2015-04-19, 11:35
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
Tunnan skall vara med i "let's dance all stars"... till hösten (?) och har tydligen börjat hårdträna för fullt för att återigen gå ner några kg. Kan tunnan hålla sig borta från tårtor och ister eller slutar det som vanligt?

Det här bevisar att Anna Book verkligen tillhör crème de la crème i den svenska artistbranschen.

Värt att följa!
Citera
2015-04-19, 11:49
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det här bevisar att Anna Book verkligen tillhör crème de la crème i den svenska artistbranschen.

Värt att följa!

De visar att den typen av underhållning kräver en freak för att locka tittare. Man måste dock ge tunnan ett erkännande för att alltid lyckas vara aktuell för denna typ av program utan ha någon annan talang än vara just freak.
Citera
2015-04-19, 13:48
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hon var ju en av de första som gjorde det i och med den där BDSM-novellen som kom upp på någon Geocities-sida. Det var typ 2004.
Det har jag helt missat. Men tänkte nu på senare tid när det blivit "inne" för "kändisar" att gråta ut om näthatet osv.
Citera
2015-04-24, 23:13
Medlem
Såg Tunnan på Lets Dance, det märktes sannerligen inte att hon skulle ha börjat träna!
Citera
2015-04-26, 14:53
Medlem
fractal inhalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Det har jag helt missat. Men tänkte nu på senare tid när det blivit "inne" för "kändisar" att gråta ut om näthatet osv.

Novellen ligger begravd i papperskorgen men fortfarande tillgänglig:

Del ett: (FB) Anna Book "Våldtäkten"

Del två: (FB) Anna Book "Våldtäkten"

Citera
2015-04-27, 14:31
Medlem
http://www.desperatenotwives.blogspo.../bantning.html
Senast redigerad av FYRB 2015-04-27 kl. 14:34. Anledning: Fel i länkning
Citera
2015-04-29, 12:25
Medlem
Citat:
Anna Book: "Var bara jag – och mina tuttar"

Citat:
Anna Book har gått igenom en tuff viktresa och gått på flera ekonomiska nitar.
Men genom de svåra perioderna har hennes man Roberto Toledano alltid funnits där - trots att det längs vägen funnits många som vill få deras äktenskap att krascha.
– Jag älskar honom mer i dag än vad jag gjorde när jag var nykär, säger hon i det senaste avsnittet av "Livshjulet" där hon också berättar om sina bröstoperationsplaner.

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...h-mina-tuttar/
Citera
2015-04-29, 12:52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...h-mina-tuttar/
"Hon får hjälp av dottern Felicias pojkvän och "Biggest looser"-vinnaren Hristos Adoniadis att nå sin målvikt. Hon har redan gått ner 50 kilo, men har 17 kilo kvar.

– Jag skulle tippa på att jag ligger på 77-78kg, och jag vill ner till 60,"

Hon säger att hon väger 77-78 och har gått ner 50 kg. Kan det vara möjlig att dvärgen har vägt närmare 130 kg? Fan, jag känner mig tjock och är 30 cm längre plus en massa muskler och är bara lite drygt 0,1 ton.
Citera
2015-04-29, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
"Hon får hjälp av dottern Felicias pojkvän och "Biggest looser"-vinnaren Hristos Adoniadis att nå sin målvikt. Hon har redan gått ner 50 kilo, men har 17 kilo kvar.

– Jag skulle tippa på att jag ligger på 77-78kg, och jag vill ner till 60,"

Hon säger att hon väger 77-78 och har gått ner 50 kg. Kan det vara möjlig att dvärgen har vägt närmare 130 kg? Fan, jag känner mig tjock och är 30 cm längre plus en massa muskler och är bara lite drygt 0,1 ton.

Det där kan inte stämma. Såg henne i publiken på Leta Dance och hon såg ut att väga minst 100.
Citera
2015-04-29, 16:17
Medlem
Tunnan griper varje halmstrå för att visa hur fantastisk hon är. Ganska lustigt det enda hon lyckats med till 100% trots alla bantningar och operationer är att bli fet. Snart är det inte roligt längre och på tok för jobbigt så standarvikten på ca 120 pannor uppnås, gissar på Oktober. Lite "vanligt " svullande och ursäkter typ att även jaaag måste få unna mig så Book i mål.
Citera
2015-04-29, 17:57
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Det där kan inte stämma. Såg henne i publiken på Leta Dance och hon såg ut att väga minst 100.

Du glömmer att hon är liten som en dvärg. Eller ja - strax över 1,50.
Citera
2015-04-29, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Du glömmer att hon är liten som en dvärg. Eller ja - strax över 1,50.

Då måste hennes BMI ligga på minst 35 om jag inte har räknat helt tokigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in