2015-03-06, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Ja men nu kanske det finns folk som inte vet vem tunnan är!! Vad har du för problem?
detta är en Tråd om Henne!!! För övrigt kan jag berätta att jag sprang på hennes man imorse
han såg ordentligt arg ut, Men så mesig han verkar vara, Kör tunnan med honom som om han vore tjänstefolket i huset?
Ja,han måste vara en riktig toffelhjälte som kan leva med henne! Att Tunnan är ordentligt arg är väl för övrigt inget unikt
Citera
2015-03-06, 22:06
Medlem
Jo men han börjar väl ruttna på att komma i andra hand nu när det bara verkar vara svärsonen som hon klänger på. Stackars mannen! Kan inte vara lätt att leva som Kermit med Miss Piggy.
Citera
2015-03-07, 11:27
Medlem
Minkybabys avatar
Enligt hennes insta skulle Anna+familj sitta i publiken till Let's Dance, någon som såg dem?
https://instagram.com/p/z5GiQBDe0L/?modal=true
Citera
2015-03-07, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Enligt hennes insta skulle Anna+familj sitta i publiken till Let's Dance, någon som såg dem?
https://instagram.com/p/z5GiQBDe0L/?modal=true

Den fete var ju till och med uppe på scenen bredvid Frank Andersson, för att missa henne måste man ju i princip vara blind!
Citera
2015-03-07, 11:54
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman666
Den fete var ju till och med uppe på scenen bredvid Frank Andersson, för att missa henne måste man ju i princip vara blind!
Jag såg inte själv på programmet. Verkar hon inte fortfarande lite bitter över slutat på andra plats den säsong hon deltog?
Citera
2015-03-07, 11:59
Medlem
William Hainess avatar
Ska dom inte göra en "best of"-säsong av Let's Dance?

Anna vill väl komma med. Det är trots allt nio år sedan hennes mest relevanta gig sedan ABC var på tv.
Citera
2015-03-07, 12:21
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Om man inte lever under en sten i skogen så vet man vem Anna Book är. Hon har ju trots allt varit med i en massa olika tv-program genom åren och gick ju t.ex till final i Lets Dance för ett par år sedan. Möjligtvis att invandrade somalier inte vet vem hon är eftersom de enbart ser på terror-tv och tuggar khat men i övrigt så bör man veta vem Anna Book oavsett ålder, så pass mycket har hon deltagit i allt mellan himmel och jord.

Så är det. Anna Book är ett bekant namn för dom flesta. Hon har ju poppat upp i diverse tv-program och andra aktiviteter genom åren. Ett av min första barndomsminnen handlar om när min syster fick mig och min bror (vi blev mutade med godis) att delta i hennes egen "Melodifestivalen" där min syster uppträdde som Anna Book och sjöng "ABC" och jag och min bror agerade kör och dansare. "ABC" hade precis slagit igenom och våra föräldrar led alla helvetets kval av att tvingas höra den låten 12 timmar om dygnet...
Citera
2015-03-07, 12:29
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Så är det. Anna Book är ett bekant namn för dom flesta. Hon har ju poppat upp i diverse tv-program och andra aktiviteter genom åren. Ett av min första barndomsminnen handlar om när min syster fick mig och min bror (vi blev mutade med godis) att delta i hennes egen "Melodifestivalen" där min syster uppträdde som Anna Book och sjöng "ABC" och jag och min bror agerade kör och dansare. "ABC" hade precis slagit igenom och våra föräldrar led alla helvetets kval av att tvingas höra den låten 12 timmar om dygnet...

Anna Book är känd för alla som är född på stenåldern precis som du och jag. Dock inte för unga människor.
Citera
2015-03-07, 12:47
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Anna Book är känd för alla som är född på stenåldern precis som du och jag. Dock inte för unga människor.

Stenåldern??

Mina tvillinggrabbar (åldersmässigt håller dom på att ta körkort) känner till Anna Book och detsamma gäller dom flesta av deras kompisar på gymnasiet.
Citera
2015-03-07, 12:59
Medlem
Smellmysockss avatar
Jag har fått svar på min fråga om vem hen är. Önskar jag inte ställt den efter allt jag läst här, kommer få svårt att sova i natt. Men är dock än mer förvirrad. Det stod något om att hen springer (rullar) 12 km på 32 minuter. Är hon alltså både någon typ av cirkusartist och elitlöpare?
Citera
2015-03-07, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smellmysocks
Jag har fått svar på min fråga om vem hen är. Önskar jag inte ställt den efter allt jag läst här, kommer få svårt att sova i natt. Men är dock än mer förvirrad. Det stod något om att hen springer (rullar) 12 km på 32 minuter. Är hon alltså både någon typ av cirkusartist och elitlöpare?

"Hen" ?
Citera
2015-03-07, 15:45
Medlem
Smellmysockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
"Hen" ?
Jag är alltid politisk korrekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera