fall så får han jobb som snickare hos någon stackars firma som inte har någon som helst koll och då kan han verkligen ställa till det för sig och för andra.

Förhoppningsvis har dock firmorna koll på vilka skolor som utbildar de obildbara och ser till så att det inte blir några jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in