2019-05-31, 23:54
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tycker att det seriöst ser ut som en spya denna gång.Ser ut som en gammal hunds
uppstötningar.
Fast då har du nog aldrig ätit paella om du säger det.

Allt är inte köttbullar och potatismos här i världen, det finns jäkligt mycket god mat som du kanske borde prova på.

Paella ser ut så där .. med olika variationer givetvis.
Citera
2019-05-31, 23:57
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Kan bara hålla med om detta.
Anna är tillräckligt rolig och grotesk med sin självtillräcklighet och totala brist på integritet

utan att tråden behöver spåra ut i ren pennalism och spekulativa tarvligheter.
Tycker för övrigt hennes senaste matbild fortfarande liknade en uppkastning. En färgglad uppkastning.
Ja paella ser väl ut som det om man inte vill se det som typ spansk pyttipanna istället.

Edit
Paella är väldigt gott och hennes recept lät väldigt gott ...
Senast redigerad av micro113 2019-06-01 kl. 00:00.
Citera
2019-06-01, 00:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det är ett steg framåt, tidigare såg hennes matbilder ut som ett resultat av hennes omskrivna förstoppningar, nu ser det ut som att maten har vänt i magsäcken, därav de förhållandevis fräscha färgerna.

Hm, jag tror jag föredrar Annas basic matlagning, med en hög stekta kycklingbröst, en hög couscous och en hög majskolvar ready to go, lätt för alla barn att laga.Kanske en Basic matlagningsbok för barn vore en ide för Anna.

Kapitel som Så här kokar du pasta, så gör du en sås på pulver, laga en färdigmaträtt i mikron,stek en kyckling, grilla en hamburgare mosa en avocado är mer Annas melodi, när det kommer till uppslag till en eventuell framtida kokbok.
Citera
2019-06-01, 00:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast då har du nog aldrig ätit paella om du säger det.

Allt är inte köttbullar och potatismos här i världen, det finns jäkligt mycket god mat som du kanske borde prova på.

Paella ser ut så där .. med olika variationer givetvis.

Jodå, det har jag ätit, dock ej något som liknat det där...
Det finns för övrigt en matduell mellan Anna och MatTina på nätet, där de lagar Paella.
MatTina vann.

För övrigt läser du inte mitt inlägg, då just Annas begränsningar i matlagning tas upp.
Jag tycker inte om mat som ser ut som en uppkastning, men det får du gärna göra.
Senast redigerad av cece123 2019-06-01 kl. 00:09.
Citera
2019-06-01, 00:11
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Det finns för övrigt en matduell mellan Anna och MatTina på nätet, där de lagar Paella.
MatTina vann.

För övrigt läser du inte mitt inlägg, då just Annas begränsningar i matlagning tas upp.
Jag tycker inte om mat som ser ut som en uppkastning, men det får du gärna göra.
Nej, jag tycker inte om när mat ser ut som en uppkastning -- när Paella ser ut som Paella så låter jag däremot mina skitnödiga viljor att smutskasta någon stå tillbaka....

Har du ätit paella så vet att det hon fotade definitivt inte såg ut som något annat än paella
Citera
2019-06-01, 00:14
Medlem
patajavels avatar
Citat:
MatTina vann.

Nu så skriver ju Anna själv iof,, "snabbt å enkelt".
En riktigt bra paella tar tid.

Å så får vi väl hoppas att Tina lagar bättre mat än en hemmafru, annars så har vi blivit ganska lurade. Eller hur?
Citera
2019-06-01, 00:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Nej, jag tycker inte om när mat ser ut som en uppkastning -- när Paella ser ut som Paella så låter jag däremot mina skitnödiga viljor att smutskasta någon stå tillbaka....

Har du ätit paella så vet att det hon fotade definitivt inte såg ut som något annat än paella

Man kan välja hur man lägger upp mat snyggt.
Jag tycker att det ser ut en uppkastning, andra tycker hennes mat ser ut som bajs...
Folk får tycka som de vill, om någon säger till dig att du har en ful färg på din tröja är det inte smutskastning...det är ett omdöme, som naturligtvis var och en får tycka vad de vill om.
Det betyder inte att personen är färgblind, utan att de tycker inte om det.
Citera
2019-06-01, 00:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Jag måste skratta åt dig ...

