2019-05-14, 08:23
Medlem
Artikeln i Aftonbladet ironiserar Lilla Märsta Anna rätt rejält upplever jag det som.
Citera
2019-05-14, 08:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Nu på morgonen har anna lagt jt 5 foton på äggmackor!! vem orkar ta bilder på äggmackor i olika vinklar? Nån som vill se?

Mycket äggande.
Det lär bli fler vinklar av mackor i framtiden, nu när hon inte kan fylla dagarna med shopping.
Kalendern måste ju fyllas ut med viktiga projekt, detta är ett av dem.
Citera
2019-05-14, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Stor intervju i Aftonbladet med Anna om flytten och framtidsplaner. Kräver återigen att få medverka i mellon. Kunde tidigare vakna 5 - 6 gånger per natt. Nu vaknar hon utvilad tidigt på morgonen. Hela familjen mår mycket bättre efter flytten. Bra att det är nära till Arlanda då de flyger till lägenheten i Spanien ofta. Då Ola Rapace tidigare bott i området bryr sig folk inte om att en kändis flyttat in. Planerar att lägga ut musik som inte är avsedd för mellon på sociala medier.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...har-hittat-hem

Och alla fantastiska låtar skall skickas till mello , det är därför hon inte kan dela med sig av dem.
Citera
2019-05-14, 09:12
Medlem
"Vi flyttade in den första maj och efter två veckor kände vi att hela familjen mår mycket bättre. Vi känner alla att det är inte bara nyhetens behag och det är inte bara ett nytt hem utan vi har hittat hem."

Hur f-n kan man vara säker på att det inte är nyhetens behag efter två ynkliga veckor, dessutom under den vackraste tiden på året? Och detta evinnerliga tjat om Sigtuna... Sigtuna kommun förvisso men man anger väl ändå den tätort eller det område som är närmast. Som att bo vid Thorildsplan och säga att man bor på Östermalm!
Citera
2019-05-14, 10:15
Medlem
Som vanligt med Tunnan och hennes grandiosa självbild, allt är och kommer bli fantastiskt. Men som vanligt kommer det att gå åt helvete ingen plats i mello den nya musiken kommer ingen att lyssna på. Efter smekmånaden i huset när verkligheten knackar på kommer Ers Hemskhet gråta ut Jag hatar mitt hus. Grannarna kommer att säga nej och Tunnan blir kränkt. Våldtäckarungen blir säkerligen inlåst om en snar framtid Lysande utsikter Anna Book
Citera
2019-05-14, 11:41
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Hon är gäst i veckans Influencerpodden. Jag har bara hunnit lyssna på tre minuter, och jag måste ändå rekommendera er en lyssning...
Hon är totalt störd!!!
Citera
2019-05-14, 12:23
Medlem
cece123s avatar
Underrubrik till Influencerpodden.."Annas försvarstal".

Anna upprepar sig som väntat och småljuger som vanligt.Hon var mullig som tonårig.Smal var hon som barn.
Påstår att hon gör ingenting för uppmärksamhet..iof är det ju sant ..för Anna har en dålig självinsikt.Största delen av Annas karriär bygger på gråt och klagan.

Och så kom som väntat en bit in i podden...gråten, i sann Anna tradition.Ingen Annaintervju utan ett böl..100% gråtgaranti.
Citera
2019-05-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Underrubrik till Influencerpodden.."Annas försvarstal".

Anna upprepar sig som väntat och småljuger som vanligt.Hon var mullig som tonårig.Smal var hon som barn.
Påstår att hon gör ingenting för uppmärksamhet..iof är det ju sant ..för Anna har en dålig självinsikt.Största delen av Annas karriär bygger på gråt och klagan.

Och så kom som väntat en bit in i podden...gråten, i sann Anna tradition.Ingen Annaintervju utan ett böl..100% gråtgaranti.
Vad grät hon över den här gången?
Citera
2019-05-14, 13:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Vad grät hon över den här gången?

Maaaammaaaaa
Citera
2019-05-14, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Men..de har ju inte bott där en månad än och hon har redan uppnått dessa fantastiska förändringar i sitt mående? Hon är ju unik

Två veckor efter en flytt är man i regel helt slut, det är först DÅ man faktiskt kan sätta sig ner och andas. När man kan släppa allt från gamla stället och i det nya är det mesta något sånär på plats och alla uppkopplingar och abonnemang klara. Men Anna satte sig nog ner direkt och ser till så alla ställer saker på plats. Det enda hon behövt bekymra sig om är att hinna lajva och leka värdinna.
Senast redigerad av wowbooken 2019-05-14 kl. 13:07.
Citera
2019-05-14, 13:26
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Två veckor efter en flytt är man i regel helt slut, det är först DÅ man faktiskt kan sätta sig ner och andas. När man kan släppa allt från gamla stället och i det nya är det mesta något sånär på plats och alla uppkopplingar och abonnemang klara. Men Anna satte sig nog ner direkt och ser till så alla ställer saker på plats. Det enda hon behövt bekymra sig om är att hinna lajva och leka värdinna.
Jag är 46, har haft 39 adresser i mitt liv, så hur det funkar att flytta är liksom min grej 🤣 mina föräldrar flyttade en gång om året....ibland 3-4 ggr. Lite därför jag är imponerad över hur fort hon landat, som inte alls är van vid att flytta. För som du säger första veckorna är man ju helt slut och kör ett race med att komma på plats. Men det är väl därför hon sover så gott...för att hon är utsliten?

För det är ju väldigt tröttsamt att köra med folk, göra live och gå igenom sina klippböcker. Detta måste hon ju göra igen så att inget klipp från hennes långa karriär har försvunnit i flytten.
Citera
2019-05-14, 13:50
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon är totalt störd!!!

Håller med fullständigt. Och så hon ljuger om det mesta.

Bäst var när intervjuaren frågade om tråden här och hon förnekade helt att hon visste om att det finns en sådan tråd. Och så börjar åbäket orera om vilka hemska människor vi är här inne när hon plötsligt kommer på sig själv med att hon ju just sagt att hon inte visste att tråden finns

Det måste man bara lyssna lyssna på. Cirka 44 minuter in podden.

https://poddtoppen.se/podcast/130947...dden/anna-book
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in