Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
Gamla nästan helt stängda köpcentret Stinsen i Häggvik, kör ibland loppis i P - huset, vet dock ej om det ännu fortgår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mellanmyra
Hon är i Solnahallen idag... Säljer på megaloppis. Bord 157-158.
https://svenskaloppisar.se/visaloppis.asp?id=1905
He he, jag hade inte så fel då, förutom platsen. Men att Ers Fläskighet nedlåter sig att stå på en loppis!
Citat:
Ursprungligen postat av
Mysterymum
Det är verkligen på vischan de flyttat, nästan 8 km bara in till Märsta... ingen av barnen har väl körkort heller? Lovely 😂
Kommer Lazy F flytta med? Helt normalt att barn som är närmare 30 flyttar med, eller inte. Nästan pinsamt att se bilderna hon lägger upp som är redigerade till max, när det ibland slinker igenom ett riktigt kort som visar hur hon egentligen ser ut.. riktigt pinsamt!
Nä, Lazy ska med! Undrar vad Roberto egentligen tycker om den yngre lata kopian på Tunnan?
Citat:
Ursprungligen postat av
fruOl
Enligt Ratsit följer Lazy med. Och hon har körkort, och tydligen firmabil enligt något inlägg på Instagram.
Snoppviftaren håller väl på med/Ska ta körkort. Spännande om Kidsen övningskör med fru Took, hon som inte följer många trafikregler
Jag tror inte en sekund att hon har full tillgång till någon firmabil. Vad skulle hon jobba med? Jag har här via något inlägg hört elavtalssäljare, och dessa som står på gator, torg, och i köpcentrum har inte firmabilar, det kan jag lova! Möjligen att de körs ut dit de ska med den utrustning, bord och tält, men några egna bilar har de garanterat inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Jag bor hyfsat nära, ca: 10 km fågelvägen men saknar bil så jag får förlita mig på sl. Funderade på en liten tur idag när man är ledig och inget särskilt för mig. 10:30 kunde jag åka och nästa tur var först närmare 4 timmar senare. OK tänkte jag en timmes resa är väl ok men sen tittade jag på hemresan, hela 5 timmar skulle behöva tillbringa där ute så jag står över. Jag är helt övertygad om att dom inte fattat hur isolerade dom kommer att vara där ute och särskilt i ett fattigt hushåll som bara har råd med kanske en bil.
Finns verkligen inget att se därute. Jag har kört förbi den flådiga "herrgården" som har en järnskylt det står Anke(r)sborg på

samt uppfartsvägen till huset som det står "privat väg" på ca 20 meter innan huset. Alltså bara infarten

och Anna som gjorde såååå stor sak av privat väg!

Sen så tycker jag då inte att det är så särdeles naturskönt där ute, tycker bara det är "off". Men det finns absolut ingen anledning att ta bussen ut om man inte ska till någon.