Och nej, pyttipanna och paella är det svårt att "lägga upp snyggt" ...

Det du sysslar med är felsökning och sannolikt bottnar det i avundsjuka...

Eh, nää..hahaha, du bjöd mig på dygnets första skratt.hahahaha....blir svårt att sova nu för sängen guppar av allt skrattande...
Nej,förr i tiden brukade väl mödrar säga att folk bara var avundsjuka på någon om man inte gillade allt de gjorde, man får faktiskt tycka olika.
Däremot kan jag nämna att Anna en gång la upp köpt Kinamat som såg väldigt god, utan att utelämna att den var köpt.
Citera
2019-06-01, 01:15
Medlem
Citat:
Vad har det för relevans för diskussionen om hennes paella?
Den där portionen paella skulle inte ens min katt bli mätt på...såg verkligen ynkligt ut. Och att sen lägga upp massa bilder på mackor som hennes följare påpekar att hon är sååå duktig mamma som curlar sitt barn. Mej veterligt har väl alla föräldrar brett mackor åt sina barn...

Hon verkar ha massa slicka röv följare på sin IG men knappt någon som skriver på hennes blogg!
Och varför bara massa mackor och "mat" bilder...väntar med spänning på att få se hennes bil som hon fick på morsdag av sin älskade make! Än har man bara fått se en bilnyckel.
Citera
2019-06-01, 01:24
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Den där portionen paella skulle inte ens min katt bli mätt på...såg verkligen ynkligt ut.
Instämmer, men det är faktiskt sådana portioner vi kvinnor skall äta enligt expertisen (jag förutsätter då att tallriken är en assiett ... är det en mattallrik så är det en väldigt stor portion.

Citat:
Och att sen lägga upp massa bilder på mackor som hennes följare påpekar att hon är sååå duktig mamma som curlar sitt barn. Mej veterligt har väl alla föräldrar brett mackor åt sina barn...
Med ungar i den åldern??? --- Inte en chans att jag skulle bre mackor åt mina. Jag har fyra barnbarn, den äldsta är 11 två är 7 och en skall fylla 3 ... den enda som inte kan bre sin macka är den yngsta ....

Citat:
Hon verkar ha massa slicka röv följare på sin IG men knappt någon som skriver på hennes blogg!
Och varför bara massa mackor och "mat" bilder...väntar med spänning på att få se hennes bil som hon fick på morsdag av sin älskade make! Än har man bara fått se en bilnyckel.
Fast jag tror nog Roberto försöker ge henne det hon önskar, och säkert har köpt en bil till henne om han har pengar till det ... om det är så att han köpt det så är det väl egalt om bilen är fabriksny eller begagnad och en bruksbil?
Citera
2019-06-01, 05:10
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Asså denna tråd har ju helt tagits över av mobbare och spekulanter.
Förr så var det skvaller och humor, nu så hatas det bara.

Ni är många som borde se över era egna liv.

Tycker att familjen Books förfaranden kan vara underhållande, till den milda grad att jag inte ens behöver spekulera i deras framtid. Det lär bjudas på skratt.

Ordning i ledet. Att vara elak är dåligt
Jag gör avbön.
I detta mitt elfte inlägg.
Men man vill ju gärna peka finger.

I stället för att göra just det. tokpekandet
Kan man kolla sin egen postning i tråden. inte nödvändigtvis patajavel
Och kanske dra en slutsats om hur lyckad man är. där man inser att medicineringen bör justeras
Citera
2019-06-01, 05:29
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Åtminstone på min tid (dvs stenåldern) brukade utbytesstudent innebära att man själv tog emot en utländsk student här hemma i Sverige. Say no more...

Har det verkligen varit så någon gång? Det var inte så när jag var utbytesstudent och jag är 40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in