Citat:
Ursprungligen postat av
bluenail
Den där portionen paella skulle inte ens min katt bli mätt på...såg verkligen ynkligt ut.
Instämmer, men det är faktiskt sådana portioner vi kvinnor skall äta enligt expertisen (jag förutsätter då att tallriken är en assiett ... är det en mattallrik så är det en väldigt stor portion.
Citat:
Och att sen lägga upp massa bilder på mackor som hennes följare påpekar att hon är sååå duktig mamma som curlar sitt barn. Mej veterligt har väl alla föräldrar brett mackor åt sina barn...
Med ungar i den åldern??? --- Inte en chans att jag skulle bre mackor åt mina. Jag har fyra barnbarn, den äldsta är 11 två är 7 och en skall fylla 3 ... den enda som inte kan bre sin macka är den yngsta ....
Citat:
Hon verkar ha massa slicka röv följare på sin IG men knappt någon som skriver på hennes blogg!
Och varför bara massa mackor och "mat" bilder...väntar med spänning på att få se hennes bil som hon fick på morsdag av sin älskade make! Än har man bara fått se en bilnyckel.
Fast jag tror nog Roberto försöker ge henne det hon önskar, och säkert har köpt en bil till henne om han har pengar till det ... om det är så att han köpt det så är det väl egalt om bilen är fabriksny eller begagnad och en bruksbil?