2018-10-31, 14:35
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Förstår jag det rätt, är hon inte ”anställd” av föräldratidningen - blev lite rädd där, vilken omdömeslös, vilsen person i redaktionen där såg henne som ett föredöme som kan sprida sina uppfostringstips, ungefär som Anna Wahlgren? Det verkar som om vem som helst kan starta en blogg där, och sedan är det väl upp till den hängivna publiken hur många som kommer ta del av denna show...av samma oemotståndliga skäl som man inte kan låta bli att kolla hennes Insta...de skäl som gör att hon får medverka i så många underhållningsprogram och som hon tolkar som att hon är populär och het, som kvinna och artist

Varför säger du så? Kan det inte vara så att hon är en förebild för många mödrar som samtidigt hon uppfostrat tre barn, hållit igång med en musikkarriär, varit offentlig person sen 80-talet och haft samma äktenskap under alla år.
Citera
2018-10-31, 14:45
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Varför säger du så? Kan det inte vara så att hon är en förebild för många mödrar som samtidigt hon uppfostrat tre barn, hållit igång med en musikkarriär, varit offentlig person sen 80-talet och haft samma äktenskap under alla år.

Nej, så kan det inte vara. Anna är bara förebild till aspirerande clowner och gråterskor.
Citera
2018-10-31, 16:44
Medlem
Tunnan som förebild som förälder? Möjligen som ett exempel hur barn blir när de växer upp i en dysfunktionell familj. LillTunnan är en Copycat av modern uppför och gör som Tunnan. Våldtäckarungen är rebellen som protesterar med att ställa till en massa skit. Yngsta dottern är en tapetblomma försynt vill inte synas då blir mamma arg. Dessa strategier tar barn till när de ingår i en dysfunktionell familj. Med sin narcissistiska störning så är Tunnan övertygad att hon är en perfekt förälder.
Citera
2018-10-31, 17:53
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Underbar ironi, ”musikkarriär”, ”offentlig person”, ”uppfostrat”...och barnen har hon ju med två karlar, inget fel på det i och för sig...allt handlar dock om Annas ego och jag anser att alla föräldrar bör sätta barnen i första rummet
Citera
2018-10-31, 18:32
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Anna Book släpper inte fram kommentarer som av henne kan uppfattas som obekväma. Jag och två andra har testat.

Det förklarar varför hon bara har ca 3 kommentarer på bloggen då alltså🙂
Citera
2018-10-31, 18:34
Medlem
Killthepoors avatar
Men herre vilket nederlag, stackarn har ju verkligen fortfarande bara 3 kommentarer på bloggen...
Citera
2018-10-31, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Precis som jag misstänkte, hon står inte för mycket av det som hon säger, mailade ni även Allt för föräldrar också?

Nej, det gjorde vi inte. Har du gjort det?
Citera
2018-10-31, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Det förklarar varför hon bara har ca 3 kommentarer på bloggen då alltså🙂
Precis. Men hon väljer säkert att vara häpen över att hon endast får SÅ POSITIVA kommentarer......
Citera
2018-10-31, 20:05
Medlem
Minkybabys avatar
Har hon stängt ner sin insta ?
Fick detta felmeddelande när jag kollade nyss via datorn:
Citat:
"Den här sidan är tyvärr inte tillgänglig.
Länken kanske är trasig eller sidan kan ha tagits bort. Gå tillbaka till Instagram."
https://www.instagram.com/annatoledanobook/?hl=sv
Jag kollade via mobilen också, resultat:
Citat:
"Användaren hittades inte"

Någon som törs ställa frågan på nya superbloggen länkad nedan ?
https://blogg.alltforforaldrar.se/annabook/
Citera
2018-10-31, 20:17
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Har hon stängt ner sin insta ?
Fick detta felmeddelande när jag kollade nyss via datorn:

https://www.instagram.com/annatoledanobook/?hl=sv
Jag kollade via mobilen också, resultat:

Någon som törs ställa frågan på nya superbloggen länkad nedan ?
https://blogg.alltforforaldrar.se/annabook/

Hon har kört live i säkert 4 timmar idag. Sista timmen liggandes i sängen "förkyld" dom vanligt.
Citera
2018-10-31, 20:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon har kört live i säkert 4 timmar idag. Sista timmen liggandes i sängen "förkyld" dom vanligt.

Förkyld!? Hon har väl fått i sig näsgodis förstås för att snabbt komma i form.
Citera
2018-11-01, 04:34
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Lite för mycket insatser från socialtjänsten, betalningsanmärkningar och avsnitt i belastningsregistret i den familjen för att hon ska kunna anses vara någon vidare förebild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in