2019-04-28, 10:20
Medlem
Studsbolls avatar
Jag är grymt besviken på flytten så här långt. Jag hade hoppats att Bookskan skulle slå på stort och posera i badkaret med champagne och jordgubbar och prata live om livet på herrgården. Är hon medicinerad för hårt? Varför är hon så avvaktande och dämpad? Inte likt min favvofyrkant.
Citera
2019-04-28, 11:07
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det är inte möbler och pengar det handlar om. Det är uppmärksamhet. Nu fick hon synas lite till.
Denna patetiska människa gör allt, precis allt för att bita sig kvar i rampljuset. Hon skulle bergis äta fekalier i direktsändning bara för att få visa upp sig, visa att underbara Anna fortfarande finns, och att det fortfarande är syndast om henne i hela världen för alla är så dumma.

MVH/Gnomegirl.
He he, du har så rätt! Det har ju redan Ers Fläskighet bevisat. För av alla (slask)tidningsrubriker hon har genererat så är det väl en på 1000 som rör hennes artisteri, resten är typ "Anna Books mage sprack", "Mehemd tog min oskuld", "Jag talar med min döda mamma via kaffesump", "Jag (Anna Book) har pcos och kan därför inte gå ner i vikt" Arga Snickaren har förstört mitt (Anna Books) liv" osv osv... Hon lever enligt devisen hellre känd och hatad än okänd och bortglömd. Sen gör hon ju allt för att inte jobba, hon har väl aldrig jobbat i hela sitt liv, på klassiskt zigenskt vis.
Citera
2019-04-28, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon filmar det här hörnet exakt så här hela tiden
https://postimg.cc/67rgcvxm

Såg just hennes senaste live. Hon har redan börjat anpassa sanningen.
Hennes svar på vart hon flyttat/var hon bor är ”Sigtuna.... (kommun).
Rätt svar Anna är Suckunge med postadress MÄRSTA

Haha... nån Gerd som skrev "Underbart ! 👌Tack för en trevlig pratstund med härliga du och din man ! Vilken positiv energi du utstrålar .....tänk om alla kunde göra det!".
En grannes första möte med Anna? En granne som antagligen inte hänger på Flashback och som inte är så bevandrad i C-kändisvärlden.
Vi får se hur det låter om några månader, tror grannarna kommer välkomna hösten 2019 rejält när folk (inkl. Anna) kryper in i sina hus och gömmer sig fram till maj-isch.

Nån hade skrivit "Välkommen till Märsta/Odensala.
Citera
2019-04-28, 11:48
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Haha... nån Gerd som skrev "Underbart ! 👌Tack för en trevlig pratstund med härliga du och din man ! Vilken positiv energi du utstrålar .....tänk om alla kunde göra det!".
En grannes första möte med Anna? En granne som antagligen inte hänger på Flashback och som inte är så bevandrad i C-kändisvärlden.
Vi får se hur det låter om några månader, tror grannarna kommer välkomna hösten 2019 rejält när folk (inkl. Anna) kryper in i sina hus och gömmer sig fram till maj-isch.

Jag tycker det där låter exakt som att "Gerd" följer denna tråd och vet hur hon måste formulera sig för att Anna inte ska blocka... vägen så att "Gerd" inte kommer fram till sitt hus.

Disclaimer: Jag har ingen aning om det bor någon "Gerd" i Suck-unge utan hoppas att det rör sig om någon av Annas vanliga, köpta följare. Däremot tror jag risken att Anna övergår från att blocka via IG till att blocka vägen är överhängande. Det är ju hennes rättighet liksom...
Citera
2019-04-28, 12:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon filmar det här hörnet exakt så här hela tiden
https://postimg.cc/67rgcvxm

Såg just hennes senaste live. Hon har redan börjat anpassa sanningen.
Hennes svar på vart hon flyttat/var hon bor är ”Sigtuna.... (kommun).
Rätt svar Anna är Suckunge med postadress MÄRSTA
Fick många komplimanger för sin nya frisyr. Svarade och taaaackade alla utom den som frågade om det var hennes eget hår. Kanske inte funkar att erkänna att hon fortfarande har extensions med tanke på reklamen hon gör för Bobbans mirakelpiller
Är det världens största diskho man ser där i hörnet?
Citera
2019-04-28, 12:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken

Det kan ju inte ha blivit så mycket sagt om grannen måste gå in på instagram för att nå fram med sitt meddelande...
Citera
2019-04-28, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Jag tycker det där låter exakt som att "Gerd" följer denna tråd och vet hur hon måste formulera sig för att Anna inte ska blocka... vägen så att "Gerd" inte kommer fram till sitt hus.

Disclaimer: Jag har ingen aning om det bor någon "Gerd" i Suck-unge utan hoppas att det rör sig om någon av Annas vanliga, köpta följare. Däremot tror jag risken att Anna övergår från att blocka via IG till att blocka vägen är överhängande. Det är ju hennes rättighet liksom...

Sant. Kanske Gerd är en av oss.
Tja. Blocka vägen innanför sin grind kan hon ju, men inte utanför. Den är privat TILLSAMMANS med grannarna. Oh, skulle så gärna en fluga på väggen på deras samfällighetsmöten.
Citera
2019-04-28, 13:44
Medlem
Videosnutten på en liten hörna i köket bekräftar det som sagts i tråden att huset har fått en snabb uppfräschning för att säljas dyrt. Ser ut som om det inte finns någon fog mellan bänk och vägg... Diskhon är den minsta jag någonsin sett. Totalt värdelöst med en ho inte två, liten, placerad på ett sätt så att det inte går att stå rakt framför den. Om hon behöver diska något för hand, ska hon då diska i badkaret? Kan se henne i tårar över köket inom en vecka.
Citera
2019-04-28, 14:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Videosnutten på en liten hörna i köket bekräftar det som sagts i tråden att huset har fått en snabb uppfräschning för att säljas dyrt. Ser ut som om det inte finns någon fog mellan bänk och vägg... Diskhon är den minsta jag någonsin sett. Totalt värdelöst med en ho inte två, liten, placerad på ett sätt så att det inte går att stå rakt framför den. Om hon behöver diska något för hand, ska hon då diska i badkaret? Kan se henne i tårar över köket inom en vecka.

Helt klart har de blivit lurade på huset. Oavsett vad man tycker om familjen i övrigt så är det trist att de blivit pålurade ett fuskbygge. Det hade varit bättre för dem att flytta till en lägenhet istället.
Citera
2019-04-28, 14:26
Medlem
Hoppas säljarna eller de själva anlitade en auktoriserad besiktningsman!
Citera
2019-04-28, 14:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten
Hoppas säljarna eller de själva anlitade en auktoriserad besiktningsman!

Det tror jag inte att de gjorde, det kostar väl en del pengar så de struntade väl i besiktningen förstås.
Citera
2019-04-28, 14:50
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det finns en större dubbel diskho i närheten av diskmaskinen.
https://postimg.cc/Jy8YTQnv
Senast redigerad av Boopidoo 2019-04-28 kl. 14:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in